1. Home
  2. » 
  3. Ubezpieczeniowe
  4. » 
  5. Link4

Link4
Kontakt

Link4 Obsługa Klienta

Average: 2 (3 votes)

Link4 jest towarzystwem ubezpieczeniowym działającym w całej Polsce od 2003 roku, jest spółką akcyjną z siedzibą w Warszawie i prekursorem ubezpieczeń direct. Link4 jako pierwszy wprowadził polisy ubezpieczeniowe, które można było kupić bezpośrednio (direct), czyli przez telefon, internet lub z pomocą agenta.

Kontakt telefoniczny

Był też pomysłodawcą oferowania samochodu zastępczego nie tylko poszkodowanemu, ale i sprawcy zdarzenia na drodze. Link4 należał do ogromnego ubezpieczyciela, firmy RSA lecz już w 2014 roku przeszedł do Grupy PZU SA.

Link4 zaczynał od sprzedaży ubezpieczeń samochodowych – AC i OC. Dziś w swojej ofercie posiada także ubezpieczenia dla firm, ubezpieczenia turystyczne i ubezpieczenia mieszkań, a ubezpieczenia samochodu są stale poszerzane o nowe, coraz atrakcyjniejsze produkty.

 

Link4: Kontakt telefoniczny

Chcąc skontaktować się z firmą:

  • Przyszli klienci powinni zadzwonić na numer (22) 444 44 23, który jest czynny od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00 do 21.00, a w soboty od godziny 9.00 do godziny 17.00.
  • Dla obecnych klientów obowiązuje numer telefonu (22) 444 44 44, pod który można dzwonić od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00 do 20.00, natomiast w soboty od godziny 9.00 do 16.00.
  • Klienci biznesowi, w sprawach związanych z ubezpieczeniem mienia małych i średnich przedsiębiorstw, mogą dzwonić na numer: 668 444 444 lub (22) 444 44 44, jak również pisać na adres e-mail: biznes@link4.pl.

 

Kontakt Link4: pocztą tradycyjną

Pisemnie, czyli pocztą tradycyjną, skontaktujemy się z firmą pisząc na adres: Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń Spółka Akcyjna ul. Postępu 15, 02-676 Warszawa.

 

Formularzy kontaktowych online

Dodatkowo, na stronie internetowej Link4, w zakładce Kontakt, znaleźć możemy dwa rodzaje formularzy kontaktowych online i link do bazy wiedzy (FAQ) o ubezpieczeniach Link4.

  • W pierwszym z formularzy wystarczy wpisać swoje imię, nazwisko i numer telefonu. Agent Link4 oddzwoni do nas w najbliższym czasie.
  • Drugi formularz wymaga szczegółowego zaznaczenia tematów rozmowy, wpisania swojego imienia i nazwiska, numeru dokumentu (paszportu, PESELU, REGONU), numeru polisy i numeru telefonu oraz adresu e-mail.
  • Baza wiedzy wyposażona jest w wyszukiwarkę, dzięki której wpisując swoje pytanie, od razu zostajemy przekierowani do właściwego tematu.
  • Na stronie głównej zamieszczono niezwykle przydatne kalkulatory: OC/AC, mieszkania i podróży. Są to formularze, które wymagają wypełnienia wieloma szczegółowymi danymi, ale dzięki temu w prosty sposób samemu można wyliczyć wysokość składek wybranego ubezpieczenia.

Dzięki fanpage Link4 na Facebooku, mamy nie tylko możliwość trzymania ręki na pulsie nowości w firmie, ale też niemal natychmiastowo połączyć się z doradcą firmy. W tym celu należy wcisnąć przycisk Wyślij wiadomość, a otworzy się okienko czatu, w które trzeba wpisać swoje zapytanie – odpowiedź otrzymamy w przeciągu godziny.

Datos empresa

Comments
Cholery mozna z Lidlem dostać w sprawach ogłoszę i kontaktów .Rozbudowane ,niejjasne i z błędami .Ostatnio w aplikacji Lidla nie ujawniała się odsłona zarejestruj i nie mogłem jej zalogować.Dziesiaj mam paragon przed sobą ze stroną loterii.Gdzie pisze co zrobić ,żeby brać w niej udział Otóż na komórce l nie ma takiej opcji lidl.pl//Twoja -opinia .W komputerze jest tylko ,żę nie ma ankiety.CNauczcie sie prostych okresleń.Zatem w końcu nie mogę brać udzisału w konkursie.
Od tygodnia wydzwania do mnie automat. Po odebraniu przez pół minuty nikt się nie zgłasza, po czym rozmowa się kończy i tak w kółko. Dziś po 10 sekundach zgłosił się pracownik dosłownie z pretensją czy "chcę wycenę na swój samochód".
Potrzebuję Oferty ubezpieczenia mojego pojazdu AC+OC.