1. Home
  2. » 
  3. Transport
  4. » 
  5. Booking

Booking
Kontakt

Jaki jest kontakt do Działu Obsługi Klienta?

Average: 2.8 (288 votes)

Booking.com, to strona internetowa do rezerwacji noclegów przez internet, wynajmu samochodów w podróży, bukowania atrakcji w wybranych miejscach na świecie, a nawet rezerwacji taksówek lotniskowych.

Swoje początki miał w 1996 r., jako niewielki holenderski start-up. Kilka lat później został on sprzedany The Priceline Group, który już wtedy był światowym usługodawcą branży turystycznej, mającym pod sobą wiele różnych marek z blisko dwustu krajów z całego świata. Dziś Booking.com jest częścią Booking Holdings Inc.

Kontakt

Booking.com obsługuje aż 43 języki i posiada w swojej ofercie ponad 28 milionów typów zakwaterowania. W zależności od miejsca i sposobu podróży, Booking.com oferuje miejsca noclegowe w hotelach, pensjonatach, domach, apartamentach, willach, ośrodkach wypoczynkowych, hostelach lub obiektach B&B.

 

Booking Kontakt telefoniczny

Z biurem obsługi klienta skontaktujemy się, dzwoniąc z Polski na numer telefonu: 022 306 08 55 lub z zagranicy na numer polski: +48223060855. Oba numery są numerami krajowymi, za połączenia z którymi opłaty naliczane są według cennika operatora obsługującego te połączenia.

 

Kontakt mailowy z Booking

Z konsultantem Booking.com możemy również nawiązać kontakt pisemny, wysyłając dowolne zapytanie na jeden z adresów e-mail: obsluga.klienta@booking.com lub customer.service@booking.com.

W sytuacji jakichkolwiek problemów z dokonaną rezerwacją, powinniśmy zgłosić to na adres, w treści którego wpisujemy numer tej rezerwacji, np.: 190733967@my.booking.com (czyli nr rezerwacji@booking.com).

Z firmą Booking.com listownie skontaktować się możemy, wysyłając dokumenty lub korespondencję na numer faksu: +31 20 712 5609 lub pisząc na adres: Booking.com B.V. Herengracht 597, 1017 CE Amsterdam (Holandia).

 

Kontakt przez Internet

Duże wsparcie otrzymamy korzystając ze strony internetowej Booking.com, z której najwięcej informacji uzyskamy zakładając wcześniej na niej swoje konto, które należy zweryfikować poprzez adres e-mail. W zakładce Centrum Pomocy można otrzymać informacje dotyczące dokonanej rezerwacji, klikając „Zadaj pytanie”.

Następnie należy wybrać kategorię rezerwacji (np. zakwaterowanie, atrakcje, taksówki), w nastepnych krokach wpisać numer potwierdzena rezerwacji i kod PIN, który dołączony jest do e-maila z potwierdzeniem. Na tym etapie możesz też ponowić wysłanie potwierdzenia rezerwacji e-mailem, jeśli się on zagubi lub wysłać prośbę o pomoc w przypadku, gdy nie masz rezerwacji.

W Centrum pomocy znajduje się także dział FAQ, w którym znajdziemy wyczerpujące informacje na wszystkie najpowszechniejsze i najważniejsze tematy, np.: szczegóły i odwołanie rezerwacji, płatności, komunikacja, ceny, rodzaje dostępnych pokoi, wszelkie zmiany i przepisy dotyczące koronawirusa czy zasady obowiązujące w miejscu zakwaterowania.

Strona na Facebooku Booking.com jest wyłącznie po angielsku i jest to dobra alternatywa innego rodzaju kontaktu, niemniej trzeba być gotowym, by na czacie pisać z konsultantem w języku angielskim. Aby skorzystać z tej formy komunikacji, wystarczy kliknąć Wyślij wiadomość i wybrać z podanych opcji temat rozmowy.

Datos empresa

Comments
Proszę o kontakt
Proszę o kontakt telefoniczny....potrzebuje państwa pomocy jako wasz klient...i wykazu ofert wyjazdow z których u was skorzystalem
proszę o kontakt w sprawie dokończenia rezerwacji domku w łukęcinie nie mam karty czy mogę w inny sposób dokonać płatności
Proszę o kontakt telefoniczny....potrzebuje państwa pomocy jako wasz klient.
Zostałem obciążony za auto które nie mogę wypożyczyć
Boomerzy nauczcie się korzystać z internetu, nikt do was nie będzie dzwonił z kontaktem
jestem gospodarzem, mam pytanie: dlaczego moja płatnośc za wynajem pokoju dla gościa jest zablokowana od dawna, pomimo podania wszelkich danych bankowych, od dawna próbuję kontaktu z booking i bezskutacznie.
Dzień dobry, W momencie wykonywania rezerwacji podczas finalizacji płatności wyskoczyła informacja o braku możliwości sfinalizowania rezerwacji. W związku z powyższym nie otrzymałam żadnego potwierdzenia drogą mailową a środki 203,14 PLN zostały pobrane z mojego rachunku. Proszę o informację zwrotną czy pobyt finalnie został potwierdzony, a jeśli nie, proszę o zwrot opłaconych środków Aleksandra Nowicka
Czemu u Was jest cena za wynajem domków w Wilcze 7 jest 3000 zł za 2 dni pomimo że w Novosol podpisałem umowę na 100 Euro za dobę dla 4 osób. Wasza cena " zaporowa" 1000 zł za domek za 1 dobę jest antyreklamą, zgłaszaliśmy do Was ofertę ale zawieszono bo ponoć nie mogliście zatwierdzić lokalizacji. Zmiencie cenę albo usuńcie ze swojej strony. Dembowa Wiesława
Jak widać "różowo" u was nie jest- u mnie z powodu bałaganu w kalendarzach 2021/2022 pozostawiono rezerwację, która miała być anulowana /moje pokoje były zamknięte/ goście pod bramą w terminie zajętym przez gości z innej rezerwacji co oczywiście spowodowało wystawienie na mnie Faktury przez booking i domaganie się zapłaty w formie pieniężnej , nikt nie zaproponował, ze może gość przyjechałby do mnie w innym terminie/lub inny gość/ który rozliczyłby zaniedbanie i niedopatrzenie może częściowo i z mojej strony...ale w dalszym ciągu ja nie poczuwam się do winy 100%.
Nie mogę uzyskać pomocy , aby odzyskać pieniądze za pomyłkowo podwójnie zapłacone dwie rezerwacje na tą samą osobę, w tym samym dniu , ponieważ pierwszej rezerwacji hotel nie mógł znależć, pomimo,że zapłata została pobrana z mojego konta bankowego, więc zarezerwowałam ponownie, co spowodowało póżniej, że zostałam obciążona ponownie w tej samej cenie jak pierwotnie.. Teraz pomimo wielu emaili i telefonów z booking.com w Warszawie od prawie 3 tygodni nikt nie umie tej sprawy załatwić, aby mi zwrócić nienależne pobrane przez hotel pieniądze.
Proszę o pomóc . Ściągnięta z mojego konto 1000 Zł PLN przez Hotel On Booking Amsterdam na którym nie dokonałęm zakupy ani rezerwacja hotelu tak po prostu zabrano mi pieniądze
Proszę o pomoc w sprawie rezerwacji pokoju w hotelu Eurotel w Montreux w Szwajcarii. Pobrane zostały środki z mojej karty kredytowej ale nie otrzymałam nr.potwierdzenia rezerwacji ani PINu . Proszę o wyjaśnienie i zwrot pieniędzy . Irena Chojnicka
Proszę o pilny kontakt chodzi o jutrzejszą rezerwację,
Robiłem przelew na rezerwacje, wyskoczyl jakis blad - poprawilem i jeszcze raz potem nie wiedomo co sie podzialo bo przypomina o dokonczeniu rezerwacji tyle ze cena jest o 400zł wyższa Wiec w sumie to nie wiem czy zrobila sie ta rezerwacja czy nie
Policzono mi za hotel w Sztokholmie 2 razy wiecej niz cene za ktora bukowalem. Powinno byc 6866kr policzono 11576 kr. Rezerwacji dokonalem 3 miesiace wczesniej. Jak to nazwac. ?
Nie działają te maile
infolinia telefoniczna wymaga podania nr rezerwacji, ale nie wiadomo, w jaki sposób to zrobić - mówię głośno i wyraźnie, nic/ próbuje wpisać poprzez klawiaturę, nic. Czy to jakieś żarty?
jak mozna się dodzwonic do tego bałagany bookigu
Dzień dobry, Proszę o kontakt anulowalam rezerwacje miałam dostać zwrot od 7-12 dni a minęło 13 i pieniędzy nie ma.Nie ma sygnału kiedy chce zadzwonić wysłałam też maila, ale wysyłacie że nie używacie tych maili. Jak można się skontaktować z państwem? Pozdrawiam Agnieszka Kusiak
Dzień dobry, Proszę o kontakt anulowalam rezerwacje miałam dostać zwrot od 7-12 dni a minęło dużo wiecej i pieniędzy nie ma.Nie ma sygnału kiedy chce zadzwonić wysłałam też maila, ale wysyłacie że nie używacie tych maili. Jak można się skontaktować z państwem?
Dzień dobry dostałem kod ze zniżką na przyszły wyjazd nie mogłem dodać kodu przed rezerwacją wyświetlało mi odpowiedz błąd w literówce ? Proszę o odpowiedz.
SZANOWNI PAŃSTWO NAZYWAM SIĘ JAKUB IZDEBSKI W DNIU WCZORAJSZYM ZA POŚREDNICTWEM BOOKING.COM DOKONAŁEM RZERWACJI POBYTU DLA 2 OSÓB DOROSŁYCH W MIEJSCOWOŚCI ZAKOPANE OBIEKT POKOJE GOŚCINNE "U BARTKA" POBYT MIAŁ BYĆ ODBYĆ SIĘ W DNIACH 16.02.2024 - 18.02.2024.
2 razy rezerwowałem przez Booking.com , 2 razy odmowa z hotelu.
Witam. Dzisiaj zrobiłam rezerwacje przez booking na ,,Domki słoneczne wzgórze,, w terminie 17.07-20.07 nie otrzymałam żadnego email z potwierdzeniem rezerwacji.
Dzień dobry, proszę o zajęcie się sprawą aroganckiej postawy właścicielki pensjonatu "Toskania Kociewska", która zachowuje się tak jakby jej nie zależało na klientach - nie przedstawia się po odebraniu telefonu, ma pretensje, że klient dzwoni ws noclegu o godz. 21;10?! Przerywa rozmowę i się rozłącza... Dla nas jest to brak kultury i znajomości podstawowych zasad savoir vivre. Bardzo prosimy o zajęcie się sprawą, bo dzwonienie w godzinach pracy od 8 do 16 mija się z celem - to nie jest przecież urząd tylko noclegi ludzie mają czas wieczorem po pracy i całym wyczerpującym dniu.
to co jest powyżej przedstawione jako możliwości kontaktu nie działa jeśli masz problemy z kontem, np. z zalogowaniem się
Ponownie zrezygnowałem z waszych usług z uwagi na problemy z płatnością za rezerwację nie występujące po mojej stronie ( limity płatności, aktualna karta płatnicza itp.) Być może Wasze grono użytkowników Wam wystarcza i musicie go poszerzać o nowe osoby.