Booking.com, to strona internetowa do rezerwacji noclegów przez internet, wynajmu samochodów w podróży, bukowania atrakcji w wybranych miejscach na świecie, a nawet rezerwacji taksówek lotniskowych.
Swoje początki miał w 1996 r., jako niewielki holenderski start-up. Kilka lat później został on sprzedany The Priceline Group, który już wtedy był światowym usługodawcą branży turystycznej, mającym pod sobą wiele różnych marek z blisko dwustu krajów z całego świata. Dziś Booking.com jest częścią Booking Holdings Inc.
Booking.com obsługuje aż 43 języki i posiada w swojej ofercie ponad 28 milionów typów zakwaterowania. W zależności od miejsca i sposobu podróży, Booking.com oferuje miejsca noclegowe w hotelach, pensjonatach, domach, apartamentach, willach, ośrodkach wypoczynkowych, hostelach lub obiektach B&B.
Booking Kontakt telefoniczny
Z biurem obsługi klienta skontaktujemy się, dzwoniąc z Polski na numer telefonu: 022 306 08 55 lub z zagranicy na numer polski: +48223060855. Oba numery są numerami krajowymi, za połączenia z którymi opłaty naliczane są według cennika operatora obsługującego te połączenia.
Kontakt mailowy z Booking
Z konsultantem Booking.com możemy również nawiązać kontakt pisemny, wysyłając dowolne zapytanie na jeden z adresów e-mail: obsluga.klienta@booking.com lub customer.service@booking.com.
W sytuacji jakichkolwiek problemów z dokonaną rezerwacją, powinniśmy zgłosić to na adres, w treści którego wpisujemy numer tej rezerwacji, np.: 190733967@my.booking.com (czyli nr rezerwacji@booking.com).
Z firmą Booking.com listownie skontaktować się możemy, wysyłając dokumenty lub korespondencję na numer faksu: +31 20 712 5609 lub pisząc na adres: Booking.com B.V. Herengracht 597, 1017 CE Amsterdam (Holandia).
Kontakt przez Internet
Duże wsparcie otrzymamy korzystając ze strony internetowej Booking.com, z której najwięcej informacji uzyskamy zakładając wcześniej na niej swoje konto, które należy zweryfikować poprzez adres e-mail. W zakładce Centrum Pomocy można otrzymać informacje dotyczące dokonanej rezerwacji, klikając „Zadaj pytanie”.
Następnie należy wybrać kategorię rezerwacji (np. zakwaterowanie, atrakcje, taksówki), w nastepnych krokach wpisać numer potwierdzena rezerwacji i kod PIN, który dołączony jest do e-maila z potwierdzeniem. Na tym etapie możesz też ponowić wysłanie potwierdzenia rezerwacji e-mailem, jeśli się on zagubi lub wysłać prośbę o pomoc w przypadku, gdy nie masz rezerwacji.
W Centrum pomocy znajduje się także dział FAQ, w którym znajdziemy wyczerpujące informacje na wszystkie najpowszechniejsze i najważniejsze tematy, np.: szczegóły i odwołanie rezerwacji, płatności, komunikacja, ceny, rodzaje dostępnych pokoi, wszelkie zmiany i przepisy dotyczące koronawirusa czy zasady obowiązujące w miejscu zakwaterowania.
Strona na Facebooku Booking.com jest wyłącznie po angielsku i jest to dobra alternatywa innego rodzaju kontaktu, niemniej trzeba być gotowym, by na czacie pisać z konsultantem w języku angielskim. Aby skorzystać z tej formy komunikacji, wystarczy kliknąć Wyślij wiadomość i wybrać z podanych opcji temat rozmowy.