1. Home
  2. » 
  3. Transport
  4. » 
  5. Booking

Booking
Kontakt

Jaki jest kontakt do Działu Obsługi Klienta?

ad
Average: 2.8 (164 votes)

Booking.com, to strona internetowa do rezerwacji noclegów przez internet, wynajmu samochodów w podróży, bukowania atrakcji w wybranych miejscach na świecie, a nawet rezerwacji taksówek lotniskowych.

Swoje początki miał w 1996 r., jako niewielki holenderski start-up. Kilka lat później został on sprzedany The Priceline Group, który już wtedy był światowym usługodawcą branży turystycznej, mającym pod sobą wiele różnych marek z blisko dwustu krajów z całego świata. Dziś Booking.com jest częścią Booking Holdings Inc.

Kontakt

Booking.com obsługuje aż 43 języki i posiada w swojej ofercie ponad 28 milionów typów zakwaterowania. W zależności od miejsca i sposobu podróży, Booking.com oferuje miejsca noclegowe w hotelach, pensjonatach, domach, apartamentach, willach, ośrodkach wypoczynkowych, hostelach lub obiektach B&B.

 

Booking Kontakt telefoniczny

Z biurem obsługi klienta skontaktujemy się, dzwoniąc z Polski na numer telefonu: 022 306 08 55 lub z zagranicy na numer polski: +48223060855. Oba numery są numerami krajowymi, za połączenia z którymi opłaty naliczane są według cennika operatora obsługującego te połączenia.

 

Kontakt mailowy z Booking

Z konsultantem Booking.com możemy również nawiązać kontakt pisemny, wysyłając dowolne zapytanie na jeden z adresów e-mail: obsluga.klienta@booking.com lub customer.service@booking.com.

W sytuacji jakichkolwiek problemów z dokonaną rezerwacją, powinniśmy zgłosić to na adres, w treści którego wpisujemy numer tej rezerwacji, np.: 190733967@my.booking.com (czyli nr rezerwacji@booking.com).

Z firmą Booking.com listownie skontaktować się możemy, wysyłając dokumenty lub korespondencję na numer faksu: +31 20 712 5609 lub pisząc na adres: Booking.com B.V. Herengracht 597, 1017 CE Amsterdam (Holandia).

 

Kontakt przez Internet

Duże wsparcie otrzymamy korzystając ze strony internetowej Booking.com, z której najwięcej informacji uzyskamy zakładając wcześniej na niej swoje konto, które należy zweryfikować poprzez adres e-mail. W zakładce Centrum Pomocy można otrzymać informacje dotyczące dokonanej rezerwacji, klikając „Zadaj pytanie”.

Następnie należy wybrać kategorię rezerwacji (np. zakwaterowanie, atrakcje, taksówki), w nastepnych krokach wpisać numer potwierdzena rezerwacji i kod PIN, który dołączony jest do e-maila z potwierdzeniem. Na tym etapie możesz też ponowić wysłanie potwierdzenia rezerwacji e-mailem, jeśli się on zagubi lub wysłać prośbę o pomoc w przypadku, gdy nie masz rezerwacji.

W Centrum pomocy znajduje się także dział FAQ, w którym znajdziemy wyczerpujące informacje na wszystkie najpowszechniejsze i najważniejsze tematy, np.: szczegóły i odwołanie rezerwacji, płatności, komunikacja, ceny, rodzaje dostępnych pokoi, wszelkie zmiany i przepisy dotyczące koronawirusa czy zasady obowiązujące w miejscu zakwaterowania.

Strona na Facebooku Booking.com jest wyłącznie po angielsku i jest to dobra alternatywa innego rodzaju kontaktu, niemniej trzeba być gotowym, by na czacie pisać z konsultantem w języku angielskim. Aby skorzystać z tej formy komunikacji, wystarczy kliknąć Wyślij wiadomość i wybrać z podanych opcji temat rozmowy.

Datos empresa

Comments
Proszę o kontakt
Proszę o kontakt telefoniczny....potrzebuje państwa pomocy jako wasz klient...i wykazu ofert wyjazdow z których u was skorzystalem
proszę o kontakt w sprawie dokończenia rezerwacji domku w łukęcinie nie mam karty czy mogę w inny sposób dokonać płatności
Proszę o kontakt telefoniczny....potrzebuje państwa pomocy jako wasz klient.
Zostałem obciążony za auto które nie mogę wypożyczyć
Boomerzy nauczcie się korzystać z internetu, nikt do was nie będzie dzwonił z kontaktem
jestem gospodarzem, mam pytanie: dlaczego moja płatnośc za wynajem pokoju dla gościa jest zablokowana od dawna, pomimo podania wszelkich danych bankowych, od dawna próbuję kontaktu z booking i bezskutacznie.
Dzień dobry, W momencie wykonywania rezerwacji podczas finalizacji płatności wyskoczyła informacja o braku możliwości sfinalizowania rezerwacji. W związku z powyższym nie otrzymałam żadnego potwierdzenia drogą mailową a środki 203,14 PLN zostały pobrane z mojego rachunku. Proszę o informację zwrotną czy pobyt finalnie został potwierdzony, a jeśli nie, proszę o zwrot opłaconych środków Aleksandra Nowicka
Czemu u Was jest cena za wynajem domków w Wilcze 7 jest 3000 zł za 2 dni pomimo że w Novosol podpisałem umowę na 100 Euro za dobę dla 4 osób. Wasza cena " zaporowa" 1000 zł za domek za 1 dobę jest antyreklamą, zgłaszaliśmy do Was ofertę ale zawieszono bo ponoć nie mogliście zatwierdzić lokalizacji. Zmiencie cenę albo usuńcie ze swojej strony. Dembowa Wiesława
Jak widać "różowo" u was nie jest- u mnie z powodu bałaganu w kalendarzach 2021/2022 pozostawiono rezerwację, która miała być anulowana /moje pokoje były zamknięte/ goście pod bramą w terminie zajętym przez gości z innej rezerwacji co oczywiście spowodowało wystawienie na mnie Faktury przez booking i domaganie się zapłaty w formie pieniężnej , nikt nie zaproponował, ze może gość przyjechałby do mnie w innym terminie/lub inny gość/ który rozliczyłby zaniedbanie i niedopatrzenie może częściowo i z mojej strony...ale w dalszym ciągu ja nie poczuwam się do winy 100%.