UPC, jako firma z szeroką ofertą dla potrzeb różnych klientów, posiada rozbudowany system obsługi klienta. Na stronie UPC, klienci indywidualni mają do dyspozycji Asystenta Kontaktu. Jest to dział, gdzie znajduje się rozwijane menu, z którego można łatwo przejść do informacji dotyczących wszelkich kwestii związanych z usługami UPC.
Znajdują się tam:
- pomoc techniczna.
- dział rachunków i płatności.
- zarządzanie kontem i usługami oraz pomoc w innych tematach.
Kontakt telefoniczny
Na stronie znajduje się też wyszukiwarka umożliwiająca natychmiastowe odnalezienie interesujących nas zagadnień. Możemy również połączyć się z konsultantem na czacie lub zadzwonić na numer infolinii 813 813 813 (opłata za połączenie jest zgodna z taryfą operatora).
Dla klientów biznesowych uruchomiono specjalną infolinię, pod numerem 813 813 813. Przeznaczony jest on zarówno dla telefonów komórkowych, jak i stacjonarnych, pomoc telefoniczną można uzyskać od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 16:00.
Możliwość kontaktu dają także zamieszczone na stronie formularze. Jeden z nich służy do wpisywania swojego numeru telefonu - konsultant UPC oddzwania wówczas w czasie około 30 sekund.
Drugi formularz daje możliwość wpisania swojego pytania, na które otrzymamy szybką odpowiedź mailową. Na tej samej stronie pojawia się przycisk z symbolem słuchawki, który przekierowuje do formularza dyspozycji dla konsultanta - tu można zostawić prośbę o oddzwonienie w podanych godzinach lub wpisać wiadomość.
Dodatkową pomocą jest dział FAQ, wyposażony w wyszukiwarkę haseł i najważniejsze informacje oraz wsparcie techniczne.
UPC Pomoc Techniczna
W zakładce „Pomoc techniczna” możemy zgłosić nieprawidłowe działanie usługi lub sprzętu, przeprowadzając wcześniej samemu szybką diagnostykę na stronie, w tym celu musimy przygotować swój numer klienta.
Znajdziemy tu także wsparcie dla usług dodatkowych w formie Bazy Wiedzy, która zawiera wskazówki i informacje dotyczące internetu bezprzewodowego Wi-Fi, UPC Wi-Free, Horizon Go, poczty elektronicznej UPC oraz Pakietu Bezpieczeństwa UPC i rezygnacji z niego (do tego potrzebny będzie numer klienta i numer pesel).
Obsluga Klienta
Zakładka „Rachunki i płatności” pozwala na sprawdzenie swojego salda i ostatniej wpłaty – tutaj też niezbędny będzie numer klienta. W tym dziale znajdziemy poradnik, jak czytać i jak opłacić rachunek UPC.
Zakładka „Zarządzanie kontem i usługami” umożliwia zmianę hasła do usługi Moje UPC, sprawdzenie bieżącego użycia wykupionych usług, zapoznanie się z nowymi ofertami i zakup dodatkowych usług oraz odłączenie którejkolwiek z usług na własną prośbę.
Zakładka „Pomoc w innych tematach” zawiera wszelkie niezbędne informacje i możliwości kontaktu w sprawach związanych z reklamacjami, odstąpieniem od umowy, rezygnacją z usług UPC, zwrotem ulgi, zwrotem sprzętu oraz przeniesieniem numeru do UPC.
Reklamacje i rezygnację z usług UPC można złożyć bezpośrednio na tej stronie pod odpowiednim tematem lub listownie, pod adresem: UPC Polska Sp, Ogólnopolskie Biuro Obsługi Klientów, ul. Murckowska 14c, 40-265 Katowice.