1. Home
  2. » 
  3. Telekomunikacja
  4. » 
  5. UPC Infolinia

UPC Infolinia
Kontakt

Jaki jest kontakt do Działu Obsługi Klienta?

Average: 2.7 (10 votes)

UPC, jako firma z szeroką ofertą dla potrzeb różnych klientów, posiada rozbudowany system obsługi klienta. Na stronie UPC, klienci indywidualni mają do dyspozycji Asystenta Kontaktu. Jest to dział, gdzie znajduje się rozwijane menu, z którego można łatwo przejść do informacji dotyczących wszelkich kwestii związanych z usługami UPC.

Znajdują się tam:

  • pomoc techniczna.
  • dział rachunków i płatności.
  • zarządzanie kontem i usługami oraz pomoc w innych tematach.

UPC Obsluga Klienta

Kontakt telefoniczny

Na stronie znajduje się też wyszukiwarka umożliwiająca natychmiastowe odnalezienie interesujących nas zagadnień. Możemy również połączyć się z konsultantem na czacie lub zadzwonić na numer infolinii 813 813 813 (opłata za połączenie jest zgodna z taryfą operatora).

Dla klientów biznesowych uruchomiono specjalną infolinię, pod numerem 813 812 888. Przeznaczony jest on zarówno dla telefonów komórkowych, jak i stacjonarnych, pomoc telefoniczną można uzyskać od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 16:00.

Możliwość kontaktu dają także zamieszczone na stronie formularze. Jeden z nich służy do wpisywania swojego numeru telefonu - konsultant UPC oddzwania wówczas w czasie około 30 sekund.

Drugi formularz daje możliwość wpisania swojego pytania, na które otrzymamy szybką odpowiedź mailową. Na tej samej stronie pojawia się przycisk z symbolem słuchawki, który przekierowuje do formularza dyspozycji dla konsultanta - tu można zostawić prośbę o oddzwonienie w podanych godzinach lub wpisać wiadomość.

Dodatkową pomocą jest dział FAQ, wyposażony w wyszukiwarkę haseł i najważniejsze informacje oraz wsparcie techniczne.

 

UPC Pomoc Techniczna

W zakładce „Pomoc techniczna” możemy zgłosić nieprawidłowe działanie usługi lub sprzętu, przeprowadzając wcześniej samemu szybką diagnostykę na stronie, w tym celu musimy przygotować swój numer klienta.

Znajdziemy tu także wsparcie dla usług dodatkowych w formie Bazy Wiedzy, która zawiera wskazówki i informacje dotyczące internetu bezprzewodowego Wi-Fi, UPC Wi-Free, Horizon Go, poczty elektronicznej UPC oraz Pakietu Bezpieczeństwa UPC i rezygnacji z niego (do tego potrzebny będzie numer klienta i numer pesel).

Kontakt przez Internet

 

Obsluga Klienta

Zakładka „Rachunki i płatności” pozwala na sprawdzenie swojego salda i ostatniej wpłaty – tutaj też niezbędny będzie numer klienta. W tym dziale znajdziemy poradnik, jak czytać i jak opłacić rachunek UPC.

Zakładka „Zarządzanie kontem i usługami” umożliwia zmianę hasła do usługi Moje UPC, sprawdzenie bieżącego użycia wykupionych usług, zapoznanie się z nowymi ofertami i zakup dodatkowych usług oraz odłączenie którejkolwiek z usług na własną prośbę.

Zakładka „Pomoc w innych tematach” zawiera wszelkie niezbędne informacje i możliwości kontaktu w sprawach związanych z reklamacjami, odstąpieniem od umowy, rezygnacją z usług UPC, zwrotem ulgi, zwrotem sprzętu oraz przeniesieniem numeru do UPC.

Reklamacje i rezygnację z usług UPC można złożyć bezpośrednio na tej stronie pod odpowiednim tematem lub listownie, pod adresem: UPC Polska Sp, Ogólnopolskie Biuro Obsługi Klientów, ul. Murckowska 14c, 40-265 Katowice.

Datos empresa

Comments
Prosze o pomoc jak ustawic obok internetu przewodowego internet bezprzewodowy?
17,5 min wisialam na telefonie
Jak na rozbudowany system obsługi klienta, pomoc techniczna do 16:00 to trochę słabo, prawda?
Dzień dobry, Kilka dni temu kontaktowałam się z Państwem w sprawie braku możliwości połączenia z siecią wifi, Pan z pomocy technicznej wykonał ze mną pewne kroki, jednak problem powrócił. Proszę k kontakt i rozwiązanie problemu. Mimo widocznej sieci pojawia się komunikat o braku możliwości połączenia z siecią wifi. Proszę o pomoc, Agnieszka Michalska Glinki 81/14 Bydgoszcz Tel. 601991959
Proszę o pomoc techniczną dla nr telefonu 59 811 79 20
Proszę o kontakt pod nr 886667715 brak internetu