Vinted jest litewską firmą założoną w 2008 roku i przeznaczoną do wygodnej sprzedaży ubrań innym użytkownikom aplikacji. Założeniem Vinted jest możliwość pozbycia się zbędnej odzieży, która wciąż jest wysokiej jakości i odsprzedania jej w korzystnej cenie innej osobie.
Firma stanowi zarówno aplikację mobilnę, jak i stronę internetową w postaci platformy do sprzedaży ubrań pomiędzy prywatnymi osobami, choć oczywiście pobiera ona prowizję od każdej kupującej osoby - warto tutaj dodać, że Vinted jest pierwszą litewską firmą wycenioną na ponad miliard dolarów. Obecnie firma posiada biura w kilku europejskich stolicach m.in. W Wilnie, w Warszawie, w Berlinie oraz w Pradze, choć z pewnością z czasem placówki pojawią się w następnych krajach na całym świecie.
Vinted kontakt telefoniczny
Jeśli chcesz skontaktować się z firmą Vinted, to będziesz mógł to zrobić na kilka sposobów, choć - niestety - na ten moment firma nie udostępniła numeru kontaktowego do Biura Obsługi Klienta. Z tego powodu niemożliwym jest skontaktowanie się z firmą w sposób telefoniczny, co dla wielu osób może być sporym utrudnieniem.
Co gorsza, z Vinted nie skontaktujesz się również w tradycyjny sposób, a więc za pośrednictwem adresu mailowego, z którego korzysta praktycznie każdy.
Vinted formularz kontaktowy
Paradoksalnie jednak z Vinted dość łatwo można się skontaktować, wykorzystując do tego celu albo Centrum Pomocy, albo formularz kontaktowy. Istnieje również możliwość napisania do Vinted za pośrednictwem mediów społecznościowych.
Firma posiada również placówkę w Warszawie przy ulicy Grzybowskiej 2 lok. 29, więc jeśli mieszkasz w stolicy, a potrzebujesz pilnie ważnych informacji od Vinted, to możesz się tam wybrać komunikacją miejską lub samochodem.
Centrum pomocy Vinted
Najczęściej wybieranym przez klientów Vinted sposobem komunikacji jest tzw. Centrum Pomocy użytkownika, w którym można znaleźć odpowiedzi na pytania, które zadają inne osoby.
To ogromne ułatwienie, ponieważ najwięcej pytań dotyczy problemów technicznych ze stroną, wątpliwości związanych z zamówieniami lub kłopotów z dokonaniem transakcji. Istnieje również możliwość wybrania odpowiedniej kategorii problemu i przesłanie wiadomości wraz ze szczegółowym opisem do konsultanta Vinted, który gdy tylko zapozna się z przesłaną przez Ciebie treścią, postara Ci się pomóc. Co więcej, użytkownicy, którzy zarejestrują się na Vinted, a następnie się tam zalogują, mogą napisać do firmy w wiadomości prywatnej za pośrednictwem aplikacji lub strony internetowej.
Kontakt przez Messenger
Osoby, które nie korzystają zazwyczaj z aplikacji typu Vinted lub nie chcą się logować na stronie internetowej firmy, mogą się z nią skontaktować również poprzez aplikację Messenger. Wysłanie takiej formy wiadomości gwarantuje bardzo szybki odzew ze strony obsługi klienta, która postara się odpowiedzieć na wszelkie pytania i pomóc w rozwiązaniu problemu.
Jeśli wciąż masz problemy z skontaktowaniem się z obsługą Vinted, możesz stworzyć konto online w aplikacji firmy i przejść do sekcji “Pomoc”. W kolejnych zakładach znajdziesz instrukcje, który pokierują Cię przez krok po kroku, jak wypełnić formularz kontaktowy - tam też wyświetlą Ci się informacje do uzupełnienia tj. nazwa konta, opis problemu, miejsce na załączenie zdjęć, zrzutów ekranu itp.