1. Home
  2. » 
  3. Kurierskie
  4. » 
  5. Glovo

Glovo
Kontakt

Kontakt z Centrum Obsługi Klienta

Average: 2.7 (19 votes)

Glovo to firma zajmująca się dostawami jedzenia z restauracji oraz zakupów z praktycznie dowolnych sklepów.

Klienci mogą zamawiać dostawę na bieżąco lub z wyprzedzeniem z poziomu strony internetowej albo aplikacji, ale nie ma możliwości wykonania połączenia telefonicznego.

Kontakt

Glovo nie ma infolinii ze względu na bardzo dużą liczbę zamówień – według przedstawicieli firmy, połączenia telefoniczne byłyby zbyt dużym obciążeniem, natomiast nie dawałyby większych możliwości, niż korzystania z czatu lub kontaktu mailowego. Na plus na pewno działa szybki czat, ale jednak numer telefonu do Glovo byłby bardzo przydatny.

Ponieważ infolinia nie istnieje i nie ma możliwości obejścia tego problemu, ewentualne reklamacje, pytania czy uwagi trzeba wysyłać mailem, co oczywiście nie oznacza, że klient pozostanie zupełnie bez wsparcia.

Kontakt mailowy z Glovo, glovers@glovoapp.com.

 

Glovo Numer Infolinii

Przede wszystkim, kiedy jakieś zamówienie jest w trakcie realizacji i jest przydzielony do niego dostawca, będzie można się z nim skontaktować. Numer telefonu do kuriera Glovo nie zostanie ujawniony, ponieważ połączenie przechodzi przez centralę firmy, ale można skontaktować się z dostawcą, jeśli pojawią się jakiekolwiek trudności z odbiorem zamówionych produktów.

Także kurier Glovo będzie miał możliwość nawiązania połączenia z klientem, przy czym telefon od Glovo będzie wskazywał najczęściej numer stacjonarny spoza lokalnego rejonu. To dlatego, że także i te połączenia są przekazywane na numer centrum telefonicznego Glovo, aby zapewnić dostawcom i klientom odpowiedni poziom prywatności.

Po realizacji zamówienia nie ma już możliwości kontaktu z klientem – jeśli zamówienie jest niepełne lub niewłaściwe, można albo zadzwonić bezpośrednio do restauracji, jeśli chodzi o posiłki, albo wysłać wiadomość do centrum obsługi Glovo, gdzie zostaną podjęte dalsze ustalenia. W tym przypadku telefon do Glovo mógłby być jak najbardziej pomocny, jednak firma też ma trochę racji, że infolinia Glovo szybko by się zapchała, gdyby ludzie dzwonili z reklamacjami, że w ich zamówieniu brakowało jednego sosu.

Infolinia Glovo nie istnieje i firma nie ma zamiaru jej uruchomić ani teraz, ani w przyszłości. Alternatywne formy kontaktu, jeśli będą właściwie wykorzystane, pozwalają załatwić wszystkie problemy, choć oczywiście w teorii telefon do Glovo mógłby być szybszy i wygodniejszy, aczkolwiek praktyka pokazuje, że lepszy jest sprawny chat, niż zapchana infolinia.

Klienci Glovo mają kilka innych możliwości kontaktu, więc bez względu na to, czy chodzi o dostawę z restauracji, czy zakupy ze sklepu, cały czas można na bieżąco skontaktować się i z centralą firmy, i z dostawcą, jeśli pojawi się taka potrzeba. Ewentualne połączenia telefoniczne między odbiorcą a kurierem zawsze odbywają się przez maskowany numer telefonu, co pozwala nie ujawniać danych – te są podawane tylko w czasie rejestracji, ale kurierzy nie mają do nich dostępu.

Datos empresa

Comments
Nie wiem czemu przy zakupach nie ma uwierzytelnienia moich danych i nie mogę zrobić zakupów. Pozdrawiam
Dzień dobry konto Glovo przez wasz zostało mi zablokowane a przesyła mi e-mail o jakiejś zaległości
Jak uzyskać dojazd GLOVO do zamawiającego, obecnie brakuje 200m by być objętym do dojazdu GLOVO. Chcemy zamawiać, a jesteśmy zablokowani!
Dzień dobry Mam mały problem z rejestracją na Glovo z jakiego to może być powodu? Gdy chcę zarejestrować się na Glovo żeby posiadać konto w Glovo couriers to wyskakuje mi powiadomienie, w którym jest napisane, że nie ma tego e-mail i co powinienem zrobić w tej sytuacji? Z logowaniem ten sam problem i czy powinienem czekać na uzyskanie dostępu czy jest to inny problem? Wysłałem już dokumenty do weryfikacji i do tej pory nie dostałem powiadomiony co dalej. Może dopiero po weryfikacji dokumentów dostanę dostęp. Może mi państwo pomóc oraz wytłumaczyć na jakiej zasadzie to działa z góry dziękuję
Dzień dobry. Dlaczego nie mogę dzisiaj zamówić nic przez opcje sklepy /apteki oraz przez opcję cokolwiek??? Proszę o jak najszybszą odpowiedź. Dziękuję i pozdrawiam, Sabina Król
Bez sensu czekam już od dwóch godzin na moje zamówienie kurier od 30 minut czeka niby na moje zamówienie a ja sie spiesze i nawet nie moge skontaktować się z centralą bo wymyślili że nie będą mieli infolinii i do tego kurier ma poczte głosową włączoną i nic nie wiem co sie dzieje z moim zamówieniem bardzo dziękuję glovo Do tego dostałem kupon na 15 złoty za następne zamówienie prosze o zwrot całej sumy 37 złoty za to zamówienie ponieważ czekam już zbyt długo