1. Home
  2. » 
  3. Kurierskie
  4. » 
  5. Glovo

Glovo
Kontakt

Kontakt z Centrum Obsługi Klienta

Average: 2.4 (54 votes)

Glovo to firma zajmująca się dostawami jedzenia z restauracji oraz zakupów z praktycznie dowolnych sklepów.

Klienci mogą zamawiać dostawę na bieżąco lub z wyprzedzeniem z poziomu strony internetowej albo aplikacji, ale nie ma możliwości wykonania połączenia telefonicznego.

Kontakt

Glovo nie ma infolinii ze względu na bardzo dużą liczbę zamówień – według przedstawicieli firmy, połączenia telefoniczne byłyby zbyt dużym obciążeniem, natomiast nie dawałyby większych możliwości, niż korzystania z czatu lub kontaktu mailowego. Na plus na pewno działa szybki czat, ale jednak numer telefonu do Glovo byłby bardzo przydatny.

Ponieważ infolinia nie istnieje i nie ma możliwości obejścia tego problemu, ewentualne reklamacje, pytania czy uwagi trzeba wysyłać mailem, co oczywiście nie oznacza, że klient pozostanie zupełnie bez wsparcia.

Kontakt mailowy z Glovo, glovers@glovoapp.com.

 

Glovo Numer Infolinii

Przede wszystkim, kiedy jakieś zamówienie jest w trakcie realizacji i jest przydzielony do niego dostawca, będzie można się z nim skontaktować. Numer telefonu do kuriera Glovo nie zostanie ujawniony, ponieważ połączenie przechodzi przez centralę firmy, ale można skontaktować się z dostawcą, jeśli pojawią się jakiekolwiek trudności z odbiorem zamówionych produktów.

Także kurier Glovo będzie miał możliwość nawiązania połączenia z klientem, przy czym telefon od Glovo będzie wskazywał najczęściej numer stacjonarny spoza lokalnego rejonu. To dlatego, że także i te połączenia są przekazywane na numer centrum telefonicznego Glovo, aby zapewnić dostawcom i klientom odpowiedni poziom prywatności.

Po realizacji zamówienia nie ma już możliwości kontaktu z klientem – jeśli zamówienie jest niepełne lub niewłaściwe, można albo zadzwonić bezpośrednio do restauracji, jeśli chodzi o posiłki, albo wysłać wiadomość do centrum obsługi Glovo, gdzie zostaną podjęte dalsze ustalenia. W tym przypadku telefon do Glovo mógłby być jak najbardziej pomocny, jednak firma też ma trochę racji, że infolinia Glovo szybko by się zapchała, gdyby ludzie dzwonili z reklamacjami, że w ich zamówieniu brakowało jednego sosu.

Infolinia Glovo nie istnieje i firma nie ma zamiaru jej uruchomić ani teraz, ani w przyszłości. Alternatywne formy kontaktu, jeśli będą właściwie wykorzystane, pozwalają załatwić wszystkie problemy, choć oczywiście w teorii telefon do Glovo mógłby być szybszy i wygodniejszy, aczkolwiek praktyka pokazuje, że lepszy jest sprawny chat, niż zapchana infolinia.

Klienci Glovo mają kilka innych możliwości kontaktu, więc bez względu na to, czy chodzi o dostawę z restauracji, czy zakupy ze sklepu, cały czas można na bieżąco skontaktować się i z centralą firmy, i z dostawcą, jeśli pojawi się taka potrzeba. Ewentualne połączenia telefoniczne między odbiorcą a kurierem zawsze odbywają się przez maskowany numer telefonu, co pozwala nie ujawniać danych – te są podawane tylko w czasie rejestracji, ale kurierzy nie mają do nich dostępu.

Datos empresa

Comments
Nie wiem czemu przy zakupach nie ma uwierzytelnienia moich danych i nie mogę zrobić zakupów. Pozdrawiam
Dzień dobry konto Glovo przez wasz zostało mi zablokowane a przesyła mi e-mail o jakiejś zaległości
Jak uzyskać dojazd GLOVO do zamawiającego, obecnie brakuje 200m by być objętym do dojazdu GLOVO. Chcemy zamawiać, a jesteśmy zablokowani!
Dzień dobry Mam mały problem z rejestracją na Glovo z jakiego to może być powodu? Gdy chcę zarejestrować się na Glovo żeby posiadać konto w Glovo couriers to wyskakuje mi powiadomienie, w którym jest napisane, że nie ma tego e-mail i co powinienem zrobić w tej sytuacji? Z logowaniem ten sam problem i czy powinienem czekać na uzyskanie dostępu czy jest to inny problem? Wysłałem już dokumenty do weryfikacji i do tej pory nie dostałem powiadomiony co dalej. Może dopiero po weryfikacji dokumentów dostanę dostęp. Może mi państwo pomóc oraz wytłumaczyć na jakiej zasadzie to działa z góry dziękuję
Dzień dobry. Dlaczego nie mogę dzisiaj zamówić nic przez opcje sklepy /apteki oraz przez opcję cokolwiek??? Proszę o jak najszybszą odpowiedź. Dziękuję i pozdrawiam, Sabina Król
Bez sensu czekam już od dwóch godzin na moje zamówienie kurier od 30 minut czeka niby na moje zamówienie a ja sie spiesze i nawet nie moge skontaktować się z centralą bo wymyślili że nie będą mieli infolinii i do tego kurier ma poczte głosową włączoną i nic nie wiem co sie dzieje z moim zamówieniem bardzo dziękuję glovo Do tego dostałem kupon na 15 złoty za następne zamówienie prosze o zwrot całej sumy 37 złoty za to zamówienie ponieważ czekam już zbyt długo
Dzień dobry. Dzisiaj składałam u Państwa zamówienie i dokonywałam płatność przelewem. Po opłaceniu zamówienia dostałam informację, że płatność nie dokonała się i zamówienie anulowano, a z konta zostały pobrane mi pieniądze 207 zł z groszami. Drugie zamówienie zrobiłam za pobraniem. Proszę o wyjaśnienie sprawy i zwrot pieniędzy. Pozdrawiam, Małgorzata Latka
Prosiłabym o zwrot kosztów za anulowanie transkacji z dnia 15.08.22,w załączniku zdjęcie.
Witam składamy zamówienie przez glovo czekam 1godz na jedzenie po czym dostaje tel że kurier jest już pod domem po chwili moje zamówienie zostaje anulowane masakra
Zamówiłam kebeb i nie dostałam w Warszawa Mokotów z ul. Belwederskiej 2
Nie mogę się zalogować bo ponoć używam tych samych danych do zwykłego Glovo
Czy mogę zapłacić Blikiem ?
Zamówiłam jedzenie z glovo 1.11.2022 i je anulowałem. Do tej pory nie dostałam zwrotu