Glovo to firma zajmująca się dostawami jedzenia z restauracji oraz zakupów z praktycznie dowolnych sklepów.
Klienci mogą zamawiać dostawę na bieżąco lub z wyprzedzeniem z poziomu strony internetowej albo aplikacji, ale nie ma możliwości wykonania połączenia telefonicznego.
Glovo nie ma infolinii ze względu na bardzo dużą liczbę zamówień – według przedstawicieli firmy, połączenia telefoniczne byłyby zbyt dużym obciążeniem, natomiast nie dawałyby większych możliwości, niż korzystania z czatu lub kontaktu mailowego. Na plus na pewno działa szybki czat, ale jednak numer telefonu do Glovo byłby bardzo przydatny.
Ponieważ infolinia nie istnieje i nie ma możliwości obejścia tego problemu, ewentualne reklamacje, pytania czy uwagi trzeba wysyłać mailem, co oczywiście nie oznacza, że klient pozostanie zupełnie bez wsparcia.
Kontakt mailowy z Glovo, glovers@glovoapp.com.
Glovo Numer Infolinii
Przede wszystkim, kiedy jakieś zamówienie jest w trakcie realizacji i jest przydzielony do niego dostawca, będzie można się z nim skontaktować. Numer telefonu do kuriera Glovo nie zostanie ujawniony, ponieważ połączenie przechodzi przez centralę firmy, ale można skontaktować się z dostawcą, jeśli pojawią się jakiekolwiek trudności z odbiorem zamówionych produktów.
Także kurier Glovo będzie miał możliwość nawiązania połączenia z klientem, przy czym telefon od Glovo będzie wskazywał najczęściej numer stacjonarny spoza lokalnego rejonu. To dlatego, że także i te połączenia są przekazywane na numer centrum telefonicznego Glovo, aby zapewnić dostawcom i klientom odpowiedni poziom prywatności.
Po realizacji zamówienia nie ma już możliwości kontaktu z klientem – jeśli zamówienie jest niepełne lub niewłaściwe, można albo zadzwonić bezpośrednio do restauracji, jeśli chodzi o posiłki, albo wysłać wiadomość do centrum obsługi Glovo, gdzie zostaną podjęte dalsze ustalenia. W tym przypadku telefon do Glovo mógłby być jak najbardziej pomocny, jednak firma też ma trochę racji, że infolinia Glovo szybko by się zapchała, gdyby ludzie dzwonili z reklamacjami, że w ich zamówieniu brakowało jednego sosu.
Infolinia Glovo nie istnieje i firma nie ma zamiaru jej uruchomić ani teraz, ani w przyszłości. Alternatywne formy kontaktu, jeśli będą właściwie wykorzystane, pozwalają załatwić wszystkie problemy, choć oczywiście w teorii telefon do Glovo mógłby być szybszy i wygodniejszy, aczkolwiek praktyka pokazuje, że lepszy jest sprawny chat, niż zapchana infolinia.
Klienci Glovo mają kilka innych możliwości kontaktu, więc bez względu na to, czy chodzi o dostawę z restauracji, czy zakupy ze sklepu, cały czas można na bieżąco skontaktować się i z centralą firmy, i z dostawcą, jeśli pojawi się taka potrzeba. Ewentualne połączenia telefoniczne między odbiorcą a kurierem zawsze odbywają się przez maskowany numer telefonu, co pozwala nie ujawniać danych – te są podawane tylko w czasie rejestracji, ale kurierzy nie mają do nich dostępu.