1. Home
  2. » 
  3. Online
  4. » 
  5. KFC

KFC
Kontakt

Kontakt z Działem Obsługi Klienta

ad
Average: 1.8 (263 votes)

KFC szczyci się tym, że wszystkie dania są przygotowywane bezpośrednio przed podaniem, więc bez względu na to, w jaki sposób i kiedy je zamawiasz, docierają nie tylko gorące, ale przede wszystkim świeże.

To jeden z największych atutów tych restauracji, który sprawia, że i zamówienia internetowe, i te składane bezpośrednio w restauracjach są naprawdę liczne.

Kontakt

 

KFC Infolinia

KFC generalnie zbyt intensywnie ze swojej infolinii nie korzysta, a to z racji charakteru tego biznesu. Jeśli jednak nie lubisz korzystać z formularzy kontaktowych online albo po prostu nie masz na to czasu, to do Twojej dyspozycji jest numer 801 46 46 46.

Infolinia KFC przyjmuje pytania i skargi na konkretne restauracje, ale możesz tu też dowiedzieć się więcej choćby o alergenach w składzie konkretnych dań.

Przede wszystkim jednak infolinia może zostać wykorzystana jako alternatywna droga składania zamówień. Konsultanci na infolinii, kiedy poznają adres, będę w stanie przekierować zamówienie do odpowiedniej restauracji, która przygotuje i dostarczy zamówieniem.

W związku z tym, że numer infolinii KFC jest wykorzystywany głównie do składania zamówień, możesz sobie wyobrazić, że dodzwonienie się tam w piątkowe lub sobotnie popołudnia nie jest łatwym zadaniem. W pozostałe dni i w innych godzinach obłożenie linii jest oczywiście mniejsze, a sprawne działanie infolinii pozwala złożyć zamówienie czasem nawet szybciej niż przez stronę internetową.

Warto przy tym pamiętać, że choć ogólnopolska infolinia przyjmuje zamówienie, nie będzie w stanie podać statusu jego realizacji. Jeśli będziesz chciał dowiedzieć się więcej o tym, kiedy będzie dostawa (albo dlaczego się opóźnia), trzeba będzie skontaktować się z restauracją obsługującą dane zamówienie. Numer do lokalu możesz uzyskać na infolinii już w czasie składania zamówienia.

Infolinia KFC działa sprawnie, jednak tak naprawdę nie korzysta z niej wiele osób, dlatego i obsada jest umiarkowana. To oznacza, że w porze największego zapotrzebowania czas oczekiwania na połączenie jest dość długi.

Co do zasady na infolinii nie można złożyć zamówienia z późniejszym terminem dostawy – zamówienia składane telefonicznie są realizowane w najszybszym możliwym terminie, co w większości przypadków oznacza mniej niż pół godziny oczekiwania.

Infolinia KFC działa sprawnie, pracownicy mogą nawet zaprezentować menu na wyrywki, choć oczywiście znacznie wygodniej będzie, jeśli przed wykonaniem telefonu sam się zorientujesz, które z drobiowych dań Cię interesuje. Poza klasycznymi kurczakami w ofercie są też kanapki wegańskie, shakesy, lody i desery. Największym zainteresowaniem cieszą się jednak kubełki – z gotowych propozycji albo składane samodzielnie przez klientów – a także kanapki z kurczakami.

Comments
Dzień dobry, Proszę o pilny kontakt na poniższy nr telefonu w sprawie wystawionego paragonu z NIP-em z dokonanego zakupu w Państwa Restauracji w Wiszni Małej MOP S5 - wyjaśnię problem Wczoraj dzwoniłem do Państwa na dział Reklamacji - poinformowano mnie, że Kierownik Zmiany się ze mną w tej sprawie skontaktuje Zależy mi na załatwieniu tej sprawy. Pozdrawiam
Dzień dobry. Kupiłam dziś na drive b Smart twister i kurczak był surowy!
Dzisiaj o godz 7.05 restauracje w Tomaszkowie pod Oksztynem byla zamknieta. Proponuje przesunąć godziny otwarcia tak, zeby pasowaly pracownikom. Nie pozdrawiam
Pracownicy kfc w mazowi w Płocku zamieniają zamowienia jeśli się zamawia na miejscu to dostaje sie to co się zamawia a jak się zmienia zdanie i prosi na wynos to pracownica kfc zamieniaja udka na skrzydełka tak bez pytania a płaci się za łagodne pałeczki i to w dodatku suche i pakuje tak zeby klient się nie kapnoł proceder trwa nagminnie nic niedaje zwracanieuwagi obsłudze trzeba za karzdym razem sprawdzać zamowienie
Restauracja niedawno otwarta przy trasie S8 niedaleko miejscowości Studzianki, nie ma jej w aplikacji.
Mimo problemu z systemem zamówienie zrealizowane błyskawicznie, niestety nie dostałam lodów a nie są one tanie.
W dniu 21.06.2022 złożyłem zamówienie internetowe nr 27 w Nowym Sączu Restauracja Gołąbkowice, nie sprawdziłem przy odbiorze. Po przyjeździe do domu okazało się, że brakuje 3 opakowań frytek. Pozdrawiam Tadeusz
numer telefonu bym prosil
Komentarz w sprawie KFC Wolborz
Nie dostałam swoje zamowienie. Dostałam SMS ze opłata nie była realiazowana. Z mojego konta pobrane pieniędzy. SMS dotarł 22.57. Zobaczyłam SMS o 23.06 i infolinia nie działa.
Zamówiłem dwa kubełki oby dwa były bez tekst i nie można się dodzwonić na infolinie
Dlaczego nie otrzymałam zamawianego kubelka i nie otrzymałam żadnych informacji
Jak mam zdobyć kod i na jakiej stronie
Ostatni raz korzystam z usług dostałam nie to zamówienie za które zapłaciłam
Po raz kolejny nie dostałem frytek do swojego zamówienia. Dziś kompletowałem swój zestaw kubełka. Mój błąd że nie sprawdziłem na miejscu bo brałem na wynos z restauracji i w domu się okazało że brakuje X2 dużych frytek. KFC Elbląg
Wczoraj zrobilem zamowienie ktore nie zostalo zrealizowane a kwota zeszla z konta
w dniu 11-06-2023 kupiłem kubełek w KFC w SZCZECINIE UL MIESZKA I 35 PO PRZYWIEZIENIU DO DOMU 2 NÓZKI KTÓRE były w zestawie ŚMIREDZIAŁY .Zapakowałem do szczelnego opakowania włożyłem do lodówki i jutro zawiozę do sanepidu
Obsługa nie wydala mi zamowionego jedzenia chociaz mieli przygotowane tłumacząc się ze może zabraknąć w Drive i muszę poczekać kolejne 15 min dodam ze była godzina 22:10 i pusto w środku i w Drive dodali ze w razie czego!!! Poniedziałek 7 lipca 2023 roku godzina 22:05 obsługiwała pani Gosia
Dzień dobry pisze do państwa z problemem który napotkałem dzisiaj 28.09.2023 o godzinie 20.04 w Ełku w galerii brama mazur. Problem polega na tym iż zamówiłem zamówienie przez aplikacji do odebrania i zjedzenia na miejscu a dostałem zapakowane na wynos do tego o godzinie 20.28 nie mogłem już skorzystać z kostkarki oraz dolewki, mimo że restauracja powinna być otwarta do godziny 21, a bardzo chciałem się napić pysznego waszego napoju. Udało mi się tylko raz skorzystać. Pozdrawiam.
Promocja na kawę nie działa
Proszę o zwrot zamówienia.
Czekam na zamówienie od godziny 20 jest obecnie 22:33 i chyba nie dojdzie bo kurier języka polskiego niezna kompletny brak komunikacji dzięki KFC 24 h na glodnego
Zamówienie nie dotarło a kwotę zabrało z konta potwierdzenie przez KFC na mailu... po kontakcie telefonicznym osoba potwierdziła zamówienie ale nie dotarło!!!
Jestem ciekaw, co się stało z numerem: 801464646 od kilku dni nie można się tam dodzwonić. Nie ma też żadnej informacji, czy jest jakiś inny mumer i czy dotychczasowy, będzie aktywny.
Chciałabym zgłosić reklamacje na dostawy do domu. Ostatnimi czasy 3x zamawiałam towar w Suchym Lesie. 2x towar dotarł długo po czasie (dziś pół godziny po preferowanym czasie). Ostatnio niby na czas, ale z całym zimnym jedzeniem. Joanna Chorowska
14 lutego zamówiłam Kfc z aleje tysiąclecia z odbiorem osobistym. W domu okazało się, że tylko pół zamówienia jest dobrze skompletowane. Przyszedł dobrze tylko zestaw Grander Big Box, ale bez coli, a z drugiego zestawu Quarrito Grande Big Box powiększonego, same quarrito. Dodatkowo przy zamówieniu za 80 złotych i więcej, miał być gratis w postaci 5 kurczaczków, tego też oczywiście nie dostaliśmy. Niemożliwym jest, że chociaż keczup był.
Nie otrzymałam pełnego zamówienia, zadzwoniłam na infolinię z reklamacją zaproponowano mi kupon rabatowy mial przyjść SMS którego również Nie otrzymałam!
W dniu 30.04.2024 ok godz. 18.30 złożone zostało zamówienie (poprzez aplikację) w restauracji w Jeleniej Górze w galerii nowy rynek. Planowane dostarczenie miało być o 19.25. Gdy minęła 20.30, a zamówienia nadal nie było, skontaktowałem się z lokalem. Pan który odebrał telefon stwierdził, że zamówienie zostalo zrealizowane i przełączył mnie na infolinię. Na infolinii uzyskałem informację, że zamówienie jest w drodze. Ok 21 zadzwoniłem ponownie do lokalu, znowu zostałem przekierowany na infolinię i tam dowiedziałem się, że zamówienie miała odebrać jakaś zewnętrzna firma, a później że nie byl podany adres (był podany). Pani zaproponowała rabat w wysokości 60 zł i poradziła złożyć zamówienie jeszcze raz. Jako że dany lokal był już zamknięty, złożyłem ponowne zamówienie w drugim lokalu w Jeleniej górze , który był czynny dłużej. Wykorzystałem kod rabatowy który otrzymałem sms. Wg aplikacji zamówienie miało być o 21.55. O 22.20 zamówienie w końcu dojechalo, ale nie dość że rabat nie został uwzględniony, to część zamówienia nie była właściwa. Porażka totalna.