KFC szczyci się tym, że wszystkie dania są przygotowywane bezpośrednio przed podaniem, więc bez względu na to, w jaki sposób i kiedy je zamawiasz, docierają nie tylko gorące, ale przede wszystkim świeże.
To jeden z największych atutów tych restauracji, który sprawia, że i zamówienia internetowe, i te składane bezpośrednio w restauracjach są naprawdę liczne.
KFC Infolinia
KFC generalnie zbyt intensywnie ze swojej infolinii nie korzysta, a to z racji charakteru tego biznesu. Jeśli jednak nie lubisz korzystać z formularzy kontaktowych online albo po prostu nie masz na to czasu, to do Twojej dyspozycji jest numer 801 46 46 46.
Infolinia KFC przyjmuje pytania i skargi na konkretne restauracje, ale możesz tu też dowiedzieć się więcej choćby o alergenach w składzie konkretnych dań.
Przede wszystkim jednak infolinia może zostać wykorzystana jako alternatywna droga składania zamówień. Konsultanci na infolinii, kiedy poznają adres, będę w stanie przekierować zamówienie do odpowiedniej restauracji, która przygotuje i dostarczy zamówieniem.
W związku z tym, że numer infolinii KFC jest wykorzystywany głównie do składania zamówień, możesz sobie wyobrazić, że dodzwonienie się tam w piątkowe lub sobotnie popołudnia nie jest łatwym zadaniem. W pozostałe dni i w innych godzinach obłożenie linii jest oczywiście mniejsze, a sprawne działanie infolinii pozwala złożyć zamówienie czasem nawet szybciej niż przez stronę internetową.
Warto przy tym pamiętać, że choć ogólnopolska infolinia przyjmuje zamówienie, nie będzie w stanie podać statusu jego realizacji. Jeśli będziesz chciał dowiedzieć się więcej o tym, kiedy będzie dostawa (albo dlaczego się opóźnia), trzeba będzie skontaktować się z restauracją obsługującą dane zamówienie. Numer do lokalu możesz uzyskać na infolinii już w czasie składania zamówienia.
Infolinia KFC działa sprawnie, jednak tak naprawdę nie korzysta z niej wiele osób, dlatego i obsada jest umiarkowana. To oznacza, że w porze największego zapotrzebowania czas oczekiwania na połączenie jest dość długi.
Co do zasady na infolinii nie można złożyć zamówienia z późniejszym terminem dostawy – zamówienia składane telefonicznie są realizowane w najszybszym możliwym terminie, co w większości przypadków oznacza mniej niż pół godziny oczekiwania.
Infolinia KFC działa sprawnie, pracownicy mogą nawet zaprezentować menu na wyrywki, choć oczywiście znacznie wygodniej będzie, jeśli przed wykonaniem telefonu sam się zorientujesz, które z drobiowych dań Cię interesuje. Poza klasycznymi kurczakami w ofercie są też kanapki wegańskie, shakesy, lody i desery. Największym zainteresowaniem cieszą się jednak kubełki – z gotowych propozycji albo składane samodzielnie przez klientów – a także kanapki z kurczakami.