Lloyd´s Polska to aż 30 lat w branży ubezpieczeń specjalistycznych na rynku polskim. Firma współpracuje z polskimi brokerami, a z jej usług korzystają przedsiębiorcy, poszukujący rozwiązań reasekuracyjnych i nie tylko.
Mowa tutaj o spersonalizowanych produktach ubezpieczeniowych z zakresu szeroko pojętego przemysłu, w tym: energetyki, lotnictwa, górnictwa, infrastruktury czy transportu morskiego.
Firma oferuje dostęp do wiedzy i produktów, które mają realny wpływ na potencjał danego rynku - wynika to z faktu, że Lloyd to towarzystwo ubezpieczeniowe o blisko 300-letniej historii.
Przekłada się to na obsługę ponad 200 krajów na całym świecie i na możliwość ubezpieczenia praktycznie wszystkiego - procesów biznesowych, zdrowia, przedmiotów, urządzeń i wiele, wiele więcej. Jest to obecnie najstarsza instytucja ubezpieczeniowa na świecie - ubezpieczenia obejmują ryzyka wszechstronne, jak i te najtrudniej mierzalne.
Lloyd´s Bank Infolinia
Jeśli potrzebujesz się skontaktować z Lloyds Polska, to możesz to zrobić na kilka sposobów, np. poprzez infolinię pod numerem: 22 370 1618 - konsultant działu obsługi klienta Lloyds Polska z pewnością odpowie na wszelkie nurtujące pytania i pomoże rozwiązać każdy napotkany problem. Infolinia jest dostępna codziennie w godzinach od 7:00 rano do 23:00.
Warto wiedzieć, że z Lloyds Polska posiada również stacjonarne biuro w Warszawie przy ulicy Emilii Plater 53.
Kontakt mailowy z Lloyd´s Bank
Jeśli chcesz skontaktować się z działem obsługi klienta Lloyds Polska poprzez adres e-mail, to możesz to zrobić pisząc wiadomość na: enquiries@lloyds.com. Strona internetowa nie posiada obsługi klienta poprzez chat online, ani wsparcia przez WhatsApp.
Możliwe jest też skontaktowanie się przez alternatywne adresy mailowe, a te dostosowane są do konkretnych działań firmy - przykładowo w sytuacjach związanych z rekrutacją można pisać na: hr@lloyds.com. Strona Lloyds Polska pozwala też na szybki kontakt mailowy w sprawach dotyczących kwestii technicznych witryny, wsparcia użytkownika (problemy z rejestracją lub logowaniem), fałszywych maili i wiele, wiele więcej.
Nic nie stoi na przeszkodzie, aby wysłać też zapytania dotyczące kwestii brokerskich, rozliczeniowych czy kontaktów inwestorskich. Na stronie internetowej Lloyds Polska istnieje nawet możliwość skorzystania z katalogu rynku, dzięki któremu szybko i skutecznie możesz znaleźć brokera lub konsorcjum.
Lloyd´s Obsługa klienta
Z Lloyds Polska można się skontaktować przez telefon, ale także przez adres e-mail, oficjalną stronę internetową, konto na Twitterze, stronę na Facebooku i nie tylko.
Wsparcie klienta na stronie www odbywa się na kilku etapach, a wśród nich warto wymienić przede wszystkim rozbudowane centrum informacji, czyli zbiór najczęściej zadawanych przez klientów pytań wraz z załączonymi odpowiedziami. Takie rozwiązanie pozwala szybko rozwiązać większość napotykanych problemów lub pomóc w wyszukiwaniu cennych informacji.
Warto jednak wiedzieć, że z Lloyds Polska możesz skontaktować się przez Facebooka - istnieje bowiem możliwość wysłania wiadomości prywatnej lub alternatywnie - skontaktowania się poprzez komentarz pod postem. To jednak wciąż nie wszystko, bo z Lloyds Polska skontaktujesz się także poprzez Instagrama, Twittera i LinkedIna.