1. Home
  2. » 
  3. Transport
  4. » 
  5. Bolt

Bolt
Kontakt

Bolt Obsługa Klienta

ad
Average: 2.6 (42 votes)

Bolt to marka, która w wielu miastach rywalizuje z Uberem na polu przewozów pasażerskich.

Bolt jest marką znaną przede wszystkim z przewozów pasażerskich realizowanych w wielu miastach w Polsce. Niektóre miejscowości nie mają natomiast obsługi samochodowej, a dostępne są jedynie hulajnogi elektryczne o przeciętnym zasięgu – wystarczającym, żeby załatwić jakieś sprawy na mieście, ale zbyt małym, żeby beztrosko bawić się przez cały dzień.

logo

Choć większość spraw załatwia się bezpośrednio z poziomu aplikacji Bolt, to jednak możliwość uzyskania szybkiego połączenia z infolinią obsługującą użytkowników hulajnóg w niektórych przypadkach jest naprawdę nie do przecenienia. Regularni użytkownicy sprzętu Bolta zdecydowanie powinni zapisać sobie numer infolinii Bolt w książce telefonicznej – tak na wszelki wypadek.

 

Bolt kontakt telefoniczny

Do korzystania z przejazdów i hulajnóg elektrycznych konieczne jest zainstalowanie aplikacji, ale żeby rozwiązać niektóre problemy, trzeba będzie skontaktować się z infolinią.

Numer telefonu do Bolta to 22 307 83 67, przy czym trzeba wyraźnie zaznaczyć, że ta infolinia działa tylko i wyłącznie jako numer telefonu ze wsparciem dla użytkowników hulajnóg. Osoby korzystające z przejazdów samochodami Bolt, będą miały możliwość kontaktu z centrum obsługi bezpośrednio z poziomu aplikacji, w której pojawi się też opcja wykonania telefonu bezpośrednio do kierowcy (W tym ostatnim przypadku numer będzie ukryty).

Numer telefonu do centrum obsługi hulajnóg Bolta jest o tyle istotny, że czasem ze względu na jakiś błąd techniczny nie udaje się na przykład zakończyć wypożyczenia. Dzwoniąc pod numer telefonu Bolt, można wówczas podać odpowiednie dane operatorowi, który manualnie zakończy wypożyczenie, dzięki czemu nie będą naliczane kolejne opłaty, a użytkownik nie będzie też obciążany za uszkodzenia sprzętu po godzinie zwrotu.

Pod tym numerem telefonu Bolt nie prowadzi żadnej innej działalności, to znaczy, że nie można na infolinii uzyskać pomocy technicznej w sprawie samej aplikacji ani złożyć reklamacji.

Numer Bolt przyda się jednak, jeśli dojdzie do awarii sprzętu albo kolizji – w takiej sytuacji infolinia Bolt powinna być poinformowana o zdarzeniu, żeby po pierwsze można było zabezpieczyć sprzęt, a po drugie, ustalić odpowiedzialność użytkownika.

 

Centrum pomocy Bolt

Pracownicy centrum telefonicznego Bolt mają podgląd na żywo, jeśli chodzi o lokalizację hulajnóg, widzą też zgłaszany przez urządzenia stan akumulatora.

Po ich stronie zapisana jest też historia usterek sprzętu, więc jeśli zadzwonisz, żeby zgłosić problemy techniczne z hulajnogą, zostaną one zapisane i przekazane do działu technicznego i operatorów w terenie. Oczywiście nie dotyczy to na przykład rozładowanych baterii – tego się telefonicznie nie zgłasza, bo serwis lokalny ładuje je lub wymienia w ramach codziennej obsługi technicznej.

Zadzwoń do Bolt, jeśli chcesz przekazać pilnie istotne uszkodzenia hulajnogi, których zgłoszenie w aplikacji mogłoby potrwać zbyt długo.

Datos empresa

Comments
Przyjechałem 5 minut ,skasowało mi 200 pl , właśnie pierwszy raz w życiu przejechałem. Proszę mi rozjaśnić o co tu chodzi. Dziękuję.
Gdzie mogę dostać prawidłowy numer infolinii bolt żeby otrzymać konsultacje?
Gdzie mogę dostać prawidłowy nr żeby anulować karę niesłuszną
Zostawiłam dziś ok. 22 telefon w Bolt, kierowca Giga, czerwony Hyundai, kurs z Grzymalitów na Mehoffera 103A. Proszę o pomoc w odzyskaniu - jak mogę się skontaktować?
Niestety zamawiałam pierwszy raz Bolta i przez pomyłkę zgodzilam się zaplacić za uslugę ponad 4oo zł z karty. Trasa w lublinie dzisiaj cmentarz lipowa na ul. Bursztynową. Proszę o kontakt
hulajnogi nagminnie parkowane są na mojej posesji. Firma Bolt nie poczuwa się do ich odbioru
Witam przejechałem hulajnogą 8 min najpierw zabrało mi 1 zł a później 63.01 proszę o wyjaśnienie o co tu chodzi?
Szanowni Państwo, Jestem bardzo zadowolony z usług Bolt’a, dlatego też staram się z niego korzystać i propagować wśród znajomych. Dzisiaj natomiast zauważyłem, że mimo że dokonałem tylko jednego przejazdu w Zielonej Górze (z Dworca PKP na ul. Prostą 17 to moja karta płatnicza została obciążona trzykrotnie 6,16 zł – tyle miał kosztować przejazd, poza tym 6,16 zł i 10,17 zł. Nie wiem czego miałyby dotyczyć te 2 transakcje, Uprzejmie proszę o wyjaśnienia Z poważaniem
Dzien dobry, zostawiłem telefon w samochodzie, Warszawa (kurs Leszno-Nowoursynowska), proszę o pilny kontakt pod nr 5396xx to pilne