Bolt to marka, która w wielu miastach rywalizuje z Uberem na polu przewozów pasażerskich.
Bolt jest marką znaną przede wszystkim z przewozów pasażerskich realizowanych w wielu miastach w Polsce. Niektóre miejscowości nie mają natomiast obsługi samochodowej, a dostępne są jedynie hulajnogi elektryczne o przeciętnym zasięgu – wystarczającym, żeby załatwić jakieś sprawy na mieście, ale zbyt małym, żeby beztrosko bawić się przez cały dzień.
Choć większość spraw załatwia się bezpośrednio z poziomu aplikacji Bolt, to jednak możliwość uzyskania szybkiego połączenia z infolinią obsługującą użytkowników hulajnóg w niektórych przypadkach jest naprawdę nie do przecenienia. Regularni użytkownicy sprzętu Bolta zdecydowanie powinni zapisać sobie numer infolinii Bolt w książce telefonicznej – tak na wszelki wypadek.
Bolt kontakt telefoniczny
Do korzystania z przejazdów i hulajnóg elektrycznych konieczne jest zainstalowanie aplikacji, ale żeby rozwiązać niektóre problemy, trzeba będzie skontaktować się z infolinią.
Numer telefonu do Bolta to 22 307 83 67, przy czym trzeba wyraźnie zaznaczyć, że ta infolinia działa tylko i wyłącznie jako numer telefonu ze wsparciem dla użytkowników hulajnóg. Osoby korzystające z przejazdów samochodami Bolt, będą miały możliwość kontaktu z centrum obsługi bezpośrednio z poziomu aplikacji, w której pojawi się też opcja wykonania telefonu bezpośrednio do kierowcy (W tym ostatnim przypadku numer będzie ukryty).
Numer telefonu do centrum obsługi hulajnóg Bolta jest o tyle istotny, że czasem ze względu na jakiś błąd techniczny nie udaje się na przykład zakończyć wypożyczenia. Dzwoniąc pod numer telefonu Bolt, można wówczas podać odpowiednie dane operatorowi, który manualnie zakończy wypożyczenie, dzięki czemu nie będą naliczane kolejne opłaty, a użytkownik nie będzie też obciążany za uszkodzenia sprzętu po godzinie zwrotu.
Pod tym numerem telefonu Bolt nie prowadzi żadnej innej działalności, to znaczy, że nie można na infolinii uzyskać pomocy technicznej w sprawie samej aplikacji ani złożyć reklamacji.
Numer Bolt przyda się jednak, jeśli dojdzie do awarii sprzętu albo kolizji – w takiej sytuacji infolinia Bolt powinna być poinformowana o zdarzeniu, żeby po pierwsze można było zabezpieczyć sprzęt, a po drugie, ustalić odpowiedzialność użytkownika.
Centrum pomocy Bolt
Pracownicy centrum telefonicznego Bolt mają podgląd na żywo, jeśli chodzi o lokalizację hulajnóg, widzą też zgłaszany przez urządzenia stan akumulatora.
Po ich stronie zapisana jest też historia usterek sprzętu, więc jeśli zadzwonisz, żeby zgłosić problemy techniczne z hulajnogą, zostaną one zapisane i przekazane do działu technicznego i operatorów w terenie. Oczywiście nie dotyczy to na przykład rozładowanych baterii – tego się telefonicznie nie zgłasza, bo serwis lokalny ładuje je lub wymienia w ramach codziennej obsługi technicznej.
Zadzwoń do Bolt, jeśli chcesz przekazać pilnie istotne uszkodzenia hulajnogi, których zgłoszenie w aplikacji mogłoby potrwać zbyt długo.