Oprócz umożliwienia rozmowy z pracownikiem działu obsługi klienta firmy PZU, istnieje kilka innych sposobów, aby złożyć zapytanie. Możesz zapytać korzystając z funkcji czatu na żywo PZU na ich stronie internetowej firmy bądź zamawiając kontakt lub wysyłając email na ich adres email kontakt@pzu.pl.
W przypadku zamówienia kontaktu, konsultant działu obsługi klienta skontaktuje się z Toba najszybciej jak to tylko możliwe w ciągu maksymalnie 30 minut na podany wcześniej numer telefonu.
Jest to o tyle wygodna forma komunikacji, że nie musisz czekać na linii do momentu aż konsultant będzie dostępny. Najbliższy wolny konsultant sam do Ciebie zadzwoni i rozwieje wszystkie Twoje wątpliwości. Istnieje też możliwość kontaktu poprzez aplikację Messenger bądź Facebook oraz zamówienie kontaktu poprzez SMS.
Możesz również postarać się o znalezienie oddziału lub agenta. Oni są bardzo pomocni i rzetelnie udzielając informacji na temat produktów PZU jak i likwidacji szkód PZU.
Numer telefonu PZU
W przypadku chęci kontaktu z PZU warto jest najpierw spróbować zadzwonić na numer kontaktowy w PZU +48 566 55 55 jeśli chcesz porozmawiać z członkiem ich działu obsługi klienta.
Jest to dedykowany numer telefonu, na który możesz dzwonić w razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości dotyczących produktów lub usług PZU. Niezależnie od tego, czy jesteś osoba fizyczną, czy małym lub średnim klientem biznesowym, skontaktuj się z działem obsługi klienta firmy PZU 24 godziny na dobę, aby uzyskać pomoc bądź znaleźć odpowiedź na nurtujące Cię pytanie.
Kontakt przez Internet
PZU powołało również rzecznika klienta, który to zajmuje się najtrudniejszymi przypadkami, które to nie mogły być obsłużone według standardowej procedury, bądź wymagają dodatkowej opinii eksperckiej bądź prawnej. Rzecznik obsługi klienta wspiera PZU w wyjaśnianiu skomplikowanych bądź wielowątkowych spraw oraz dba o to by procesy obsługi klienta w PZU miały na uwadze punkt widzenia klienta.
Osoba ta zazwyczaj proponuje rozwiązania, które mają na celu usatysfakcjonowanie obu stron, zarówno klienta jak i firmę PZU.
Na swojej stronie internetowej PZU wprowadziło również tłumacza języka migowego MIGAM. Tłumacz ten działa online za pomocą kamerki internetowej. Tego typu innowacyjne rozwiązanie bardzo ułatwia komunikację z działem obsługi klienta przez osoby niesłyszące bądź niedosłyszące, a pragnące interakcji na żywo z pracownikiem działu obsługi klienta.
Jak widać na powyższym opisie, jest bardzo dużo możliwości dotarcia do konsultanta działu obsługi klienta PZU, w tym również możliwości, które sprawiają, że konsultant bądź ekspert z oddziału dociera bezpośrednio do nas. Innowacyjne rozwiązania i rzetelne podejście do klienta sprawi, że będziesz usatysfakcjonowany z interakcji z PZU oraz dowiesz się wszystkiego na temat produktów firmy bądź likwidacji szkody.
Na stronie internetowej PZU mamy wyjaśnienia dotyczące tematów takich jak: jak zgłosić szkodę lub zdarzenie, co zrobić po szkodzie bądź zdarzeniu oraz jakie należy dostarczyć dokumenty, sprawdzenie na jakim etapie jest sprawa, możliwość sprawdzenia co się dzieje podczas zgłaszania szkody bądź zdarzenia oraz kwestia mediacji i polubownego rozwiązywania sporów, które to mogą być szczególnie przydatne.
Na stronie internetowej PZU znajduje się też 12 formularzy on-line, które dotyczą zgłoszenia zwrotu składki, zmiany danych osobowych i adresowych, zamówienia potwierdzeń zawarcia umowy, zgłoszenie sprzedaży przedmiotu ubezpieczenia, aktywowania karty w klubie lojalnościowym PZU, zmiany warunków umów, zgłoszenia lub zniesienia cesji, zamówienia informacji o płatnościach, zamówienia zaświadczeń o przebiegu ubezpieczenia komunikacyjnego, oraz wiele opcji związanych z assistance i wezwaniem pomocy oraz opieką medyczną. Zachęcam Cię do skorzystania z możliwości kontaktu z PZU.