1. Home
  2. » 
  3. Online
  4. » 
  5. Lidl

Lidl
Kontakt

Obsługa Klienta Lidl.pl

Average: 5 (1 vote)

Lidl jest marką sieci dyskontów, powstałą w latach 30. XX wieku w Niemczech. W Polsce Lidl posiada już ok 700 sklepów, a siedziba firmy znajduje się w Jankowicach pod Poznaniem.

Klienci Lidla zawsze mogą liczyć na szeroką ofertę produktową. W każdej placówce znaleźć można różnorodny asortyment spożywczy (w tym czasowe promocje i akcje tematyczne, podczas których dostępna jest szeroka gama powiązanych ze sobą produktów, np. sezon grillowy, kuchnia grecka, etc.):

  • sezonowe kolekcje ubrań.
  • wyposażenie domu.
  • warsztatu.
  • przybory i urządzenia kuchenne.
  • duży wybór kwiatów ciętych i doniczkowych.
  • sezonowe oferty sprzętu i akcesoriów (np. hobby/wypoczynek).

Lidl sklep internetowy kontakt

Strona internetowa sklepu oferuje m.in. szeroki wybór ekskluzywnych alkoholi – od wszystkich gatunków win, przez piwo, aż po mocne alkohole typu whisky, brandy, wódka, rum. Zamówić je należy przez internet, wchodząc w zakładkę Winnica Lidla, a odebrać można we wskazanym sklepie.

 

Lidl Numer Infolinii

Pozasklepowa obsługa klienta w Lidlu, to infolinia dostępna pod numerem 800 012 071. Jest ona całkowicie bezpłatna, a dzwonić można od poniedziałku do soboty, w godzinach od 8.00 do 21.00.

Poprzez pocztę tradycyjną, z Lidlem skontaktować się możemy pisząc na adres: Lidl sp, ul. Poznańska 48, Jankowice, 62-080 Tarnowo Podgórne.

 

Lidl Polska formularz kontaktowy

Na stronie internetowej Lidla znaleźć możemy formularz kontaktowy, poprzez który otrzymamy odpowiedź na wybrane pytanie.

Należy w nim zaznaczyć odpowiedni temat wiadomości, wpisać swoje dane osobowe, adres mailowy oraz miasto i ulicę, na której znajduje się dany sklep.

 

Obsługa Klienta

W dziale Pomoc i obsługa klienta znajduje się dział z najczęściej zadawanymi pytaniami, w którym szybko znajdziemy najważniejsze informacje dotyczące promocji i produktów dostępnych w Lidlu, jak również informacje o tym, jak dokonać zwrotu lub reklamacji.

W tym samym dziale przygotowano także informacje o produktach, czyli instrukcje obsługi, informacje dotyczące detergentów oraz filmiki produktowe.

Lidl posiada swój fanpage na Facebooku i jest to nie tylko świetny sposób na to, aby być na bieżąco z nowymi produktami i promocjami, ale też ekspresowa forma komunikacji z konsultantem firmy. Wystarczy kliknąć przycisk „Wyślij wiadomość”, a otworzy się okno czatu, w którym w krótkim czasie nawiążemy kontakt z odpowiednią osobą.

Obok znajduje się drugi przycisk „Skontaktuj się z nami”, który z kolei przekierowuje nas do formularza kontaktowego.

Na firmowym kanale Youtube, znajdziemy specjalny kanał poświęcony Kuchni Lidla, gdzie zamieszczonych jest mnóstwo filmów ze wspaniałymi, innowacyjnymi przepisami kulinarnymi, prezentowanymi najczęściej przez Karola Okrasę. Są to zazwyczaj propozycje wykorzystania produktów aktualnie dostępnych w Lidlu.

Konto Lidla na Instagramie natomiast, oferuje nam dużo zdjęć produktów, wraz z propozycjami podania (spożywcze) lub propozycjami doboru stylizacji (ubrania i akcesoria).

Datos empresa