1. Home
  2. » 
  3. Online
  4. » 
  5. Lidl

Lidl
Kontakt

Jaki jest kontakt do Działu Obsługi Klienta?

ad
Average: 3.2 (120 votes)

Lidl jest marką sieci dyskontów, powstałą w latach 30. XX wieku w Niemczech. W Polsce Lidl posiada już ok 700 sklepów, a siedziba firmy znajduje się w Jankowicach pod Poznaniem.

Klienci Lidla zawsze mogą liczyć na szeroką ofertę produktową. W każdej placówce znaleźć można różnorodny asortyment spożywczy (w tym czasowe promocje i akcje tematyczne, podczas których dostępna jest szeroka gama powiązanych ze sobą produktów, np. sezon grillowy, kuchnia grecka, etc.):

  • sezonowe kolekcje ubrań.
  • wyposażenie domu.
  • warsztatu.
  • przybory i urządzenia kuchenne.
  • duży wybór kwiatów ciętych i doniczkowych.
  • sezonowe oferty sprzętu i akcesoriów (np. hobby/wypoczynek).

Lidl sklep internetowy kontakt

Strona internetowa sklepu oferuje m.in. szeroki wybór ekskluzywnych alkoholi – od wszystkich gatunków win, przez piwo, aż po mocne alkohole typu whisky, brandy, wódka, rum. Zamówić je należy przez internet, wchodząc w zakładkę Winnica Lidla, a odebrać można we wskazanym sklepie.

 

Lidl Numer Infolinii

Pozasklepowa obsługa klienta w Lidlu, to infolinia dostępna pod numerem 61 880 30 00. Jest ona całkowicie bezpłatna, Dostępna pon-pt 8:00 - 20:00, sob 8:00 - 18:00.

Poprzez pocztę tradycyjną, z Lidlem skontaktować się możemy pisząc na adres: Lidl sp, ul. Poznańska 48, Jankowice, 62-080 Tarnowo Podgórne.

 

Lidl Polska formularz kontaktowy

Na stronie internetowej Lidla znaleźć możemy formularz kontaktowy, poprzez który otrzymamy odpowiedź na wybrane pytanie.

Należy w nim zaznaczyć odpowiedni temat wiadomości, wpisać swoje dane osobowe, adres mailowy oraz miasto i ulicę, na której znajduje się dany sklep.

 

Obsługa Klienta

W dziale Pomoc i obsługa klienta znajduje się dział z najczęściej zadawanymi pytaniami, w którym szybko znajdziemy najważniejsze informacje dotyczące promocji i produktów dostępnych w Lidlu, jak również informacje o tym, jak dokonać zwrotu lub reklamacji.

W tym samym dziale przygotowano także informacje o produktach, czyli instrukcje obsługi, informacje dotyczące detergentów oraz filmiki produktowe.

Lidl posiada swój fanpage na Facebooku i jest to nie tylko świetny sposób na to, aby być na bieżąco z nowymi produktami i promocjami, ale też ekspresowa forma komunikacji z konsultantem firmy. Wystarczy kliknąć przycisk „Wyślij wiadomość”, a otworzy się okno czatu, w którym w krótkim czasie nawiążemy kontakt z odpowiednią osobą.

Obok znajduje się drugi przycisk „Skontaktuj się z nami”, który z kolei przekierowuje nas do formularza kontaktowego.

Na firmowym kanale Youtube, znajdziemy specjalny kanał poświęcony Kuchni Lidla, gdzie zamieszczonych jest mnóstwo filmów ze wspaniałymi, innowacyjnymi przepisami kulinarnymi, prezentowanymi najczęściej przez Karola Okrasę. Są to zazwyczaj propozycje wykorzystania produktów aktualnie dostępnych w Lidlu.

Konto Lidla na Instagramie natomiast, oferuje nam dużo zdjęć produktów, wraz z propozycjami podania (spożywcze) lub propozycjami doboru stylizacji (ubrania i akcesoria).

Datos empresa

Comments
Jestem Waszym stałym klientem od lat . Mam 68 lat . Dzisiaj tj.09.11.2020 po raz trzeci chciałem kupić maseczki F4 - dla siebie ,żony i dwójki dzieci .Tydzień temu nie starczyło dla mnie ; w czwartek i dzisiaj maseczki nie przyjechały . Zawsze byłem przed otwarciem sklepu ok, godz. 5.40 . Jestem bardzo zawiedziony traktowaniem klienta !
To jest prawda towaru brakuje mimo, że jest w gazetkach
Telefon kontaktowy który podany jest na Państwa stronie jest kompletną fikcją. Napisałam do Państwa 3 wiadomości na adres mailowy podany na stronie, niestety bez odpowiedzi. syłki nie został dodany żaden formularz zwrotny
Jest pandemia, a w sklep Lidl brakuje płynu do dezynfekcji . Są pojemniki, ale puste. Klienci chodzą w maseczkach jak chcą- niektórzy bez..... a ochrona śpi.
Woda mineralna nie dziala kod w skliepie mimo aktywacji
Dziś 18.10.2021 roku masło w gazetce było ale na kasie nie wchodzi. To był chyba taki chwyt marketingowy. Pozdrawiam stała klientka!
Byłam zalogowana by korzystać z lidl plus znowu wyskakuje że mam się zalogować macie kiepską aplikacje tylko kto za to odpowiada
Robiłam zakupy na mogilskiej w krakowie w dniu dzisiejszym Pomidory truskawkowe w kubku jakie kupilam w srodku sa zapleśniałe Aplikacja cudow ie u ienoLiwia wyslanie zdjecia i zlozenie reklamacji
Dzień dobry, 27 lipca kupiliśmy w Lidlu mleko w proszku do kawy a po dodaniu do kawy tworzy się biały film, a smak staje się kwaśny
Dziwna sprawa z moja karta . Gdy kupuje karta się odbija a gdy kupuje towary z aplikacji kuponem wyskakuje czerwony komunikat że nieznany nabywca. .po przyjściu do domu paragon widnieje a w sklepie go nie było .aktywowałem kartę na nowo ale dalej się powtarza
Dlaczego towar z przeceniony znika na zaplecze .
Dzień dobry, zwracam się z prośbą o informację dlaczego w Lidlu przy ul. Zaolziańska 42 w Łodzi ludzie notorycznie zmuszani są do korzystania z kas samoobsługowych?
Witam, tak jak uwielbiałam kupować w Lidlu tak teraz niestety tego nie robię, wszystko przez ten kasy samoobsługowe, zazwyczaj mam sporo zakupów i kasowanie ich przy kasie samoobsługowej to udręka. Przykro mi ze centrala sklepu to zmieniła. Pozdrawiam
Wszystko w porządku jestem stałym klientem różnych sklepów Lidla. Ale mnie strasznie denerwuje te gadanie Waszych pracowników przez te słuchawki. Nie akceptuje to, że one do pracy. Od czasu jak się pojawiły nie ma w Lidlu ŻADNEJ obsługi klienta tylko koleżanki gadają o wszystkim i niczym ale ani słowa do klienta przy kasie, to straszny brak kultury. Wchodzę szczęśliwy wychodzę ze sklepu zdenerwowany. Zmieńcie to, błagam! Serdeczności
Zgubiłem teczkę koło Lidla, widać na kamerach czy ją miałem Byłem w piłce nożnej z wilkiem, teczka była czarna z białymi złymi
Dzień dobry. Tak wygląda dżem kupiony w państwa sklepie dziś ok godz.16
Aplikacja Lidl Plus nie działa na starszych telefonach. Żeby zaoszczędzić 50 zł miesięcznie trzeba wywalić 1000zł na nowy telefon. Na moim osiedlu większość klientów to osoby starsze, oszczędzają na czym się da. Przychodzi kobiecina do Lidla bo się reklamuje jak tanio po czym odchodzi z kwitkiem bo nie może skorzystać z promocji bo ma za stary telefon. Kpina. Poza tym reklamujecie się jakie u Was fantastyczne promocje tylko co z tego skoro np. nie dosyłacie towaru do sklepu albo tak jak w moim przypadku przysyłacie 2 egzemplarze na 4 sklepy w moim mieście -120tyś ludzi.
lidl odrzuca reklamację
Chciałam podziękować obsłudze sklepu Lidl w Krośnie przy ulicy Lwowskiej za zainteresowanie klientami i pomoc w formie doradztwa jeżeli chodzi o produkty które wybrać.Panie ewidentnie są zapracowane ale na uśmiech i kulturę wobec człowieka można liczyć w tym sklepie.
w bezczelny a raczej chamski sposób wydarto mi chleb zakupiony w lidlu Szczecin centrum by Brama Portowa z powodu jego pokrojenia na waszej krajalnicy. I teraz nie wiem czy to metoda polska ale wg Rp niemieckiej czy niemiecka wg kultury polskiej? żadna obcja nie jest do zaakceptowania. A może to unijna specyficzna polityka jest winną???
Chciałabym podziękować obsłudze za odnalezienie portfela zagubionego Marian
Produktów w aplikacji nie da się aktywować.
Wielkie podziękowania dla Pana z ochrony Lidl w Barczewie,który to pomógł mi podnieść się gdy straciłam równowagę i pozbierał rozsypane zakupy.Dla mnie ,jako osoby starszej jest Pan aniołem, pięknie dziękuję za empatię i pomoc.Wspanialy człowiek na odpowiednim stanowisku.Krystyna
Proszę umożliwić mi kontynuację zakupów w Lidlu. Zmieniłem telefon. tylko tyle i aż tyle. Po zmianie telefonu w żaden sposób nie mogę się podłączyć do aplikacji Lidla w nowym telefonie. Stary telefon jest odłączony. Wszystkie pozostałe aplikacje w nowym telefonie działają. Pozdrawiam.