Wizzair jest jednym z najpopularniejszych przewoźników lotniczych w Polsce i w ogóle w tej części świata. Poza niskimi cenami przyciąga atrakcyjnymi kierunkami lotów i rozsądnie ułożonym rozkładem, który umożliwia odbycie ciekawych city-break’ów i dłuższych wakacji.
Pasażerowie chwalą sobie też poziom obsługi – wyższy niż w konkurencyjnych tanich liniach lotniczych. Większość podstawowych spraw można też załatwić samodzielnie, więc podróże lotnicze z Wizzair są po prostu wygodniejsze nawet dla osób, które wybierają się w podróż po raz pierwszy.
Siatka połączeń jest rozbudowana, niektóre połączenia są ze sobą skoordynowane, więc można dotrzeć dalej, płacąc niewiele i nie tracąc mnóstwa czasu. W zasadzie ze wszystkich przewoźników niskokosztowych Wizzair jako jedyny nie zaliczył żadnej poważnej wtopy wizerunkowej, co też na pewno sprawia, że dziś są to linie wybierane w pierwszej kolejności przez wielu pasażerów.
Jaki jest kontakt do Działu Obsługi Klienta?
Jak przystało na sporej wielkości firmę, i to jeszcze działającą w specyficznej branży, Wizzair daje swoim klientom spore możliwości kontaktu. Ze względów praktycznych wielu podróżnych wybiera połączenia z Telecentrum (tak, Wizzair nie nazywa swojej infolinii infolinią, tylko właśnie Telecentrum).
Centrum jest dostępne w każdym kraju, z którego operuje przewoźnik, natomiast co do zasady pasażerowie mogą kontaktować się z dowolnym numerem, pamiętając o ograniczeniach językowych. O ile angielskie telecentrum jest czynne całodobowo przez 7 dni w tygodniu, to obsługa w języku polskim będzie dostępna tylko od poniedziałku do piątku w godzinach 9-18.
Kontakt z Wizzair przez telefon jest możliwy w każdej sprawie, natomiast zawsze jest to połączenie premium, numer kontaktowy to 703 703 803. Z tej opłaty zwolnieni są pasażerowie realizujący zamówienia na pomoc specjalną (np. osoby na wózkach inwalidzkich, ustalające warunki podróży) lub pasażerowie zakłóconych lotów, chcący na przykład przebookować swoją podróż zgodnie z regulaminem.
Dlaczego – skoro są to połączenia płatne – wciąż warto korzystać z Telecentrum Wizzair, a nie innych form kontaktu? Ponieważ jest to najszybsze rozwiązanie. Konsultanci dostępni pod numerem telefonu Wizzair mają wgląd nie tylko w dane o rezerwacji, ale także bieżące informacje na temat rozkładów, tabeli lotów i sytuacji poszczególnych kursów.
Oni też mogą najszybciej reagować, więc jeśli chcesz załatwić sprawę, która wymaga szybkiego działania, połączenie telefoniczne z Wizzair będzie zwyczajnie najsprawniejsze – na tyle sprawne, że kwestia kosztów nie będzie szczególnie istotna. Pamiętaj tylko o tym, że dzwonić z sieci komórkowej możesz na ten numer tylko pod warunkiem, że nie włączyłeś wcześniej blokady połączeń premium.