1. Home
  2. » 
  3. Transport
  4. » 
  5. Wizzair

Wizzair
Kontakt

Jaki jest kontakt do Działu Obsługi Klienta?

reklama
Average: 2.7 (226 votes)

Wizzair jest jednym z najpopularniejszych przewoźników lotniczych w Polsce i w ogóle w tej części świata. Poza niskimi cenami przyciąga atrakcyjnymi kierunkami lotów i rozsądnie ułożonym rozkładem, który umożliwia odbycie ciekawych city-break’ów i dłuższych wakacji.

Pasażerowie chwalą sobie też poziom obsługi – wyższy niż w konkurencyjnych tanich liniach lotniczych. Większość podstawowych spraw można też załatwić samodzielnie, więc podróże lotnicze z Wizzair są po prostu wygodniejsze nawet dla osób, które wybierają się w podróż po raz pierwszy.

kontakt

Siatka połączeń jest rozbudowana, niektóre połączenia są ze sobą skoordynowane, więc można dotrzeć dalej, płacąc niewiele i nie tracąc mnóstwa czasu. W zasadzie ze wszystkich przewoźników niskokosztowych Wizzair jako jedyny nie zaliczył żadnej poważnej wtopy wizerunkowej, co też na pewno sprawia, że dziś są to linie wybierane w pierwszej kolejności przez wielu pasażerów.

 

Jaki jest kontakt do Działu Obsługi Klienta?

Jak przystało na sporej wielkości firmę, i to jeszcze działającą w specyficznej branży, Wizzair daje swoim klientom spore możliwości kontaktu. Ze względów praktycznych wielu podróżnych wybiera połączenia z Telecentrum (tak, Wizzair nie nazywa swojej infolinii infolinią, tylko właśnie Telecentrum).

Centrum jest dostępne w każdym kraju, z którego operuje przewoźnik, natomiast co do zasady pasażerowie mogą kontaktować się z dowolnym numerem, pamiętając o ograniczeniach językowych. O ile angielskie telecentrum jest czynne całodobowo przez 7 dni w tygodniu, to obsługa w języku polskim będzie dostępna tylko od poniedziałku do piątku w godzinach 9-18.

Kontakt z Wizzair przez telefon jest możliwy w każdej sprawie, natomiast zawsze jest to połączenie premium, numer kontaktowy to 703 703 803. Z tej opłaty zwolnieni są pasażerowie realizujący zamówienia na pomoc specjalną (np. osoby na wózkach inwalidzkich, ustalające warunki podróży) lub pasażerowie zakłóconych lotów, chcący na przykład przebookować swoją podróż zgodnie z regulaminem.

Dlaczego – skoro są to połączenia płatne – wciąż warto korzystać z Telecentrum Wizzair, a nie innych form kontaktu? Ponieważ jest to najszybsze rozwiązanie. Konsultanci dostępni pod numerem telefonu Wizzair mają wgląd nie tylko w dane o rezerwacji, ale także bieżące informacje na temat rozkładów, tabeli lotów i sytuacji poszczególnych kursów.

Oni też mogą najszybciej reagować, więc jeśli chcesz załatwić sprawę, która wymaga szybkiego działania, połączenie telefoniczne z Wizzair będzie zwyczajnie najsprawniejsze – na tyle sprawne, że kwestia kosztów nie będzie szczególnie istotna. Pamiętaj tylko o tym, że dzwonić z sieci komórkowej możesz na ten numer tylko pod warunkiem, że nie włączyłeś wcześniej blokady połączeń premium.

Comments
Witam, Czy jest mozliwy zwrot mojego biletu? Jaka jest procedura? Czy mozna otrzymac zwrot srodkow?
Czy mogę w trolley bag przewozić większą ilość płynów jak np alkohol zakupiony wcześniej?
Witam mam rezerwacje lotu Londyn Luton -Warszwa na godzine 14.20 ktory kupilam w maju. Takich lotow nie ma teraz czy to znacy ze bedzie odwolany?
Czy jak mam zarezerwoeany bilet czy moge dokupic drugi bagaz podreczny 55x35x20 ?
Dokonałem odprawę przez Internet i nie mogę wydrukować karty pokładowej dlaczego ?
Przy zakupie biletu nie bylo mozliwosci zamowieni wozka inwalidzkiego/pomocy przy wsiadaniu do samolotu. Prosze o szybka pomoc.
Nie moge wydrukwac kart pokladowych kaza skontaktowac sie na lotnisku w celu odprawy
Nie mogę się odprawić online
jak odebrac swoje srodki ktore sa na moim koncie -jak to odliczyc przy zakupie nastepnego biletu ?
Kupiłem bilety do Londynu , odprawiłem się on line lecznie mogę pobrać katry pokładowej , pojawia sie coś co wygląda jak karta lecz nie ma na tym kodu kreskowego i napisane jest na nagłówku TO NIE JEST KARTA POKŁADOWA
nie moge kupic biletu bez bagazu. Musze wykupic wizz priority aby przejsc dalej. ale ja mam tylko aparat.
Dzień dobry Płatność dla lotu Natalia Wachowiak 19-06 do Londynu została dokonana 25-04. Proszę o podpięcie płatności. Niestety nie mogę się z Pansrwem podłączyć ;)
Zapłaciłam za rezerwację ,ale podałam w opisie do przelewu za dużo informacji- obawiam się ,że płatność za rezerwację zostanie anulowana
Zgubiłem paszport, mam obecnie tymczasowy, czy muszę zmienić numer paszportu na bilecie
Dzień dobry czy córka lat 15 może sama podróżować. Czy potrzebne jest jakieś oświadczenie rodzica na samodzielny lot?
Moj dowod tozsamisci stracil waznosc. Czy moge przyleciec do polski na tym dokumencie?
podalem w przelewie zbyt duzo informacji
Kupiłam bilet lotniczy z tym że zrobilam przelew bankowy i w przelewie w tytule miałam wpisać kod potwierdzenia lotu ale nie wpisałam tego w tytule czy wiesz może czy to będzie teraz problem?
Zrobiłem przelew za lot 31.08 że stavanger do Gdańska na 16.09 i w aplikacji cały czas mam info rezerwacja wstrzymana nie można się skontaktować z nikim na infolini ponieważ w przelewie nie wpisałem nr lotu A pieniądze nienwróciły na konto
Nasz lot W6 1063 został odwołany,za 5 godzin do wylotu. Niestety,straciłam pieniądze na rezerwacji hotelu. Planowaliśmy być w Hiszpanii od 18 do 25 września. Ale ze względu odwołania się lotu nam to nie udało. Chcę zwrócić pieniądze za powrót. Mam bilety na rejs W6 1064. Nie mogę skontaktować się z biurem. Co mam zrobić w takiej sytuacji?