Firma telekomunikacyjna Plus, istnieje w Polsce od 1996 roku i posiada ponad 25 mln klientów. System obsługi klienta Plusa bardzo rozwinął się przez ponad 20 lat działalności, a dziś klienci firmy mogą z niego korzystać w prosty i szybki sposób.
Dla osób zainteresowanych ofertą Plusa, które dopiero rozważają zakup usługi, przewidziany jest specjalny numer telefonu 601 100 601, jest on czynny od poniedziałku do soboty, w godzinach od 8:00 do 22:00 (koszt połączenia z telefonów w Plusie, to 20 gr za całe połączenie, natomiast dla abonentów innych sieci, koszt połączenia jest zgodny z taryfą ich operatora).
Na stronie internetowej Plusa, zamieszczony został specjalny formularz dla przyszłych klientów szukających takiej oferty, która byłaby dopasowana do ich potrzeb. Wystarczy wpisać swój numer telefonu, adres e-mail i temat rozmowy, a konsultant skontaktuje się z zamawiającym. Tą metodą można błyskawicznie zamówić wybraną usługę, jedynie za pomocą rozmowy telefonicznej.
Plus Online Kontakt
Dla obecnych klientów stworzono aplikację Plus Online, która umożliwia dostęp do swojego konta abonenckiego poprzez logowanie na stronie Plusa lub poprzez aplikację na telefon. Za jej pomocą, w każdej chwili można zarządzać wykupionymi przez siebie usługami i uzyskać niezbędne informacje.
Telefoniczna obsługa klientów Plusa dostępna jest 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, pod numerem telefonu 601 102 601 (koszt połączenia jest zgodny z taryfą operatora obsługującego połączenie).
Dla osób niesłyszących oraz dla osób preferujących kontakt mailowy, przeznaczony jest formularz pozwalający na napisanie dłuższej wiadomości. Należy w nim umieścić swój adres e-mail, temat wiadomości i zapytanie. Jest również możliwość dodania kilku załączników.
PLUS formularz kontaktowy
Poprzez formularz kontaktowy można zapoznać się z indywidualną ofertą dla swojej firmy lub otrzymać pomoc techniczną. Wypełniając go, trzeba podać nazwę firmy, NIP, województwo, miasto, imię i nazwisko, telefon kontaktowy i adres e-mail oraz wpisać swoje zapytanie.
Numery infolinii dla firm
Właściciele średnich i dużych firm mają na stronie Plusa oddzielną zakładkę, dedykowaną tylko dla nich. Aby zapoznać się z ofertą Plusa i dopasować ją do potrzeb własnej firmy, mogą wpisać swój numer kontaktowy w specjalne okienko, by ekspert mógł sam się z nimi skontaktować.
Numery infolinii dla firm są takie same, jak dla klientów indywidualnych, 601 100 601 (zapytanie o ofertę), dostępny od poniedziałku do soboty, w godzinach od 8.00 do 20.00 i 601 102 102 (inne sprawy, pomoc), czynny 24 godziny na dobę, przez cały tydzień.
Obszerny dział Pomocy i FAQ, dostarczy każdemu maksimum potrzebnych informacji na temat abonamentu, internetu na abonament, usługi Mix i na kartę. W każdym z tych działów zamieszczone są adekwatne opcje: faktury i płatności, zarządzanie kontem, usługi i pakiety dodatkowe, roaming i zasięg, pomoc techniczna, Plus online.
W dziale pomocy zamieszczono także niewielki dział z najczęściej zadawanymi pytaniami i odpowiedziami na nie. W prawym dolnym rogu tej strony, można również znaleźć okienko czatu z konsultantem, gdzie wszelka pomoc udzielana jest od razu.