1. Home
  2. » 
  3. Telekomunikacja
  4. » 
  5. PLUS

PLUS
Kontakt

Jaki jest kontakt do Działu Obsługi Klienta?

Average: 3.2 (201 votes)

Firma telekomunikacyjna Plus, istnieje w Polsce od 1996 roku i posiada ponad 25 mln klientów. System obsługi klienta Plusa bardzo rozwinął się przez ponad 20 lat działalności, a dziś klienci firmy mogą z niego korzystać w prosty i szybki sposób.

Dla osób zainteresowanych ofertą Plusa, które dopiero rozważają zakup usługi, przewidziany jest specjalny numer telefonu 601 100 601, jest on czynny od poniedziałku do soboty, w godzinach od 8:00 do 22:00 (koszt połączenia z telefonów w Plusie, to 20 gr za całe połączenie, natomiast dla abonentów innych sieci, koszt połączenia jest zgodny z taryfą ich operatora).

pomoc telefoniczną

 

Na stronie internetowej Plusa, zamieszczony został specjalny formularz dla przyszłych klientów szukających takiej oferty, która byłaby dopasowana do ich potrzeb. Wystarczy wpisać swój numer telefonu, adres e-mail i temat rozmowy, a konsultant skontaktuje się z zamawiającym. Tą metodą można błyskawicznie zamówić wybraną usługę, jedynie za pomocą rozmowy telefonicznej.

 

Plus Online Kontakt

Dla obecnych klientów stworzono aplikację Plus Online, która umożliwia dostęp do swojego konta abonenckiego poprzez logowanie na stronie Plusa lub poprzez aplikację na telefon. Za jej pomocą, w każdej chwili można zarządzać wykupionymi przez siebie usługami i uzyskać niezbędne informacje.

Telefoniczna obsługa klientów Plusa dostępna jest 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, pod numerem telefonu 601 102 601 (koszt połączenia jest zgodny z taryfą operatora obsługującego połączenie).

Dla osób niesłyszących oraz dla osób preferujących kontakt mailowy, przeznaczony jest formularz pozwalający na napisanie dłuższej wiadomości. Należy w nim umieścić swój adres e-mail, temat wiadomości i zapytanie. Jest również możliwość dodania kilku załączników.

 

PLUS formularz kontaktowy

Poprzez formularz kontaktowy można zapoznać się z indywidualną ofertą dla swojej firmy lub otrzymać pomoc techniczną. Wypełniając go, trzeba podać nazwę firmy, NIP, województwo, miasto, imię i nazwisko, telefon kontaktowy i adres e-mail oraz wpisać swoje zapytanie.

Jaki jest kontakt do Działu Obsługi Klienta?

Numery infolinii dla firm

Właściciele średnich i dużych firm mają na stronie Plusa oddzielną zakładkę, dedykowaną tylko dla nich. Aby zapoznać się z ofertą Plusa i dopasować ją do potrzeb własnej firmy, mogą wpisać swój numer kontaktowy w specjalne okienko, by ekspert mógł sam się z nimi skontaktować.

Numery infolinii dla firm są takie same, jak dla klientów indywidualnych, 601 100 601 (zapytanie o ofertę), dostępny od poniedziałku do soboty, w godzinach od 8.00 do 20.00 i 601 102 102 (inne sprawy, pomoc), czynny 24 godziny na dobę, przez cały tydzień.

Obszerny dział Pomocy i FAQ, dostarczy każdemu maksimum potrzebnych informacji na temat abonamentu, internetu na abonament, usługi Mix i na kartę. W każdym z tych działów zamieszczone są adekwatne opcje: faktury i płatności, zarządzanie kontem, usługi i pakiety dodatkowe, roaming i zasięg, pomoc techniczna, Plus online.

W dziale pomocy zamieszczono także niewielki dział z najczęściej zadawanymi pytaniami i odpowiedziami na nie. W prawym dolnym rogu tej strony, można również znaleźć okienko czatu z konsultantem, gdzie wszelka pomoc udzielana jest od razu.

Datos empresa

Comments
Poraz kolejny w tym miesiącu pobrano mi opłatę na darmowe rozmowy bez podstawie w kwocie 40 _zł na domiar tego mam ograniczony internet to jest złodziejstwo.
Macie Państwo rację, ta siec to pomyłka a ja jestem prawie 30 lat i abonament za 40 zawsze jest wyższy o 2 złote na fakturze szlak mnie trafia bo w innych sieciach jest o wiele taniej najwyższy czas zmienic tego operatora.
Zadzwońcie do mnie bo nie mogę się nigdzie dodzwonić chcę rozmawiać z człowiekiem nie automatyczna sekretarką
Proszę o kontakt w pilnej sprawie
Brak Internetu Brak możliwości wykonywania połączeń
Witam przed wczoraj robiłem przelew za abonament a dzisiaj przyszedł mi esemes że mam zapłscić proszę o sprawdzenie czy został dostarczony przelew
Beznadziejna sieć ,ciągle blokują polaczenia chociaż są środki na koncie. Biuro obsługi klienta przez telefon to oczywiście nabijanie kasy . Jeśli już się połaczysz to się okazuje że nie ten konsultant, i tak wkoło
Dokonalem wpłaty za tel a mam zablokowany telefon
Mam zablokowany telefon a doladowam
Proszę o kontakt pilny
Ogarnije ten internet bo pracowała gdy nagle internet orzestał mi działać. (Normalnie wszystko jest zapłacone)
mam zablokowany telefon pomimo doładowania
Dodzwonić się do Was to istny cud !
Po autoryzacji nie mogę nigdzie dzwonić mogę tylko odbierać rozmowy,mimo że mam wszystko opłacone
Dlaczego została skasowana moja strona z zakupami robionymi przez Allegro?
Witam, Mam problem z rachunkiem i niechcianych numerów, które nie wiem jak znalazły się u mnie. Nie mogę zalogować do Online Plus, bo nie znam numery PUK. Telefon mam bez blokady, ale potrzebny jest 4 ostatnie numery do logowania. Czy ktoś odezwie się, nie wiem, ale chociaż próbowałam. Andrea
potrzebuje zakupic laptopa
Od 30.04.22 nie mam internetu zgloszenie przyjete 30.04 dzisiaj jest 04.05 22 i nic sie nie zmienilo uwazam ze mozna to zalatwic duzo szybciej.
Również przyszedł mi Mes że nie zapłaciłam chociaż przelałam pieniążki
otrzymałam z windykacji że nie opłaciłam abonamentu tel nr 601891216 ponieważ oboje z mężem mamy u państwa telefony i to ja robię opłaty ,pomyliłam się i wysłałam na moje konto z nr 508602126 opłatę męża......dziś naprawiłam błąd ale na moim koncie będzie nadpłata 30 zł......i co teraz?
Nie mogę zalogować się na moje konto ,bo blokuje mi biały obraz -Drogi Użytkowniku-dlaczego i co mam zrobić?
Opłacony internet proszę go odblokować pozdrawiam
Dzień dobry,jestem klientem sieci plus,posiadam zgłoszone dwa tel,tzw duet,jeden mam ja drugi Żona,oba telefony to OPPO A78,4G,na moim wszystko jest OK,natomiast nikt nie potrafi usuąć awarii na tel. Żony,a mianowicie od jakiego ś czasu nie potrafi odebrać SMS,a z innej sieci niż plus,telefony odbiera od wszystkich sieci,dzwonić także może,sprawa dotyczy tylko odbierania SMS,ów,w firmie OPPO wszystko jest już sprawdzone,pomoc konsultanta także nic nie dała,polecono mi z centrali firmy OPPO zgłsić się do operatora co właśnie czynię.Bardzo proszę o pomoc.
Dzisiaj jest już 4 11 23 rok 21 wiek i, opłata była wniesiona już o godz.15,30 dnia 30 10 za granicą w dolarach w USA wróciłem do kraju na W. Świętych a telefon ZABLOKOWANY, a konsultantka żąda abym się zgłosił z Dowodem Osobistym- To jakaś paranoja .
prosze sybko odzwonic
internet beznadziejny, nie idzie z niego korzystać