1. Home
  2. » 
  3. Telekomunikacja
  4. » 
  5. T-Mobile Telefony

T-Mobile Telefony
Kontakt

Wsparcia Klientów T-Mobile

Average: 3.2 (106 votes)

Dział Obsługi Klienta firmy T-Mobile Polska dzieli się na następujące części:

  • Mój T-Mobile.
  • Przedłuż umowę przez Internet.
  • Doładuj konto.
  • Cenniki i Dokumenty.
  • Sieć sprzedaży.
  • Kontakt.
  • Zamiana opłaty za sprawdzenie stanu konta oraz Udogodnienia dla osób z niepełnosprawnością.

W dziale mój T-Mobile możemy zarządzać swoim kontem, sprawdzać stany pakietów i wykorzystywanych usług, zmieniać sposób rozliczenia i rodzaj abonamentu oraz uzyskiwać wszelką pomoc dotyczącą subskrybowanych usług.

Kolejnym działem jest dział dotyczący przedłużania umowy przez Internet. W tym dziale możemy w łatwy sposób zlecić przedłużenie bądź zmianę naszej umowy. Jest to sposób łatwy, szybki i bezproblemowy.

Kontakt T-Mobile Polska

 

Pomoc Telefoniczną

Z firmą T-Mobile Polska możesz bardzo łatwo się skontaktować z ogólnopolskimi numerami telefonów 602 900 000 oraz 22 413 69 96. Istnieje również opcja czatu z konsultantem online na stronie internetowej firmy T-Mobile Polska.

Telefony T-Mobile na kartę, 9602 z T-Mobile na kartę, 602 960 200 z innych numerów.

Innym celem, dla którego warto się skontaktować z T-Mobile Polska jest doładowanie naszego konta, jeśli mamy umowę na kartę. Wówczas w zakładce Doładuj konto na stronie internetowej T-Mobile Polska można w łatwy sposób uzupełnić środki, jeśli korzystamy z oferty na kartę. Do wyboru jest wiele metod płatności.

 

Kontakt z Działem Obsługi Klienta

Kolejny wartościowy dział obsługi klienta T-Mobile Polska to Cenniki i Dokumenty. W tym dziale możemy zapoznać się z wszelkiego rodzaju dokumentami jak i cennikami usług ważnych z punktu widzenia klienta i usług, które klient chciałby zamówić. Ten dział jest bardzo pomocny, ponieważ zawarte tam dokumenty stanowią podstawę prawną do współpracy pomiędzy T-Mobile Polska a klientami.

Innym ważnym działem obsługi klienta T-Mobile Polska jest dział poświęcony Sieci sprzedaży. W tym dziale możemy znaleźć listę wszystkich salonów sprzedaży w całej Polsce. W salonach sprzedaży warto porozmawiać z będącymi tam na miejscu konsultantami w celu zapoznania się z bieżącą ofertą, jak również kompleksowej analizy danej oferty pod nasze potrzeby.

Warto też zwrócić się do będących na miejscu konsultantów celem przejrzenia oferty dostępnych telefonów komórkowych i wybrania właściwego modelu pod nasze potrzeby. Konsultanci będący na miejscu zawsze służą fachową wiedzą i doświadczeniem, więc warto im zaufać.

Innym działem obsługi klienta T-Mobile Polska jest dział dotyczący zmiany opłat za sprawdzenie stanu konta. Możemy tam uzyskać kompleksową pomoc w tej dziedzinie.

Następnym również ważnym działem obsługi klienta T-Mobile Polska jest strona dotycząca udogodnień dla niepełnosprawnych. Z racji tego że T-Mobile Polska obsługuje aż 16 milionów klientów w Polsce, to jednym z nadrzędnych i długofalowych celów jest rozwój relacji z klientami T-Mobile Polska oraz zrozumienie ich indywidualnych potrzeb, w tym dostarczanie wysokiej jakości usług telekomunikacyjnych. Dlatego też firma T-Mobile Polska wdrożyła szereg rozwiązań pomocnych dla ludzi niepełnosprawnych którzy mają następujące problemy: dysfunkcje słuchy, wzroku oraz upośledzenia ruchowe.

Pomoc Telefoniczną

Firma T-Mobile Polska rozpoczęła współpracę z firmami oferującymi innowacyjne rozwiązania i ułatwienia dla osób niepełnosprawnych. Z racji mnogości potrzeb i różnorodności ludzkiej, firma T-Mobile Polska wychodzi naprzeciw poprzez szereg ułatwień i mnogości rozwiązań pomagających osobom niepełnosprawnym. Dobrym przykładem tej współpracy jest współpraca z firmą MIGAM, dzięki czemu istnieje możliwość kontaktu z biurem obsługi klientów T-Mobile Polska dla osób niedosłyszących.

Istnieje również możliwość kontaktu z firm T-Mobile Polska poprzez zostawienie swojego numeru telefonu na stronie internetowej firmy T-Mobile Polska w dziale: Skontaktuj się z nami. Konsultanci oddzwonią do Ciebie tak szybko jak to tylko będzie możliwe.

Datos empresa

Comments
Witam, proszę o kontakt pod nr tel. 664380540 w sprawie otrzymanego rachunku na mojej poczcie. Pozdrawiam Jola G.
Proszę o pilny kontakt 788595333
Wpłaciłem na nie własciwe konto pieniadze. Prosze o kontakt.
Proszę o kontakt na nr 698688123 w sprawie nr 602646719. Dalej pisze brak sieci i od 2 tygodni nie mogę korzystać z telefonu a rachunek do opłacenia już otrzymałem.
Proszę o pilny kontakt pod nr.tel 795144467 w sprawie płatności za kolejny rk za telefon w kwotach z którymi się nie zgadzam,Byłam już w tej sprawie w państwa punkcie,ponoć jakieś dodatkowe usługi zostały zablokowane,ale w kolejnej fakturze one znów są,a ja nigdy na nie nie wyrażałam zgody.
Posłałam wieksza kwota za rachunek chciałabym odzyskać reszte pieniedzy kwota do zapłaty była 34.99 a ja wpłaciłam334.99 chciałam prosić o zwrot reszty kwoty ponieważ mam inny numer i też go musze opłacić
MAM poważne problemy zz aparatem
PROSZĘ O kontakt w sprawie braku internetu w telefonie od 2 dni
Proszę o kontakt telefoniczny nie mogę uruchomić zakupionych usług (chodzi o telewizję i internet).
Prosze o kontakt w sprawie oplary taryfe Family Watch i dodatkowy oplaty. 16.12 2021. 17-50.
Potrzebne sa mi dowody zaplaty faktur za caly rok od 01.012.20r. do 25.01.,22r do rozliczenia ulgi na internet. Prosze o przeslanie na moj adres gmail.
Nie mam dostępu do internetu, dane komórkowe są włączone ale nie mam dostępu.
CH ciałami doładować konto nie otrzymuje kodu od T-Mobile czy mogę zlecić wykonanie doładowania z mojego konta bankowego ,jestem za granicą proszę o nr konta bankowego dziękuję
dzien dobry synek zablokowal mi telefon i pisze wprowadz puk a ja tego nie mam jak mam to zrobic
Dzień dobry, mam problem z rachunkiem, umowa jest na mnie ale użytkownik jest inny.mieszkam za granica Proszę o kontakt mój num.
juz zadzwoniłam na numer tmobile. Wielkie dzieki naprawde dla jednej jedynej osoby konsultantki ktora w ciagu 9 minut bo tyle z Pania rozmawiałam dostałam fakture na maila. Bardzo Pani dziekuje, Pani z ktora rozmawiaąłm dzisia tj 13.11.2022 o godzinie 03.03. Szlak mnie trafił wczesniej i jak widac mozna rozumiec i byc kompetentnym. ekspresowo dostałam fakture na maila bez zbednych wskazówek ze moge sobie z aplikacji itd pobrac. Moja sprawa skad i jak pobieram fakture i opłacam rachunek. Jedna kompetentna osoba jak konsultant, rzeraszam ale pani przedstawiął sie ale nie pamietam imienia, ale zasługuje ta Pani na uznanie. Uzyskała te same informache ta sama prosbe i faktura jest. W przeciwienstwei do poprzedniej rozmowy. Zaznaczam ze w spamie faktury tez nie było, bo nieraz pobierałam ze spamu.
proszę anulować, ponieważ mam w telefonie internet.
Mam dylemat, ponieważ wyjechałem z Polski 27 lutego, obecnie jestem w USA, byłem poinformowany w Waszej Agencji, że będę otrzymywał SMS-y, m.inn z mojego banku. Niestety nic takiego się nie dzieje. Jak powinienem postąpić by mieć ten akces. Natomiast miałem także informację, iż będą dochodziły SMS-y za „0” zł, i to mi się wyświetliło 27.02, łącznie z anonsem dot życzenia miłego lotu.
numer pomocy technicznej bez kolejki 224133333
Nie wiem jak doładować swój telefon obowiązkowe doładowanie 40 zł co miesiąc Jestem w Grecji
Prosze o informacje czy można doładować telefon gdy wyszla mi umowa
Dzien dobry, bardzo prosze o sprawdzenie dlaczego moj telefon nie ma lpolaczenia.
Proszę o odrotną odpowiedż do kiedy mam zawartą umowę na internet . 100Gb / 19.99 zł m-c
Witam Proszę o bardzo pilny kontakt Dziękuję.
Proszę o kontakt posiadam nielimitowany internet 2 mc i jest problem z siecią!!!! Wygląda na to zs jest limit mam bardzo wolny oraz Brak połączenie nigdy nie miałam takiego problemu
Proszę o sprawdzenie dlaczego nie mogę wykonywać płatnych połączeń międzynarodowych. Problem zgłosiłem 06.06.2024 r. do chwili obecnej nikt nic nie zrobił w celu usunięcia usterki jest 19.06.2024 r.
Jak mogę odblokować telefon. Wpisuję numery PIN i PUK.