Dział Obsługi Klienta firmy T-Mobile Polska dzieli się na następujące części:
- Mój T-Mobile.
- Przedłuż umowę przez Internet.
- Doładuj konto.
- Cenniki i Dokumenty.
- Sieć sprzedaży.
- Kontakt.
- Zamiana opłaty za sprawdzenie stanu konta oraz Udogodnienia dla osób z niepełnosprawnością.
W dziale mój T-Mobile możemy zarządzać swoim kontem, sprawdzać stany pakietów i wykorzystywanych usług, zmieniać sposób rozliczenia i rodzaj abonamentu oraz uzyskiwać wszelką pomoc dotyczącą subskrybowanych usług.
Kolejnym działem jest dział dotyczący przedłużania umowy przez Internet. W tym dziale możemy w łatwy sposób zlecić przedłużenie bądź zmianę naszej umowy. Jest to sposób łatwy, szybki i bezproblemowy.
Pomoc Telefoniczną
Z firmą T-Mobile Polska możesz bardzo łatwo się skontaktować z ogólnopolskimi numerami telefonów 602 900 000 oraz 22 413 69 96. Istnieje również opcja czatu z konsultantem online na stronie internetowej firmy T-Mobile Polska.
Telefony T-Mobile na kartę, 9602 z T-Mobile na kartę, 602 960 200 z innych numerów.
Innym celem, dla którego warto się skontaktować z T-Mobile Polska jest doładowanie naszego konta, jeśli mamy umowę na kartę. Wówczas w zakładce Doładuj konto na stronie internetowej T-Mobile Polska można w łatwy sposób uzupełnić środki, jeśli korzystamy z oferty na kartę. Do wyboru jest wiele metod płatności.
Kontakt z Działem Obsługi Klienta
Kolejny wartościowy dział obsługi klienta T-Mobile Polska to Cenniki i Dokumenty. W tym dziale możemy zapoznać się z wszelkiego rodzaju dokumentami jak i cennikami usług ważnych z punktu widzenia klienta i usług, które klient chciałby zamówić. Ten dział jest bardzo pomocny, ponieważ zawarte tam dokumenty stanowią podstawę prawną do współpracy pomiędzy T-Mobile Polska a klientami.
Innym ważnym działem obsługi klienta T-Mobile Polska jest dział poświęcony Sieci sprzedaży. W tym dziale możemy znaleźć listę wszystkich salonów sprzedaży w całej Polsce. W salonach sprzedaży warto porozmawiać z będącymi tam na miejscu konsultantami w celu zapoznania się z bieżącą ofertą, jak również kompleksowej analizy danej oferty pod nasze potrzeby.
Warto też zwrócić się do będących na miejscu konsultantów celem przejrzenia oferty dostępnych telefonów komórkowych i wybrania właściwego modelu pod nasze potrzeby. Konsultanci będący na miejscu zawsze służą fachową wiedzą i doświadczeniem, więc warto im zaufać.
Innym działem obsługi klienta T-Mobile Polska jest dział dotyczący zmiany opłat za sprawdzenie stanu konta. Możemy tam uzyskać kompleksową pomoc w tej dziedzinie.
Następnym również ważnym działem obsługi klienta T-Mobile Polska jest strona dotycząca udogodnień dla niepełnosprawnych. Z racji tego że T-Mobile Polska obsługuje aż 16 milionów klientów w Polsce, to jednym z nadrzędnych i długofalowych celów jest rozwój relacji z klientami T-Mobile Polska oraz zrozumienie ich indywidualnych potrzeb, w tym dostarczanie wysokiej jakości usług telekomunikacyjnych. Dlatego też firma T-Mobile Polska wdrożyła szereg rozwiązań pomocnych dla ludzi niepełnosprawnych którzy mają następujące problemy: dysfunkcje słuchy, wzroku oraz upośledzenia ruchowe.
Firma T-Mobile Polska rozpoczęła współpracę z firmami oferującymi innowacyjne rozwiązania i ułatwienia dla osób niepełnosprawnych. Z racji mnogości potrzeb i różnorodności ludzkiej, firma T-Mobile Polska wychodzi naprzeciw poprzez szereg ułatwień i mnogości rozwiązań pomagających osobom niepełnosprawnym. Dobrym przykładem tej współpracy jest współpraca z firmą MIGAM, dzięki czemu istnieje możliwość kontaktu z biurem obsługi klientów T-Mobile Polska dla osób niedosłyszących.
Istnieje również możliwość kontaktu z firm T-Mobile Polska poprzez zostawienie swojego numeru telefonu na stronie internetowej firmy T-Mobile Polska w dziale: Skontaktuj się z nami. Konsultanci oddzwonią do Ciebie tak szybko jak to tylko będzie możliwe.