Dział Obsługi Klienta DPD Polska oferuje nie tylko bezpośredni kontakt z ekspertem poprzez czat, ale posiada również szeroki zestaw formularzy kontaktowych dostępnych w zakładce „Moje DPD”, które są pomocne w różnych kwestiach dotyczących przesyłek.
Zarówno klienci indywidualni, jak i klienci biznesowi, mają możliwość porozumienia się z konsultantem lub podjęcia samodzielnych działań, poprzez formularze dotyczące: zamawiania kuriera online, lokalizacji swojej przesyłki, zmiany terminu lub adresu przesyłki, zwrotu, składania reklamacji, zamawiania materiałów operacyjnych i opakowań specjalnych, oceny pracy kuriera, kontaktu z opiekunem handlowym, zamówienia e-faktury.
Z czatu z konsultantem można korzystać od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 19:00, a w sobotę od godz. 8:00 do 14:00.
DPD umożliwia zamówienie kuriera poprzez e-mail, aplikację DPD Online, jak również poprzez formularz. Chcąc zamówić kuriera po odbiór przesyłki w serwisach międzynarodowych DPD Max – Palety i DPD Express (przesyłki lotnicze), powinniśmy zadzwonić pod jeden z numerów Contact Center 801 400 373 lub 22 577 55 55 (infolinia ta czynna jest od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 19:00, w soboty w godzinach od 8:00 do 14:00).
Opłaty za połączenia zgodne są z cennikiem operatora sieci. Dla zamówień telefonicznych, e-mail i poprzez formularz, funkcjonuje bezgotówkowy system opłat.
Klienci płacący gotówką, mogą nadawać przesyłki krajowe i międzynarodowe w wybranych przez siebie punktach DPD Pickup. Obecnie tych punktów jest już ponad 2000 na terenie całego kraju. Wpisując wybrane miasto i ulicę w wyszukiwarce lub klikając wybrane miejsce na mapie na stronie DPD Pickup można znaleźć najbliższy punkt w swojej okolicy.
DPD umożliwia błyskawiczne zlokalizowanie nadanej lub oczekiwanej przesyłki, poprzez wpisanie jej numeru w specjalne okienko na stronie, jak również poprzez usługę "Track and Trace via SMS" – numer przesyłki trzeba przesłać smsem na numer 3373.
DPD Polska odpowiada na smsa, podając informacje z aktualnym statusem przesyłki oraz link do śledzenia online. Opłata za usługę liczona jest jak za zwykły sms, zgodnie z cennikiem operatora.
DPD Kurier Telefon
Wszelkie reklamacje można złożyć w prosty sposób, posługując się formularzem na stronie DPD. Po jego wysłaniu, na adres mailowy otrzymujemy potwierdzenie i numer zgłoszenia. W przypadku dodatkowych pytań lub innych kwestii wymagających wyjaśnień, pomocą służy Dział Reklamacji. Jest on dostępny pod numerem telefonu: +48 22 577 55 00, w godzinach od 9:00 do 17:00, od poniedziałku do piątku.
DPD daje swoim klientom również możliwość oceny pracy kuriera, poprzez ocenę konkretnej, wykonanej usługi. W tym celu należy zaopatrzyć się w numer odpowiedniej przesyłki i wypełnić formularz na stronie.
Na stronie DPD znajdziemy także pomocny dział FAQ, gdzie szybko znajdziemy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.