1. Home
  2. » 
  3. Kurierskie
  4. » 
  5. DPD

DPD
Kontakt

Numer telefonu DPD - Obsługa klienta DPD

DPD
Average: 2.4 (13 votes)

Dział Obsługi Klienta DPD Polska oferuje nie tylko bezpośredni kontakt z ekspertem poprzez czat, ale posiada również szeroki zestaw formularzy kontaktowych dostępnych w zakładce „Moje DPD”, które są pomocne w różnych kwestiach dotyczących przesyłek.

Zarówno klienci indywidualni, jak i klienci biznesowi, mają możliwość porozumienia się z konsultantem lub podjęcia samodzielnych działań, poprzez formularze dotyczące: zamawiania kuriera online, lokalizacji swojej przesyłki, zmiany terminu lub adresu przesyłki, zwrotu, składania reklamacji, zamawiania materiałów operacyjnych i opakowań specjalnych, oceny pracy kuriera, kontaktu z opiekunem handlowym, zamówienia e-faktury.

Kontakt telefoniczny

Z czatu z konsultantem można korzystać od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 19:00, a w sobotę od godz. 8:00 do 14:00.

DPD umożliwia zamówienie kuriera poprzez e-mail, aplikację DPD Online, jak również poprzez formularz. Chcąc zamówić kuriera po odbiór przesyłki w serwisach międzynarodowych DPD Max – Palety i DPD Express (przesyłki lotnicze), powinniśmy zadzwonić pod jeden z numerów Contact Center: 801 400 373 lub 22 577 55 55. Infolinia ta czynna jest od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 19:00, w soboty w godzinach od 8:00 do 14:00.

Opłaty za połączenia zgodne są z cennikiem operatora sieci. Dla zamówień telefonicznych, e-mail i poprzez formularz, funkcjonuje bezgotówkowy system opłat.

Klienci płacący gotówką, mogą nadawać przesyłki krajowe i międzynarodowe w wybranych przez siebie punktach DPD Pickup. Obecnie tych punktów jest już ponad 2000 na terenie całego kraju. Wpisując wybrane miasto i ulicę w wyszukiwarce lub klikając wybrane miejsce na mapie na stronie DPD Pickup można znaleźć najbliższy punkt w swojej okolicy.

DPD umożliwia błyskawiczne zlokalizowanie nadanej lub oczekiwanej przesyłki, poprzez wpisanie jej numeru w specjalne okienko na stronie, jak również poprzez usługę "Track and Trace via SMS" – numer przesyłki trzeba przesłać smsem na numer 3373.

DPD Polska odpowiada na smsa, podając informacje z aktualnym statusem przesyłki oraz link do śledzenia online. Opłata za usługę liczona jest jak za zwykły sms, zgodnie z cennikiem operatora.

Wsparcie DPD

 

DPD Kurier Telefon

Wszelkie reklamacje można złożyć w prosty sposób, posługując się formularzem na stronie DPD. Po jego wysłaniu, na adres mailowy otrzymujemy potwierdzenie i numer zgłoszenia. W przypadku dodatkowych pytań lub innych kwestii wymagających wyjaśnień, pomocą służy Dział Reklamacji. Jest on dostępny pod numerem telefonu: +48 22 577 55 00, w godzinach od 9:00 do 17:00, od poniedziałku do piątku.

DPD daje swoim klientom również możliwość oceny pracy kuriera, poprzez ocenę konkretnej, wykonanej usługi. W tym celu należy zaopatrzyć się w numer odpowiedniej przesyłki i wypełnić formularz na stronie.

Na stronie DPD znajdziemy także pomocny dział FAQ, gdzie szybko znajdziemy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Datos empresa

Comments
O godzinie 12 15 przyjechal kurier samochodem DPD nr rejestracyjny CRA EH 79 .Nie zatrzymal sie przy bramie tylko zawrocil samochod i tylem wycofywal do podworka posesji panstwa , Sobczak ul Wyszynskiego 10/2 88 220 Osieciny Kiedy zwrocilem kierowcy samochodu DPD uwage ,kierowca zatrzymal samochod i wyjechal w przyspieszonym tempie krzyczac do mnie ,,TO PRZYJADE JUTRO '' Jestem dzierzawca czesci w/w posiadlosci Moj adres , Norbert Lakwa Brahms str 7 67 227 Frankenthal Prosze o pozytywne zalatwienie ,upominajac kuriera na przyszlosc z powazaniem Norbert Lakwa
Raz jeszcze - nie ma mojego listu - znowu pojawia się jakość DPD
Najgorsza firma kurierska
Witam jak to jest możliwe że przesyłka została dostarczona (bynajmniej tak na stronie pisze) a nie mam jej fizycznie?
Kurier nie zadzwonil,nie zostawil awizo a na stronie DPD informacja o niemoznosci zostawienia awizo...Skrzynka na listy przy furtce,nie wiem czy to wysilek umyslowy czy fizyczny dla kuriera wrzucic kartke?Nie polecam tej firmy,to nie pierwzsy przypadek jej nierzetelnosci
Brak kontaktu mailowego do centrum obsługi klienta, i gdziekolwiek do firmy. Telefon do 18.00, ja pracuję do 19.00. Jak można skontaktować się z firmą po 18.00 ? Przekierować przesyłkę ? Zadysponować pozostawienie do odbioru własnego ?
Moja paczka doszła szybko i sprawnie.dzięki.pozdrawiam.
Moja paczka wylądowała w jakimś magazynie podobno kurier próbował doręczyć 2 razy mają paczkę niestety to wierutne kłamstwa bo u mnie w domu zawsze ktoś jest kto mógłby paczkę odebrać.