1. Home
  2. » 
  3. Kurierskie
  4. » 
  5. DPD

DPD
Kontakt

Jaki jest kontakt do Działu Obsługi Klienta?

Average: 2.1 (374 votes)

Dział Obsługi Klienta DPD Polska oferuje nie tylko bezpośredni kontakt z ekspertem poprzez czat, ale posiada również szeroki zestaw formularzy kontaktowych dostępnych w zakładce „Moje DPD”, które są pomocne w różnych kwestiach dotyczących przesyłek.

Zarówno klienci indywidualni, jak i klienci biznesowi, mają możliwość porozumienia się z konsultantem lub podjęcia samodzielnych działań, poprzez formularze dotyczące: zamawiania kuriera online, lokalizacji swojej przesyłki, zmiany terminu lub adresu przesyłki, zwrotu, składania reklamacji, zamawiania materiałów operacyjnych i opakowań specjalnych, oceny pracy kuriera, kontaktu z opiekunem handlowym, zamówienia e-faktury.

Kontakt telefoniczny

Z czatu z konsultantem można korzystać od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 19:00, a w sobotę od godz. 8:00 do 14:00.

DPD umożliwia zamówienie kuriera poprzez e-mail, aplikację DPD Online, jak również poprzez formularz. Chcąc zamówić kuriera po odbiór przesyłki w serwisach międzynarodowych DPD Max – Palety i DPD Express (przesyłki lotnicze), powinniśmy zadzwonić pod jeden z numerów Contact Center 801 400 373 lub 22 577 55 55 (infolinia ta czynna jest od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 19:00, w soboty w godzinach od 8:00 do 14:00).

Opłaty za połączenia zgodne są z cennikiem operatora sieci. Dla zamówień telefonicznych, e-mail i poprzez formularz, funkcjonuje bezgotówkowy system opłat.

Klienci płacący gotówką, mogą nadawać przesyłki krajowe i międzynarodowe w wybranych przez siebie punktach DPD Pickup. Obecnie tych punktów jest już ponad 2000 na terenie całego kraju. Wpisując wybrane miasto i ulicę w wyszukiwarce lub klikając wybrane miejsce na mapie na stronie DPD Pickup można znaleźć najbliższy punkt w swojej okolicy.

DPD umożliwia błyskawiczne zlokalizowanie nadanej lub oczekiwanej przesyłki, poprzez wpisanie jej numeru w specjalne okienko na stronie, jak również poprzez usługę "Track and Trace via SMS" – numer przesyłki trzeba przesłać smsem na numer 3373.

DPD Polska odpowiada na smsa, podając informacje z aktualnym statusem przesyłki oraz link do śledzenia online. Opłata za usługę liczona jest jak za zwykły sms, zgodnie z cennikiem operatora.

Wsparcie DPD

 

DPD Kurier Telefon

Wszelkie reklamacje można złożyć w prosty sposób, posługując się formularzem na stronie DPD. Po jego wysłaniu, na adres mailowy otrzymujemy potwierdzenie i numer zgłoszenia. W przypadku dodatkowych pytań lub innych kwestii wymagających wyjaśnień, pomocą służy Dział Reklamacji. Jest on dostępny pod numerem telefonu: +48 22 577 55 00, w godzinach od 9:00 do 17:00, od poniedziałku do piątku.

DPD daje swoim klientom również możliwość oceny pracy kuriera, poprzez ocenę konkretnej, wykonanej usługi. W tym celu należy zaopatrzyć się w numer odpowiedniej przesyłki i wypełnić formularz na stronie.

Na stronie DPD znajdziemy także pomocny dział FAQ, gdzie szybko znajdziemy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Datos empresa

Comments
Kurier nie zadzwonil,nie zostawil awizo a na stronie DPD informacja o niemoznosci zostawienia awizo...Skrzynka na listy przy furtce,nie wiem czy to wysilek umyslowy czy fizyczny dla kuriera wrzucic kartke?Nie polecam tej firmy,to nie pierwzsy przypadek jej nierzetelnosci
Brak kontaktu mailowego do centrum obsługi klienta, i gdziekolwiek do firmy. Telefon do 18.00, ja pracuję do 19.00. Jak można skontaktować się z firmą po 18.00 ? Przekierować przesyłkę ? Zadysponować pozostawienie do odbioru własnego ?
Moja paczka doszła szybko i sprawnie.dzięki.pozdrawiam.
Moja paczka wylądowała w jakimś magazynie podobno kurier próbował doręczyć 2 razy mają paczkę niestety to wierutne kłamstwa bo u mnie w domu zawsze ktoś jest kto mógłby paczkę odebrać.
Kurierowi nie chciało się szukać mojego adresu zamieszkania i stwierdził , że mam zły adres i paczka wróciła do przeładunkowni
Kurier bezczelnie stwierdził, że adresata nie ma w domu, chociaż kilkukrotnie otwierałam drzwi domofonem. Pewnie nie chciało mu się wchodzić na piętro. Stwierdził, że nikogo nie słyszał. Może nie słyszał a drzwi otwierał mu duch. Mógł poprosić telefonicznie, żeby ktoś zszedł. Próbowałam od razu dodzwonić się do niego, ale nie odebrał telefonu - tylko sms - jestem w drodze
Na maila w czwartek 5.08 przyszła informacja że będzie próba doreczenia paczki następnego dnia roboczego czyli 6.08 niestety paczka nie doszła a mało tego wg aktualizacji ze śledzenia nawet nie wyjechała z odziału centralnego w Rawie mazowieckiej a jest sobota 7.08. I oczywiście brak możliwości rozmowy z czlowiekiem przez telefon tylko jakiś śmieszny BOT. Oby paczka doszła max w poniedziałek i nie była uszkodzona.
Nie można się dodzwonić do konsultanta.
Paczka niedostarczona pomimo tego, że byłem w domu, zero kontaktu ze strony kuriera.
informacja mailowa że będzie w danym dniu dostarczona paczka siedzę cały dzień w domu brak informacji w punkcie DpD brak kontaktu z kurierem firma dramat po co jeszcze ktokolwiek z nimi współpracuje na koniec jeszcze tylko brakuje informacji że kurier dzwonił10 razy i nikogo niebyło to chyba ocipieje
Witam czy kurier dziś nie jeździ zawsze jezdzil w soboty
Sposób funkcjonowania infolinii jest tragiczny. Nie można się dodzwonić, żadnej informacji. Z kurierem również nie ma kontaktu. Korzystam jak tylko muszę z usług tej firmy, sam nigdy nie zamawiam.
W ogóle nie można połączyć się z konsultantem ,niema powiadomień że paczkę ma kurier kurier dzwoni jak już jest pod drzwiami najgorsza firma kurierska
Dlaczego nie podaje się godziny doręczenia przesyłki
same zera
Witam, Proszę o wyjaśnienie dlaczego odbiorca nie otrzymał potwierdzenia odbioru przesyłki która została doręczona do punktu odbioru wskazanego w adresie.
Bot nie daje możliwości rozmowy z konsultantem, przez co nie mogę uzyskać odpowiedzi na swoje pytania - bot nie ma tego w zakresie swoich działań (informuje, że nie rozumie).
wczoraj kurier nie dostarczyl paczki ,otrzymalam powiadomienie ze paczka zostla odebrana ,
Nie dostalem paczki, nie ma jej w punkcie odbioru
Próbuje się połączyć z człowiekiem nie botem od ponad godziny. Bot Ewa mówi że nie mogę się połączyć z konsultantem. Kurier dostarczył paczkę ( około 40kg) 2 przystanki ode mnie mimo że byłam w domu cały dzisiejszy dzień. Brak telefonu od kuriera. Nie był też fizycznie przy mojej klatce. Nie można się nigdzie dodzwonić. Ani do kuriera ani na infolinię aby wyjaśnić temat.
nie chce rozmawiać z botem chce rozmawiać z człowiekiem
Moja paczka była pozostawiona na magazynie i nie powiadomiono mnie o tym, a czekałem na to cały dzień.
Podczas rozmowy z botem nie należy mówić "chcę rozmawiać z konsultantem", tylko "chcę rozmawiać z człowiekiem" - działa :)
Rano dostałem sms że przyjedzie kurier z paczką, zorganozowalem sobie pracę z domu. Paczka miała dojechać między godzinami 9-14. Nic 0 informacji czy przeprosin. Nie wiem co się dzieje z paczką, może leży u jakiegoś ziomka na pace i wozi się kolejny dzień.
Jedyną zaletą tego bota, który się odzywa jest to, że w końcu przekierowuje do człowieka. :-/
Kurier odesłał przesyłkę bo podobno odmówiłem jej odbioru. A teko ciula u mnie nie było.
Probowalam sie skontaktowac z obsluga klienta po polsku nikt nie odbieral, zadzwonilam drugi raz i wcisnelam po angielsku i tam odebrali!
Dlaczego przesyłki z Olsztyna do Lidzbarka Warmińskiego są tak długo przetrzymywane????? Przesyłka nadana 8.11.2023 r nie dotarła do mnie do dziś tj.14.11.2023r!!!!!!!
kurier w Rzeszowie mówi że paczki dostarcza tylko do godzinny 15,00
nie mozna sie skontaktowac z konsultatem jedyna informacja to paczka nie zostala dostarczona !!!! ale co dalej !!! nie mozna sie dowiedziec gdzie jak odebrac paczke.
Nie otrzymałam pinów do odbioru przesyłek. W mailu jest jedynie informacja, gdzie (punkt odbioru) przesyłki się znajdują. Czyżby nowa forma odbioru, na nazwisko? Proszę o info.
Chciałem ustalić to z konsultantem ale tam działa tzw. bot i nie chciał mnie połączyć z konsultantem,.