Jaka forma pomocy kojarzy się z O2?.
Odkąd O2 stało się częścią ekosystemu WP, infolinia została zepchnięta na dalszy plan, co akurat nie wyszło na dobre użytkownikom. Trzeba jednak też uczciwie przyznać, że O2 nie ma dziś tej samej rangi, co kilkanaście lat temu.
Z prawdziwego serca polskiego internetu, stało się portalem forumowo-plotkarskim, gdzie zakłada się raczej awaryjne maile (stąd też problem z przypomnieniem hasła do nich) albo zagląda bardziej z sentymentu.
Jedno jednak trzeba przyznać: od początku na O2 Pomoc jest dobrze rozwinięta i choć zmieniają się tematy i sposób prezentacji, to jest to jeden z najbardziej przyjaznych portali dla osób, które dopiero uczą się internetu i nie czują się pewnie w świecie technologii.
O2.pl Infolinia
Tymczasem właśnie ten kanał kontaktu wydaje się optymalny przynajmniej w jednym podstawowym przypadku: zagubienia hasła do konta i braku możliwości skorzystania z opcji jego odzyskania w podstawowym schemacie.
Pomocy można szukać pod numerem 703 200 220, jest to numer premium o podwyższonej opłacie, a zatem najpierw należy zweryfikować, czy operator nie blokuje takich połączeń. Infolinia działa tylko w dni powszednie i tylko od 9 rano do 21.
Konsultanci infolinii O2 Pomoc będą potrzebowali dość sporej ilości informacji, żeby pomóc w odzyskaniu konta. To złą wiadomość dla osób, które zakładają konta na fikcyjne dane, których nie pamiętają, teoretycznie istnieje pewna szansa na odzyskanie danych do logowania, ale to mało prawdopodobne.
Obecnie O2 raczej stara się odchodzić od infolinii, ale nie ulega wątpliwości, że to zdecydowanie bezpieczniejsze rozwiązanie niż powolny czat, a tym bardziej nieszyfrowany kontakt mailowy.
Dlatego warto, żebyś w pierwszej kolejności starał się odzyskać utracone dane właśnie przez telefon. Będzie to najszybsze rozwiązanie, ponieważ konsultanci mogą na bieżąco zadawać kolejne pytania i cała procedura zajmie kilka minut zamiast kilku godzin czekania, zanim ktoś raczy odpisać na wiadomości.
Infolinia nie będzie pomocna w sprawie odzyskania wiadomości, jeśli zostały one usunięte z serwera, to nie podlegają odzyskaniu – nie ma takiej technicznej możliwości i nie jest to kwestia procedur. Teoretycznie możesz za to na infolinii uzyskać od O2 pomoc w sprawie obsługi konta, ale akurat tutaj wygodniejsze są opublikowane poradniki.
Zadzwoń jednak, jeśli podejrzewasz, że ktoś nieuprawniony uzyskał dostęp do Twojego konta i nie możesz potwierdzić swoich przypuszczeń. Takie zgłoszenia są weryfikowane niezależnie od tego, czy pamiętasz dane, czy nie.