1. Home
  2. » 
  3. Usługi finansowe
  4. » 
  5. PayU

PayU
Kontakt

PayU obsługa klienta

No votes yet

Dawniej był to przede wszystkim operator płatności Allegro, dziś obsługuje również wiele innych firm, ale też zmienił się model działania. Generalnie PayU jest w tych operacjach tylko pośrednikiem i dostawcą interfejsu, często zdarzało się, że klienci dzwonili w sprawach, które nie leżą w kompetencji firmy.

Dziś zakupy z płatnościami PayU upowszechniły się na tyle, że w zasadzie nawet nie ma potrzeby, żeby utrzymywać dużą infolinię. Została ona jednak włączona, ponieważ w nagłych przypadkach można dzięki temu nawiązać kontakt z jednym z największych i najbardziej rozpoznawalnych operatorów płatności w polskim internecie.

Kontakt

Ponieważ na każdej stronie płatności PayU znajdują się jednak odpowiednie linki, to faktycznie infolinia nie jest już tak potrzebna jak była kiedyś.

 

Kontakt telefoniczny

PayU stara się z każdej strony zrobić wiele, żeby zniechęcić klientów do korzystania z infolinii telefonicznej. Ponieważ jednak formularze kontaktowe na stronie nie są zbyt wygodną formą kontaktu, można skorzystać z numeru telefonu 61 628 45 05 (infolinia PayU działa tylko w dni powszednie od 8 do 20).

Numer ten nie jest podawany na oficjalnej stronie kontaktowej, ale działa i można z niego normalnie korzystać, natomiast zakres wsparcia uzyskiwanego na infolinii nie jest przesadnie szeroki. Teoretycznie konsultanci na infolinii PayU powinni móc reagować w sprawie konkretnych transakcji, ale nie zawsze się to udaje.

Na infolinię zadzwoń również bezzwłocznie, jeśli dostaniesz prośbę o autoryzację transakcji PayU, której nie inicjowałeś. To zdecydowanie szybsze rozwiązanie, niż próba kontaktu przez formularze w sytuacji, która może wymagać podjęcia natychmiastowych działań po stronie operatora płatności.

Infolinia będzie więc także przydatna do składania reklamacji jeszcze w czasie realizacji płatności. Do płatności zrealizowanych formularze wystarczą, natomiast jeśli coś budzi Twoje podejrzenia jeszcze na stronie płatności, to lepiej do PayU zadzwonić.

Partnerzy PayU również mogą kontaktować się z operatorem za pośrednictwem tej samej infolinii. Jeśli jednak masz przydzielonego opiekuna, to możesz od niego otrzymać inny numer telefonu – wtedy ten kanał komunikacji będzie szybszy, natomiast ogólna infolinia będzie przydatna, jeśli po prostu nie masz czasu na przerzucanie się mailami i kontaktami z formularza.

Infolinia PayU powinna być traktowana – przynajmniej według operatora – jako awaryjna forma kontaktu w nagłych przypadkach. Konsultanci na infolinii PayU nie zawsze mają dostęp do wszystkich danych potrzebnych do rozwiązania problemu, więc nie każdy kontakt będzie można uznać za udany. Zawsze natomiast będą w stanie podpowiedzieć, z jakiego innego kanału komunikacji skorzystać, żeby najszybciej rozwiązać dany problem.

Fakt, że PayU nie ma wielkiej ochoty do utrzymywania rozbudowanej infolinii, wynika ze zmiany specyfiki działalności.

Datos empresa