1. Home
  2. » 
  3. Kurierskie
  4. » 
  5. DHL

DHL
Kontakt

Jaki jest kontakt do Działu Obsługi Klienta?

Average: 2.3 (308 votes)

DHL Parcel, będący oddziałem DHL zajmującym się przesyłkami krajowymi i ekonomicznymi przesyłkami międzynarodowymi, na każdym etapie współpracy oferuje profesjonalne wsparcie zarówno klientom indywidualnym, klientom biznesowym, jak również organom administracji państwowej.

Skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta

Klienci indywidualni i klienci biznesowi mogą korzystać ze specjalnej infolinii, która dostępna jest pod numerem + 48 42 6 345 345. Jest ona czynna w godzinach od 7.00 do 20.00 od poniedziałku do piątku, a w soboty od godziny 8.00 do 16.00.

Odpowiedzi na wszelkie pytania i niezbędne informacje dotyczące przesyłek, można odnaleźć również na stronie internetowej DHL w odpowiednich zakładkach dla klientów indywidualnych i dla klientów biznesowych.

W zakładce „Dla Ciebie”, przeznaczonej dla klientów indywidualnych, znajduje się proste menu pozwalające na śledzenie i przekierowywanie przesyłek, składanie reklamacji, nadawanie przesyłek krajowych u kuriera, nadawanie przesyłek krajowych i międzynarodowych w wybranym punkcie DHL oraz pobieranie dokumentów niezbędnych na każdym etapie wysyłki, takich jak cenniki, regulaminy, czy wnioski.

W każdym z tematycznych okienek, w działach z najczęściej zadawanymi pytaniami, klient znajdzie również najważniejsze informacje dotyczące danego tematu.

W zakładce „Dla biznesu”, właściciele firm mogą nadać przesyłkę w DHL24, odnaleźć najdogodniejszy dla swoich potrzeb punkt DHL Parcel, składać dyspozycje i reklamacje do przesyłek, sprawdzać status przesyłek i je przekierowywać, jak również znaleźć odpowiedzi dotyczące najważniejszych kwestii związanych z przesyłkami nadanymi i oczekiwanymi.

Dla organów administracji państwowej stworzono bezpośrednią i szybką formę kontaktu z konsultantem – formularz online. Znajduje się on w odpowiedniej zakładce na stronie DHL. Jednostki administracyjne mają możliwość kontaktu także poprzez adres korespondencyjny: Dział Bezpieczeństwa Parcel, DHL Parcel Polska Sp. z o.o., ul. Osmańska 2, 02-823 Warszawa.

Strona DHL24 oferuje swoim klientom pomoc techniczną, dotyczącą aplikacji DHL24 i integracji z innymi systemami. Aby z niej skorzystać, należy wejść w zakładkę „Pomoc techniczna” i wypełnić formularz kontaktowy.

DHL

 

DHL Express Kontakt

DHL Express jest oddziałem DHL, oferującym ekspresowe międzynarodowe usługi kurierskie. Z pomocą działu obsługi klienta można wycenić, zamówić i uzyskać wszelkie niezbędne informacje o międzynarodowych przesyłkach ekspresowych.

Z działem możemy skontaktować się pod numerem telefonu 42 6 345 100 (konsultant dostępny jest od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7.30 do 18.30; poza tymi godzinami, wsparciem dla klientów jest obsługa automatyczna) lub poprzez formularz zamieszczony na stronie DHL, w zakładce DHL Ekspress.

 

DHL parcel infolinia numer tel

DHL Freight to usługi frachtowe obejmujące transport na całym świecie. Dział obsługi klienta czynny jest od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7.30 do 16.30 i można się z nim skontaktować telefonicznie, pod numerem (+48) 22 30 62 800 oraz mailowo (link na stronie DHL Freight przekierowuje nas do formularza kontaktowego).

Na stronie działu obsługi klienta DHL Freight, zamieszczone są szczegółowe informacje dotyczące najważniejszych zagadnień związanych z transportem frachtowym oferowanym przez DHL.

Datos empresa

Comments
NIE MOGE ODEBRAC PRZESYŁKI O NUMERZE: csc NIE ROZUMIEM DLACZEGO MA STATUT ODMOWY ODBIORU. PRZESYŁKE PRZEKIEROWAŁAM - INFORMACJA W ZAŁACZNIKU I DYSPOZYCJA NIE ZOSTAŁA ZREALIZOWANA. W TEJ CHWILI NIE MAM MOZLIWOSCI JEJ ODBIORU I NIE MOGE ZŁOŻYC REKLAMACJI!!!! IWONA BENEK
Proszę o udostępnienie adresu z jakiego została nadana, pod który mogę odesłać paczkę i odebrać pieniądze, (dzwoniłam ale tylko automat pracuje a potrzebuję z człowiekiem rozmawiać) muszę skontaktować się z firmą która mi ją wysłała nr przesyłki 22758321252 proszę o kontakt 784189283
Mam komunikat że przesyłka doręczona a kuriera u mnie nie było i nie wiem gdzie jest przesyłka. Mój numer zamówienia
Gdzie jest moja przestlka kurier nie povzekal 2 minut i pojechał
Dlaczego nie informujecie smsem o dacie i zbliżonym czasie dotarcia kuriera ? Beznadziejne traktowanie klienta
Jak najdalej od dhl parcel już drugi raz nie dostarczyli paczki pod wskazany adres paczkę trzeba odebrać w żabce.Dodzwonić się nie idzie rozmowa z automatem
Kierowca który jeździ na Pleszew nie dostarcza przesyłek dostałam SMS ze będę miała dostarczona przesyłkę czekałam cały dzien próbując się do niego dodzwonić nie raczył nawet odebrać przesyłka nie dostarczona
Proszę o dostarczenie przesyłki o nr.CD1x Czekam na sms.
Dlaczego Wasi pracownicy , konsultanci uciekaja przed rozmowami telefonicznymi , nie można się nigdzie dodzwonić , tylko roboty się zgłaszają ,
brak paczki z Austri
zajebista infolinia, podaje nr przesylki i automat uznaje go za nieprawidlowy. jebac was
Probóję sie dodzwonic do podanego numeru ale jak podaję numer przesylki to automat odpowiadas ,ze nie ma takiego numeru i rozłacza sie. Nie ma z kim porozmawiac. Jak najdalej od klienta bo zawra a głowę.
Wysłałam paczkę nie doszła próbuje się z kontaktować nie idzie mówią w telefonie nie poprawny kod i rozłącza czy paczka przepadła czy jest jakiś pomysł żeby się z nimi zkatsktowac co kolwiek????? +
Witam, kurier niby był o godzinie 15:16 moja cala rodzina byla w domu. Nikt nie dzwonil, nikogo nie było.. nie zaznaczyłam opcji odesłania do nadawcy. Gdzie jest moja paczka?
Witam, gdzie jest moja paczka, podobno została dostarczona, ale gdzie? bo nie do mnie. Cały czas jest ktoś w domu. Jak próbuję zgłosić sprawę na infolinie do komputer odpowiada, że podaję nieprawidłowy numer. Czy można jakoś skontaktować się z biurem obsługi?
Najoierw podają termin doręczenia a póżniej nagle robią zwrot bo brak numeru mieszkania-reszta adresu jest zupełnie niważna