DHL Parcel, będący oddziałem DHL zajmującym się przesyłkami krajowymi i ekonomicznymi przesyłkami międzynarodowymi, na każdym etapie współpracy oferuje profesjonalne wsparcie zarówno klientom indywidualnym, klientom biznesowym, jak również organom administracji państwowej.
Klienci indywidualni i klienci biznesowi mogą korzystać ze specjalnej infolinii, która dostępna jest pod numerem + 48 42 6 345 345. Jest ona czynna w godzinach od 7.00 do 20.00 od poniedziałku do piątku, a w soboty od godziny 8.00 do 16.00.
Odpowiedzi na wszelkie pytania i niezbędne informacje dotyczące przesyłek, można odnaleźć również na stronie internetowej DHL w odpowiednich zakładkach dla klientów indywidualnych i dla klientów biznesowych.
W zakładce „Dla Ciebie”, przeznaczonej dla klientów indywidualnych, znajduje się proste menu pozwalające na śledzenie i przekierowywanie przesyłek, składanie reklamacji, nadawanie przesyłek krajowych u kuriera, nadawanie przesyłek krajowych i międzynarodowych w wybranym punkcie DHL oraz pobieranie dokumentów niezbędnych na każdym etapie wysyłki, takich jak cenniki, regulaminy, czy wnioski.
W każdym z tematycznych okienek, w działach z najczęściej zadawanymi pytaniami, klient znajdzie również najważniejsze informacje dotyczące danego tematu.
W zakładce „Dla biznesu”, właściciele firm mogą nadać przesyłkę w DHL24, odnaleźć najdogodniejszy dla swoich potrzeb punkt DHL Parcel, składać dyspozycje i reklamacje do przesyłek, sprawdzać status przesyłek i je przekierowywać, jak również znaleźć odpowiedzi dotyczące najważniejszych kwestii związanych z przesyłkami nadanymi i oczekiwanymi.
Dla organów administracji państwowej stworzono bezpośrednią i szybką formę kontaktu z konsultantem – formularz online. Znajduje się on w odpowiedniej zakładce na stronie DHL. Jednostki administracyjne mają możliwość kontaktu także poprzez adres korespondencyjny: Dział Bezpieczeństwa Parcel, DHL Parcel Polska Sp. z o.o., ul. Osmańska 2, 02-823 Warszawa.
Strona DHL24 oferuje swoim klientom pomoc techniczną, dotyczącą aplikacji DHL24 i integracji z innymi systemami. Aby z niej skorzystać, należy wejść w zakładkę „Pomoc techniczna” i wypełnić formularz kontaktowy.
DHL Express Kontakt
DHL Express jest oddziałem DHL, oferującym ekspresowe międzynarodowe usługi kurierskie. Z pomocą działu obsługi klienta można wycenić, zamówić i uzyskać wszelkie niezbędne informacje o międzynarodowych przesyłkach ekspresowych.
Z działem możemy skontaktować się pod numerem telefonu 42 6 345 100 (konsultant dostępny jest od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7.30 do 18.30; poza tymi godzinami, wsparciem dla klientów jest obsługa automatyczna) lub poprzez formularz zamieszczony na stronie DHL, w zakładce DHL Ekspress.
DHL parcel infolinia numer tel
DHL Freight to usługi frachtowe obejmujące transport na całym świecie. Dział obsługi klienta czynny jest od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7.30 do 16.30 i można się z nim skontaktować telefonicznie, pod numerem (+48) 22 30 62 800 oraz mailowo (link na stronie DHL Freight przekierowuje nas do formularza kontaktowego).
Na stronie działu obsługi klienta DHL Freight, zamieszczone są szczegółowe informacje dotyczące najważniejszych zagadnień związanych z transportem frachtowym oferowanym przez DHL.