1. Home
  2. » 
  3. Telekomunikacja
  4. » 
  5. NC+

NC+
Kontakt

Infolinie & Telefony do NC PLUS

Average: 3.2 (17 votes)

Satelitarna platforma cyfrowa NC+ posiada obszerny dział pomocy dla swoich abonentów, jak również dla osób nie korzystających jeszcze z usług platformy.

Infolinia NC Plus

 

NC PLUS Pomoc Telefoniczną

Z infolinią NC PLus można kontaktować się przez całą dobę, pod dwoma numerami telefonów: 801 044 944 i 22 310 47 47. Opłaty za połączenia są zgodne z cennikiem operatora. Rozmowę z konsultantem umożliwia także czat, który znajdziemy przechodząc do zakładki „Pomoc” na stronie internetowej NC+.

Zakupu którejkolwiek z usług NC Plus dokonamy w prosty sposób, dzwoniąc pod numer telefonu: 22 22 00 000, od poniedziałku do niedzieli, w godzinach od 8.00 do 22.00. (w święta dział zakupów jest nieczynny). Stawka za połączenie jest tożsama ze stawkami operatora sieci.

Klientom biznesowym dedykowane jest osobne miejsce na stronie NC+. Uwzględniając specyficzny charakter współpracy, stworzono również specjalny dział sprzedaży - B2B, skontaktować się z nim można telefonicznie, pod numerem: 22 310 45 15 lub mailowo, na adres: b2b@ncplus.pl.

Biuro Obsługi Klienta Biznesowego czynne całą dobę jest dodatkową pomocą, która dostępna jest pod numerem telefonu: 22 310 47 68. Opłaty za połączenia dla obu numerów są zgodne z cennikiem operatora sieci. W przypadku pism lub paczek, klienci mają możliwość skorzystania z adresu korespondencyjnego NC+: ITI Neovison SA, al. gen. W. Sikorskiego 9, 02-758 Warszawa.

 

Obsługa Klienta NC+ Polska

Biuro Obsługi Klienta działa również na Facebookowej stronie NC+, jest to kolejne ułatwienie w komunikacji abonentów z doradcami NC Plus.

Konsultanci są do dyspozycji codziennie, od godziny 7.00 do 22.00, udzielają informacji w sprawach technicznych, kwestiach związanych z płatnościami, umową, jak również ofertą platformy. Chcąc skorzystać z tej formy pomocy, wystarczy odnaleźć na fanpage’u platformy zakładkę „e-obsługa” i wpisać swój numer pesel lub numer abonenta.

 

NC+ Kontakt przez adres e-mail

Kontakt mailowy i poprzez formularz jest możliwy tylko po zalogowaniu się na swoje konto na stronie (Moje NC+), a więc jest dostępny jedynie dla abonentów.

Aby skorzystać z formularza, należy przejść do zakładki „Napisz do nas”, potem wybrać „Temat wiadomości”, następnie opisać swój problem/zapytanie, a w razie potrzeby wgrać załącznik, nNa koniec wystarczy kliknąć „Wyślij”.

 

Kontakt NC+

 

Centrum pomocy NC PLUS

Menu FAQ jest dostępne na stronie, w zakładce „Pomoc” i jest aktualizowane w zależności od zmian w poruszanych przez klientów problemach.

Strona dotycząca pomocy, jest podzielona na dziewięć dużych działów tematycznych, w których zostały ujęte wszystkie kwestie związane z usługami i ich użytkowaniem, a które mogą stanowić problem.

  • pomoc techniczną.
  • płatności.
  • umowy.
  • moje nc+.
  • nc+ go.
  • multiroom.
  • internet.
  • telefon.
  • telewizję na kartę.

Odpowiedzi można w prosty sposób wyszukać samemu, gdyż menu jest bardzo przejrzyste i intuicyjne – przechodząc przez kolejne pytania docieramy do odpowiedzi.

Datos empresa

Comments
Miałem dwa dekodery trzeci w laptopie chciałbym coś do oglądania filmów i seriali
Przychodzą do mnie już kolejne wezwania do zapłaty , z tym ,że ja nie.mam zawartej żadnej umowy , nastąpiła pomyłka , wyjaśniałam sprawę w punkcie NC+ , dzeoniłam na info , wyjaśniałam , a esemesy znowu przychodzą.
Jakaś masakra, słychać jak ch... że Jabłoński kreskę wciągnął
prosze o meila o platnosciach nie moge weisc
Wziąłem od was dzisiaj nowy dekoder. Niby super i och ach. Niby wszystko jest OK. Tylko jedna sprawa. W poprzednim bez problemu ustawiłem sobie kanały tak abym mógł spokojnie włączać te które chcę wg numeracji. Niestety jakiś jołop tak ustawił, że do każdego kanału jest przypisany numer. Jeśli nawet ustawisz wg kolejności, a potem włączysz kanał wg twojej kolejności, to włącza się zupełnie coś innego wg numeru przypisanego do tego kanału. Jestem ciekawy co za idiota to wymyślił? I druga sprawa: czy mogę zwrócić ten szajs i dostać z powrotem stary dekoder?Mój e-mail: haccord@interia.pl