1. Home
  2. » 
  3. Telekomunikacja
  4. » 
  5. NC+

NC+
Kontakt

Jaki jest kontakt do Działu Obsługi Klienta?

ad
Average: 2.7 (482 votes)

Satelitarna platforma cyfrowa NC+ posiada obszerny dział pomocy dla swoich abonentów, jak również dla osób nie korzystających jeszcze z usług platformy.

Infolinia NC Plus

 

NC PLUS Pomoc Telefoniczną

Z infolinią NC PLus można kontaktować się przez całą dobę, pod dwoma numerami telefonów: 801 044 944 i 22 310 47 47. Opłaty za połączenia są zgodne z cennikiem operatora. Rozmowę z konsultantem umożliwia także czat, który znajdziemy przechodząc do zakładki „Pomoc” na stronie internetowej NC+.

Zakupu którejkolwiek z usług NC Plus dokonamy w prosty sposób, dzwoniąc pod numer telefonu: 22 22 00 000, od poniedziałku do niedzieli, w godzinach od 8.00 do 22.00. (w święta dział zakupów jest nieczynny). Stawka za połączenie jest tożsama ze stawkami operatora sieci.

Klientom biznesowym dedykowane jest osobne miejsce na stronie NC+. Uwzględniając specyficzny charakter współpracy, stworzono również specjalny dział sprzedaży - B2B, skontaktować się z nim można telefonicznie, pod numerem: 22 310 45 15 lub mailowo, na adres: b2b@ncplus.pl.

Biuro Obsługi Klienta Biznesowego czynne całą dobę jest dodatkową pomocą, która dostępna jest pod numerem telefonu: 22 310 47 68. Opłaty za połączenia dla obu numerów są zgodne z cennikiem operatora sieci. W przypadku pism lub paczek, klienci mają możliwość skorzystania z adresu korespondencyjnego NC+: ITI Neovison SA, al. gen. W. Sikorskiego 9, 02-758 Warszawa.

 

Obsługa Klienta NC+ Polska

Biuro Obsługi Klienta działa również na Facebookowej stronie NC+, jest to kolejne ułatwienie w komunikacji abonentów z doradcami NC Plus.

Konsultanci są do dyspozycji codziennie, od godziny 7.00 do 22.00, udzielają informacji w sprawach technicznych, kwestiach związanych z płatnościami, umową, jak również ofertą platformy. Chcąc skorzystać z tej formy pomocy, wystarczy odnaleźć na fanpage’u platformy zakładkę „e-obsługa” i wpisać swój numer pesel lub numer abonenta.

 

NC+ Kontakt przez adres e-mail

Kontakt mailowy i poprzez formularz jest możliwy tylko po zalogowaniu się na swoje konto na stronie (Moje NC+), a więc jest dostępny jedynie dla abonentów.

Aby skorzystać z formularza, należy przejść do zakładki „Napisz do nas”, potem wybrać „Temat wiadomości”, następnie opisać swój problem/zapytanie, a w razie potrzeby wgrać załącznik, nNa koniec wystarczy kliknąć „Wyślij”.

 

Kontakt NC+

 

Centrum pomocy NC PLUS

Menu FAQ jest dostępne na stronie, w zakładce „Pomoc” i jest aktualizowane w zależności od zmian w poruszanych przez klientów problemach.

Strona dotycząca pomocy, jest podzielona na dziewięć dużych działów tematycznych, w których zostały ujęte wszystkie kwestie związane z usługami i ich użytkowaniem, a które mogą stanowić problem.

  • pomoc techniczną.
  • płatności.
  • umowy.
  • moje nc+.
  • nc+ go.
  • multiroom.
  • internet.
  • telefon.
  • telewizję na kartę.

Odpowiedzi można w prosty sposób wyszukać samemu, gdyż menu jest bardzo przejrzyste i intuicyjne – przechodząc przez kolejne pytania docieramy do odpowiedzi.

Datos empresa

Comments
Mialem dwa dekodery i ogladalem mialem dekoder w laptopie u kolezanki timowaj wzielem platnosci w nc plus i przedluzylem umowe
Zamówiłam film trzygodziny temu i nic dzwonię do nc a tam granie na czekanie. Po piętnastu minutach już nie wytrzymała i się rozlaczylam. A infolinia miała być czynna całą dobę. Paranoja
Witam,mieszkam w Holandii,sprawia mi problem oplaty.,prosze o automatycznie pobranie z mojego konta bankowego
Za co wy płacicie Jabłońskiemu za extra ligę żużlowa to jest kompromitacja komentatorska DRAMAT
Super ze w niedziele macie nieczynne. W niedzie dekoder sie nie psuje. Tylko tak dalej klientow wam napewno przybedzie. Dzisiaj ubył 1.
od pół roku mam problem z multiroomem co 3 dni musze latac z karta od dekodera glownego do drugiego i aktualizować karte a teraz wogole dekoder glowny nie czyta karty
Mam problemy z zalogowaniem. Bez przerwy kiedy wprowadzam hasło żądacie powtarzania czynności i gdy wszystko zrobię zabawa zaczyna się od początku. Na telefon Wasz nie mogę się połączyć, zbyt długi czas oczekiwania. Proszę o odwołanie programów HBO i HBO GO. W tym stanie rzeczy rezygnuje ze Strefy Canalpolus. Pozdrawiam
Dotychczas nie miałem problemu ze znalezieniem rachunku. od dwóch dni nie moge wejść na strone ' mój rachunek" . Czy nie mozna przesyłać rachunku automatycznie na adres e-mail?
Nie działa mi internet proszę o szybki kontakt
Nie działa mi internet. Co robić?
Witam Chciałem podziękować za wspaniałą pomoc Pani Dorocie, która pomogła mi w dniu 17.08.2021 r. ok. godziny 17.20 rozwiązać problem działania multirumu. Konsultantka wykazała się doskonałą wiedzą, wyrozumiałością i perfekcją w prowadzeniu dialogu podczas rozwiązywania problemu. Z takim profesjonalizmem, pomimo kilkudziesięciu lat współpracy z NC+, Canal Plus, spotkałem się pierwszy raz. Życzę wszystkim aby na swojej drodze spotkali taką właśnie osobę. Wcześniejsza rozmowa, w tym samym dniu, z innym konsultantem okazała się bezużyteczna . Pozdrawiam
Dzienndobry co to znaczy skończył się czas sesji Korzystam z interntu od kilku lat unieszczęśliwiać nigdy czas sesji mi się nie skończyl
nie znajduję formularza do złożenia rezygnacji z przedłużenia umowy
Dlaczego kidy jest blokada sygnalu..nie mam mozliwosci ogladania programow standartowych za ktore place abonament
zakupilem tvboxa po miesiacu promocji pakiet wylaczyl sie prosi o kod vouchera ktory powinien jeszcze miesiac byc aktywny gdzie go uzyskac?
Witam mam już tego dość mam płacić rachunki za co co nie odbieram jestem klientem od 6 lat już w tym roku odloczyli mi telewizje dwu krotnie rachunki opłacone nie mogę się skontaktować Telefonicznie Wirtualny Artur się odzywa powiedz numer abonamenta jak mówię nie ma takiego numeru nie będę płacić za co co nie odbieram
Dzisiaj zmieniono MENU w telewizji obecnie jest bardzo nieczytelne mam pytanie czy możecie powrócić do tego co było i dlaczego tak trudno się do was dodzwonić.
Dlaczego zmieniono oprogramowanie dekodera na gorsze ?
Od pewnego czasu na ekranie TV z dekoderem MULTIROOM zaczął wyświetlać się komunikat "brak kodu konfiguracyjnego" ??? Co ja mam z tym fantem zrobić aby bez takich komunikatów oglądać ulubione programy mając prawie 80 lat ? Pytam się, komu to jest potrzebne jeśli oba dekodery do tej pory funkcjonowały bez zarzutu i nie posiadam żadnych zaległości w opłatach ponieważ mój bank regularnie opłaca abonament na co wyraziłem zgodę. Aby sprostać Waszym wymaganiom zmuszony byłem wezwać fachowca,który dokonał odpowiednich czynności .Jeśli powtórzy się taka historia zmuszony będę zmienić stację z Canal+ na inną.
mimo opłacenia rachunku wyświetla się brak wpłaty. Dlaczego???
Witam dlaczego zostały mi zmienione kanały w dekoderze chce pozostać po przedniej wersji jakie było a nie jak jest teraz
Włączam i wyłaczam dekodwer ale otrzymuję komunikat z telewizora że brak sygnału na wejsciu HDMI ( na jednym i drugim ) Uszkdzony dekoder czy satelity.
od 40 dnia proszę o uruchomienie droższej usługi i g...... czy nie chcecie mnie jako klienta ? czekam do końca tygodnia i oddaję dekoder z kartami oraz rezygnuję
W trakcie ogladania wylaczyl sie ogladany kanal a wyswietllil mi sie ekran z powiadomieniem ze brak karty i z poinstruowaniem jak mam ja wlozyc -ktorej oczywiscie nie posiadam bo korzystam z dekodera od poczatku umowy z 2018 roku -zdarzylo mi sie to pierwszy raz -oplaty sa z nadwyzka a polaczenie sie telefoniczne graniczy z cudem i co dalej ?
witam..nie moge zalogować się d o swojego konta nr klienta
Po włączeniu telewizora oglądam program i po 5 minutach wylacza się całkowicie nie działa żadna funkcja obraz jest czarny co robic
Jesteśmy klijentami (ja i moja córka która mieszka od 30 lat we Włoszech) od 30 lat tzw.telewizji satelitarnej ,która od niedawna należy do grupy nc +..
Mirek byłem wczoraj w punkcie obsługi c+i nie pierwszy raz w grudniu ubiegłego roku działo się coś dziwnego z dekoderm c+premium zaczął nie nagrywać na drugi kabel i wymieniłem na cudo nowy c+premium do chwili gdy brat odebrał przesyłkę z dekoderm c+ 4kdulabox od początku coś nie tak pierwsze nie nagrywa z drugiego kabla nie informujc o(znajdź podobne) nie cofanie następnego filmu rzeby nagrywać itp.wczorajj byłem w punkcie+by odzyskać cudo premium a tam nie można wymienić nowszego modelu na mniej wartościowy model zwłaszcza że był przyjęty przez kuriera a nie wpunkcie c+ więc pani napisała mi prośbę (jak kto nazwał) o przywrócenie mi cuda premium.przjy dotarciu do domu zacząłem instalować dekoder 4k a on proszę czekać ustawienia programu i ustawił na dziesięć może więcej i informacja brak sygnału całą noc staram się go wskrzesić a on chwilę proszę czekać i brak sygnału.jest sobota czy jest czynny punkt c+ w Chrzanowie czy otrzymam pomoc.zgory dziękuję.
chcialbym oplacic abonament
Witam czy raczy ktoś odebrać telefon skoro informuje nie na stronie że czynne jest do 22.00
Dzien dobry czynmoge odwas kupic do tego starego dekodera co.mam odwas pilot
Czy mogę oglądać telewizję internetową bezprzewodową i nie ponosić dodatkowych opłat?
Ja chcę zamówic druczki do opłacenia za abonament
O godzinie 21 wyłączono mi sygnał z niewiadomego powodu - zero jakiejkolwiek informacji. Na stronie piszą że infolinia jest dostępna do 22. Dzwoniłem i usłyszałem głos automatu który poinformował mnie że infolinia jest czynna do 21. Niestety jestem klientem tej firmy od wielu lat i zawsze opłacałem wszystko terminowo.