1. Home
  2. » 
  3. Telekomunikacja
  4. » 
  5. NC+

NC+
Kontakt

Jaki jest kontakt do Działu Obsługi Klienta?

Average: 2.8 (266 votes)

Satelitarna platforma cyfrowa NC+ posiada obszerny dział pomocy dla swoich abonentów, jak również dla osób nie korzystających jeszcze z usług platformy.

Infolinia NC Plus

 

NC PLUS Pomoc Telefoniczną

Z infolinią NC PLus można kontaktować się przez całą dobę, pod dwoma numerami telefonów: 801 044 944 i 22 310 47 47. Opłaty za połączenia są zgodne z cennikiem operatora. Rozmowę z konsultantem umożliwia także czat, który znajdziemy przechodząc do zakładki „Pomoc” na stronie internetowej NC+.

Zakupu którejkolwiek z usług NC Plus dokonamy w prosty sposób, dzwoniąc pod numer telefonu: 22 22 00 000, od poniedziałku do niedzieli, w godzinach od 8.00 do 22.00. (w święta dział zakupów jest nieczynny). Stawka za połączenie jest tożsama ze stawkami operatora sieci.

Klientom biznesowym dedykowane jest osobne miejsce na stronie NC+. Uwzględniając specyficzny charakter współpracy, stworzono również specjalny dział sprzedaży - B2B, skontaktować się z nim można telefonicznie, pod numerem: 22 310 45 15 lub mailowo, na adres: b2b@ncplus.pl.

Biuro Obsługi Klienta Biznesowego czynne całą dobę jest dodatkową pomocą, która dostępna jest pod numerem telefonu: 22 310 47 68. Opłaty za połączenia dla obu numerów są zgodne z cennikiem operatora sieci. W przypadku pism lub paczek, klienci mają możliwość skorzystania z adresu korespondencyjnego NC+: ITI Neovison SA, al. gen. W. Sikorskiego 9, 02-758 Warszawa.

 

Obsługa Klienta NC+ Polska

Biuro Obsługi Klienta działa również na Facebookowej stronie NC+, jest to kolejne ułatwienie w komunikacji abonentów z doradcami NC Plus.

Konsultanci są do dyspozycji codziennie, od godziny 7.00 do 22.00, udzielają informacji w sprawach technicznych, kwestiach związanych z płatnościami, umową, jak również ofertą platformy. Chcąc skorzystać z tej formy pomocy, wystarczy odnaleźć na fanpage’u platformy zakładkę „e-obsługa” i wpisać swój numer pesel lub numer abonenta.

 

NC+ Kontakt przez adres e-mail

Kontakt mailowy i poprzez formularz jest możliwy tylko po zalogowaniu się na swoje konto na stronie (Moje NC+), a więc jest dostępny jedynie dla abonentów.

Aby skorzystać z formularza, należy przejść do zakładki „Napisz do nas”, potem wybrać „Temat wiadomości”, następnie opisać swój problem/zapytanie, a w razie potrzeby wgrać załącznik, nNa koniec wystarczy kliknąć „Wyślij”.

 

Kontakt NC+

 

Centrum pomocy NC PLUS

Menu FAQ jest dostępne na stronie, w zakładce „Pomoc” i jest aktualizowane w zależności od zmian w poruszanych przez klientów problemach.

Strona dotycząca pomocy, jest podzielona na dziewięć dużych działów tematycznych, w których zostały ujęte wszystkie kwestie związane z usługami i ich użytkowaniem, a które mogą stanowić problem.

  • pomoc techniczną.
  • płatności.
  • umowy.
  • moje nc+.
  • nc+ go.
  • multiroom.
  • internet.
  • telefon.
  • telewizję na kartę.

Odpowiedzi można w prosty sposób wyszukać samemu, gdyż menu jest bardzo przejrzyste i intuicyjne – przechodząc przez kolejne pytania docieramy do odpowiedzi.

Datos empresa

Comments
Mialem dwa dekodery i ogladalem mialem dekoder w laptopie u kolezanki timowaj wzielem platnosci w nc plus i przedluzylem umowe
Zamówiłam film trzygodziny temu i nic dzwonię do nc a tam granie na czekanie. Po piętnastu minutach już nie wytrzymała i się rozlaczylam. A infolinia miała być czynna całą dobę. Paranoja
Witam,mieszkam w Holandii,sprawia mi problem oplaty.,prosze o automatycznie pobranie z mojego konta bankowego
Za co wy płacicie Jabłońskiemu za extra ligę żużlowa to jest kompromitacja komentatorska DRAMAT
Super ze w niedziele macie nieczynne. W niedzie dekoder sie nie psuje. Tylko tak dalej klientow wam napewno przybedzie. Dzisiaj ubył 1.
od pół roku mam problem z multiroomem co 3 dni musze latac z karta od dekodera glownego do drugiego i aktualizować karte a teraz wogole dekoder glowny nie czyta karty
Mam problemy z zalogowaniem. Bez przerwy kiedy wprowadzam hasło żądacie powtarzania czynności i gdy wszystko zrobię zabawa zaczyna się od początku. Na telefon Wasz nie mogę się połączyć, zbyt długi czas oczekiwania. Proszę o odwołanie programów HBO i HBO GO. W tym stanie rzeczy rezygnuje ze Strefy Canalpolus. Pozdrawiam
Dotychczas nie miałem problemu ze znalezieniem rachunku. od dwóch dni nie moge wejść na strone ' mój rachunek" . Czy nie mozna przesyłać rachunku automatycznie na adres e-mail?
Nie działa mi internet proszę o szybki kontakt
Nie działa mi internet. Co robić?
Witam Chciałem podziękować za wspaniałą pomoc Pani Dorocie, która pomogła mi w dniu 17.08.2021 r. ok. godziny 17.20 rozwiązać problem działania multirumu. Konsultantka wykazała się doskonałą wiedzą, wyrozumiałością i perfekcją w prowadzeniu dialogu podczas rozwiązywania problemu. Z takim profesjonalizmem, pomimo kilkudziesięciu lat współpracy z NC+, Canal Plus, spotkałem się pierwszy raz. Życzę wszystkim aby na swojej drodze spotkali taką właśnie osobę. Wcześniejsza rozmowa, w tym samym dniu, z innym konsultantem okazała się bezużyteczna . Pozdrawiam
Dzienndobry co to znaczy skończył się czas sesji Korzystam z interntu od kilku lat unieszczęśliwiać nigdy czas sesji mi się nie skończyl
nie znajduję formularza do złożenia rezygnacji z przedłużenia umowy