1. Home
  2. » 
  3. Telekomunikacja
  4. » 
  5. NC+

NC+
Kontakt

Jaki jest kontakt do Działu Obsługi Klienta?

ad
Average: 2.7 (355 votes)

Satelitarna platforma cyfrowa NC+ posiada obszerny dział pomocy dla swoich abonentów, jak również dla osób nie korzystających jeszcze z usług platformy.

Infolinia NC Plus

 

NC PLUS Pomoc Telefoniczną

Z infolinią NC PLus można kontaktować się przez całą dobę, pod dwoma numerami telefonów: 801 044 944 i 22 310 47 47. Opłaty za połączenia są zgodne z cennikiem operatora. Rozmowę z konsultantem umożliwia także czat, który znajdziemy przechodząc do zakładki „Pomoc” na stronie internetowej NC+.

Zakupu którejkolwiek z usług NC Plus dokonamy w prosty sposób, dzwoniąc pod numer telefonu: 22 22 00 000, od poniedziałku do niedzieli, w godzinach od 8.00 do 22.00. (w święta dział zakupów jest nieczynny). Stawka za połączenie jest tożsama ze stawkami operatora sieci.

Klientom biznesowym dedykowane jest osobne miejsce na stronie NC+. Uwzględniając specyficzny charakter współpracy, stworzono również specjalny dział sprzedaży - B2B, skontaktować się z nim można telefonicznie, pod numerem: 22 310 45 15 lub mailowo, na adres: b2b@ncplus.pl.

Biuro Obsługi Klienta Biznesowego czynne całą dobę jest dodatkową pomocą, która dostępna jest pod numerem telefonu: 22 310 47 68. Opłaty za połączenia dla obu numerów są zgodne z cennikiem operatora sieci. W przypadku pism lub paczek, klienci mają możliwość skorzystania z adresu korespondencyjnego NC+: ITI Neovison SA, al. gen. W. Sikorskiego 9, 02-758 Warszawa.

 

Obsługa Klienta NC+ Polska

Biuro Obsługi Klienta działa również na Facebookowej stronie NC+, jest to kolejne ułatwienie w komunikacji abonentów z doradcami NC Plus.

Konsultanci są do dyspozycji codziennie, od godziny 7.00 do 22.00, udzielają informacji w sprawach technicznych, kwestiach związanych z płatnościami, umową, jak również ofertą platformy. Chcąc skorzystać z tej formy pomocy, wystarczy odnaleźć na fanpage’u platformy zakładkę „e-obsługa” i wpisać swój numer pesel lub numer abonenta.

 

NC+ Kontakt przez adres e-mail

Kontakt mailowy i poprzez formularz jest możliwy tylko po zalogowaniu się na swoje konto na stronie (Moje NC+), a więc jest dostępny jedynie dla abonentów.

Aby skorzystać z formularza, należy przejść do zakładki „Napisz do nas”, potem wybrać „Temat wiadomości”, następnie opisać swój problem/zapytanie, a w razie potrzeby wgrać załącznik, nNa koniec wystarczy kliknąć „Wyślij”.

 

Kontakt NC+

 

Centrum pomocy NC PLUS

Menu FAQ jest dostępne na stronie, w zakładce „Pomoc” i jest aktualizowane w zależności od zmian w poruszanych przez klientów problemach.

Strona dotycząca pomocy, jest podzielona na dziewięć dużych działów tematycznych, w których zostały ujęte wszystkie kwestie związane z usługami i ich użytkowaniem, a które mogą stanowić problem.

  • pomoc techniczną.
  • płatności.
  • umowy.
  • moje nc+.
  • nc+ go.
  • multiroom.
  • internet.
  • telefon.
  • telewizję na kartę.

Odpowiedzi można w prosty sposób wyszukać samemu, gdyż menu jest bardzo przejrzyste i intuicyjne – przechodząc przez kolejne pytania docieramy do odpowiedzi.

Datos empresa

Comments
Mialem dwa dekodery i ogladalem mialem dekoder w laptopie u kolezanki timowaj wzielem platnosci w nc plus i przedluzylem umowe
Zamówiłam film trzygodziny temu i nic dzwonię do nc a tam granie na czekanie. Po piętnastu minutach już nie wytrzymała i się rozlaczylam. A infolinia miała być czynna całą dobę. Paranoja
Witam,mieszkam w Holandii,sprawia mi problem oplaty.,prosze o automatycznie pobranie z mojego konta bankowego
Za co wy płacicie Jabłońskiemu za extra ligę żużlowa to jest kompromitacja komentatorska DRAMAT
Super ze w niedziele macie nieczynne. W niedzie dekoder sie nie psuje. Tylko tak dalej klientow wam napewno przybedzie. Dzisiaj ubył 1.
od pół roku mam problem z multiroomem co 3 dni musze latac z karta od dekodera glownego do drugiego i aktualizować karte a teraz wogole dekoder glowny nie czyta karty
Mam problemy z zalogowaniem. Bez przerwy kiedy wprowadzam hasło żądacie powtarzania czynności i gdy wszystko zrobię zabawa zaczyna się od początku. Na telefon Wasz nie mogę się połączyć, zbyt długi czas oczekiwania. Proszę o odwołanie programów HBO i HBO GO. W tym stanie rzeczy rezygnuje ze Strefy Canalpolus. Pozdrawiam
Dotychczas nie miałem problemu ze znalezieniem rachunku. od dwóch dni nie moge wejść na strone ' mój rachunek" . Czy nie mozna przesyłać rachunku automatycznie na adres e-mail?
Nie działa mi internet proszę o szybki kontakt
Nie działa mi internet. Co robić?
Witam Chciałem podziękować za wspaniałą pomoc Pani Dorocie, która pomogła mi w dniu 17.08.2021 r. ok. godziny 17.20 rozwiązać problem działania multirumu. Konsultantka wykazała się doskonałą wiedzą, wyrozumiałością i perfekcją w prowadzeniu dialogu podczas rozwiązywania problemu. Z takim profesjonalizmem, pomimo kilkudziesięciu lat współpracy z NC+, Canal Plus, spotkałem się pierwszy raz. Życzę wszystkim aby na swojej drodze spotkali taką właśnie osobę. Wcześniejsza rozmowa, w tym samym dniu, z innym konsultantem okazała się bezużyteczna . Pozdrawiam
Dzienndobry co to znaczy skończył się czas sesji Korzystam z interntu od kilku lat unieszczęśliwiać nigdy czas sesji mi się nie skończyl
nie znajduję formularza do złożenia rezygnacji z przedłużenia umowy
Dlaczego kidy jest blokada sygnalu..nie mam mozliwosci ogladania programow standartowych za ktore place abonament
zakupilem tvboxa po miesiacu promocji pakiet wylaczyl sie prosi o kod vouchera ktory powinien jeszcze miesiac byc aktywny gdzie go uzyskac?
Witam mam już tego dość mam płacić rachunki za co co nie odbieram jestem klientem od 6 lat już w tym roku odloczyli mi telewizje dwu krotnie rachunki opłacone nie mogę się skontaktować Telefonicznie Wirtualny Artur się odzywa powiedz numer abonamenta jak mówię nie ma takiego numeru nie będę płacić za co co nie odbieram
Dzisiaj zmieniono MENU w telewizji obecnie jest bardzo nieczytelne mam pytanie czy możecie powrócić do tego co było i dlaczego tak trudno się do was dodzwonić.
Dlaczego zmieniono oprogramowanie dekodera na gorsze ?