Satelitarna platforma cyfrowa NC+ posiada obszerny dział pomocy dla swoich abonentów, jak również dla osób nie korzystających jeszcze z usług platformy.
NC PLUS Pomoc Telefoniczną
Z infolinią NC PLus można kontaktować się przez całą dobę, pod dwoma numerami telefonów: 801 044 944 i 22 310 47 47. Opłaty za połączenia są zgodne z cennikiem operatora. Rozmowę z konsultantem umożliwia także czat, który znajdziemy przechodząc do zakładki „Pomoc” na stronie internetowej NC+.
Zakupu którejkolwiek z usług NC Plus dokonamy w prosty sposób, dzwoniąc pod numer telefonu: 22 22 00 000, od poniedziałku do niedzieli, w godzinach od 8.00 do 22.00. (w święta dział zakupów jest nieczynny). Stawka za połączenie jest tożsama ze stawkami operatora sieci.
Klientom biznesowym dedykowane jest osobne miejsce na stronie NC+. Uwzględniając specyficzny charakter współpracy, stworzono również specjalny dział sprzedaży - B2B, skontaktować się z nim można telefonicznie, pod numerem: 22 310 45 15 lub mailowo, na adres: b2b@ncplus.pl.
Biuro Obsługi Klienta Biznesowego czynne całą dobę jest dodatkową pomocą, która dostępna jest pod numerem telefonu: 22 310 47 68. Opłaty za połączenia dla obu numerów są zgodne z cennikiem operatora sieci. W przypadku pism lub paczek, klienci mają możliwość skorzystania z adresu korespondencyjnego NC+: ITI Neovison SA, al. gen. W. Sikorskiego 9, 02-758 Warszawa.
Obsługa Klienta NC+ Polska
Biuro Obsługi Klienta działa również na Facebookowej stronie NC+, jest to kolejne ułatwienie w komunikacji abonentów z doradcami NC Plus.
Konsultanci są do dyspozycji codziennie, od godziny 7.00 do 22.00, udzielają informacji w sprawach technicznych, kwestiach związanych z płatnościami, umową, jak również ofertą platformy. Chcąc skorzystać z tej formy pomocy, wystarczy odnaleźć na fanpage’u platformy zakładkę „e-obsługa” i wpisać swój numer pesel lub numer abonenta.
NC+ Kontakt przez adres e-mail
Kontakt mailowy i poprzez formularz jest możliwy tylko po zalogowaniu się na swoje konto na stronie (Moje NC+), a więc jest dostępny jedynie dla abonentów.
Aby skorzystać z formularza, należy przejść do zakładki „Napisz do nas”, potem wybrać „Temat wiadomości”, następnie opisać swój problem/zapytanie, a w razie potrzeby wgrać załącznik, nNa koniec wystarczy kliknąć „Wyślij”.
Centrum pomocy NC PLUS
Menu FAQ jest dostępne na stronie, w zakładce „Pomoc” i jest aktualizowane w zależności od zmian w poruszanych przez klientów problemach.
Strona dotycząca pomocy, jest podzielona na dziewięć dużych działów tematycznych, w których zostały ujęte wszystkie kwestie związane z usługami i ich użytkowaniem, a które mogą stanowić problem.
- pomoc techniczną.
- płatności.
- umowy.
- moje nc+.
- nc+ go.
- multiroom.
- internet.
- telefon.
- telewizję na kartę.
Odpowiedzi można w prosty sposób wyszukać samemu, gdyż menu jest bardzo przejrzyste i intuicyjne – przechodząc przez kolejne pytania docieramy do odpowiedzi.