Firma Orange to jeden z liderów na polskim rynku telekomunikacji i największy operator telefonii komórkowej w Polsce. Z jej usług korzysta już ponad 20 milionów osób.
Bez względu na to, czy jesteś klientem Orange czy jeszcze nie, masz do swojej dyspozycji wiele dogodnych form kontaktu z Działem Obsługi Klienta.
Orange Telefony
Chcąc kupić usługi i produkty lub, będąc już klientem, zmienić taryfę czy pakiet, należy zadzwonić na infolinię sprzedażową, dostępną pod numerem telefonu: 801 234 567, jest ona czynna od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00 do 22.00, a w soboty od godziny 10.00 do 20.00.
- Klienci indywidualni otrzymają wszelką pomoc pod numerem infolinii 100 lub 510 100 100.
- Klienci biznesowi natomiast, dzwonić mogą pod numer 600 lub 510 600 600, od poniedziałku do soboty, w godzinach od 6.00 do 23.00.
- Znając specyficzne potrzeby mniejszych i większych przedsiębiorstw, Orange uruchomiła dla nich dodatkową automatyczną infolinię, która jest czynna całą dobę, przez siedem dni w tygodniu. Działa ona pod numerem *600 lub 510 600 600 wtedy, gdy nie ma konsultantów na linii.
Orange Internet Kontakt przez Internet-Czat
Na stronie internetowej Orange, w zakładce Kontakt, możemy uruchomić czat z doradcą, co jest bardzo szybkim sposobem na uzyskanie odpowiedzi na pytania dotyczące obsługi usług, przedłużenia istniejącej umowy lub spisania nowej. Czat znajdziemy również na fanpage Orange na Facebooku - wystarczy kliknąć przycisk „Wyślij wiadomość”.
Adres do korespondencji tradycyjnej, to: Orange Polska SA, ul. Jagiellońska 34, 96-100 Skierniewice.
Społeczność Nasz Orange, to bardzo ciekawa i pomocna podstrona, gdzie klienci Orange mogą dyskutować zarówno z ekspertami firmy, jak i wymieniać między sobą informacje i opinie, często rozwiązując w ten sposób kilka problemów naraz.
Na stronie internetowej Orange znajdziemy również niespotykaną opcję: Tłumacz języka migowego. Jest to strona zawierająca wyczerpujące informacje o usługach dla osób niesłyszących. Zamieszczono na niej czat internetowy z tłumaczem migowym i wyszukiwarkę salonów Orange, w których można skorzystać z usług tłumacza bezpośrednio, (usługi dostępne są w godzinach od 9.00 do 17.00).
Orange Infolinia Techniczna
Firma Orange zadbała o to, by problemy techniczne, które czasem się zdarzają, były dla klientów jak najmniejszym stresem i problemem. Dział pomocy technicznej na stronie internetowej jest naprawdę obszerny. Podzielono go tematycznie, aby łatwo można było odnaleźć poszukiwaną odpowiedź.
Internet domowy, Światłowód, Telewizja, Telefon domowy, Telefon komórkowy, Internet mobilny – każda z tych sekcji zawiera artykuły o charakterze poradnikowym, czasami instruktażowe filmy wideo. Poniżej, na tej samej stronie, znajdziemy szereg wideo porad, gdzie specjalista pokazuje i tłumaczy, jak należy poradzić sobie samemu z danym problemem czy usterką.