Chcesz poznać więcej informacji o GENERALI w Polsce? Ta firma to jedno z wiodących przedsiębiorstw ubezpieczeniowych na polskim rynku.
GENERALL Polska ma bogatą historię sięgającą ponad 180 lat w branży ubezpieczeniowej. Od momentu swojego założenia, firma zyskała zaufanie klientów dzięki innowacyjnym produktom i wysokiej jakości obsłudze klienta.
Wśród oferowanych produktów przez GENERALI Polska znajdują się ubezpieczenia na życie, zdrowotne, majątkowe oraz ubezpieczenia dla firm. Firma dba o zaspokojenie różnorodnych potrzeb klientów, oferując konkurencyjne warunki ubezpieczeniowe i profesjonalne doradztwo.
Dzięki zaangażowaniu w innowacje i dostosowywanie się do zmieniających się potrzeb klientów, GENERALI Polska pozostaje w czołówce branży ubezpieczeniowej w Polsce. Jeśli szukasz solidnego partnera ubezpieczeniowego, warto rozważyć ofertę firmy GENERALI Polska.
Czy jesteś gotów, by zadbać o swoje bezpieczeństwo i zabezpieczyć przyszłość? Skontaktuj się z GENERALI Polska, aby dowiedzieć się więcej o ich usługach i produktach.
Generali Kontakt telefoniczny
Jeśli chcesz skontaktować się z firmą Generali, to możesz to zrobić na kilka wybranych sposobów. Jedną z najprostszych metod kontaktu z Generali jest infolinia: 913 913 913.
Podczas połączenia automatyczny system obsługi klienta dopasuje doradcę do Twoich indywidualnych potrzeb. Jeśli potrzebujesz skorzystać z pomocy assistance, to możesz to zrobić pod numerem 22 2025 50 25 w przypadku ubezpieczenia samochodu lub 22 2023 75 92 w przypadku ubezpieczenia mieszkania.
Kontakt z obsługą klienta Generali jest możliwy wyłącznie w wybranych godzinach.
Generali: Obsługa Klienta
Obsługa klienta assistance dostępna jest dla klientów 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu:
- Konsultacje dotyczące szczegółów ofert ubezpieczeniowych prowadzone są od 8:00 do 20:00 od poniedziałku do piątku.
- Z kolei informacje związane z likwidacją szkód można uzyskać od 8:00 do 18:00 od poniedziałku do piątku.
- Infolinia obsługi klienta dostępna jest od godziny 8:00 do 17:00 od poniedziałku do piątku.
Czat na żywo z Generali
Innym sposobem kontaktu z firmą Generali jest internetowy czat na oficjalnej stronie internetowej.
W ten sposób można skontaktować się z wirtualnym asystentem, który udzieli odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Klienci mogą wówczas uzyskać informacje dotyczące funduszy emerytalnych, polis na życie, numerów kontaktowych i nie tylko.
Z firmą Generali można też skontaktować się poprzez czat na Messengerze lub poprzez Facebooka. Możesz wysłać wiadomość prywatną lub skomentować ich posty, aby uzyskać odpowiedź od zespołu obsługi klienta.
Generali: Kontakt przez adres e-mail
Jeśli potrzebujesz skontaktować się z ubezpieczycielem Generali, masz kilka opcji:
- Jeśli interesuje cię oferta lub chcesz zadać pytania dotyczące produktów, możesz napisać na adres zespol.direct@generali.pl.
- Natomiast jeśli masz pytania dotyczące swojej polisy lub potrzebujesz pomocy w obsłudze klienta, najlepiej skorzystać z adresu centrumklienta@generali.pl.
- Jeśli natomiast chcesz zgłosić szkodę, możesz wysłać wiadomość na szkody@generali.pl.
Zgłoszenie szkody
Jeśli chcesz zgłosić szkodę komunikacyjną, możesz to zrobić online poprzez formularz na stronie internetowej Generali.
Możesz także skorzystać z infolinii pod numerem 913 913 913 lub wysłać wiadomość e-mail na adres szkody@generali.pl. Warto jednak pamiętać, że Generali nie jest częścią systemu BLS, czyli biura likwidacji szkód. Jeśli natomiast chcesz złożyć pisemne wypowiedzenie umowy OC lub przesłać dokumentację, możesz wysłać ją na adres ul. Senatorska 18, 00-082 Warszawa.
Kontakt przez Internet
Jeśli korzystasz z aplikacji mobilnej Generali, istnieje możliwość kontaktu z firmą za pośrednictwem aplikacji. Sprawdź dostępne funkcje w aplikacji, aby skontaktować się z odpowiednim działem.
Jeśli szukasz agenta lub Współpracownika Sieci Własnej Generali w dogodnej dla Ciebie lokalizacji, możesz skontaktować się bezpośrednio z nimi, korzystając z poniższych danych kontaktowych:
Kontakt dla agentów to e-mail: info@generali.pl. Z kolei kontakt dla brokerów to e-mail: broker@generali.pl. Po wysłaniu wiadomości e-mail pod odpowiedni adres możesz oczekiwać odpowiedzi od przedstawiciela Generali, który będzie w stanie omówić z Tobą szczegóły oferty i odpowiedzieć na wszelkie pytania, jakie możesz mieć.