1. Home
  2. » 
  3. Transport
  4. » 
  5. Flixbus

Flixbus
Kontakt

Jaki jest kontakt do Działu Obsługi Klienta?

Average: 3.5 (25 votes)

Flixbus jest niemiecką firmą oferującą przewozy autobusowe, która powstała w 2013 roku. Już trzy lata później, w 2016 roku, Flixbus dokonał ekspansji na rynki Europy Wschodniej i Środkowej, pojawiając się również w Polsce.

Oferując jedne z najlepszych stawek za przewozy, stał się niemałą konkurencją dla dotychczasowych przewoźników. Różnego rodzaju promocje pozwalały na przejazd nawet za jedyne 1 zł.

Wraz ze wzrostem popularności w Polsce, Flixbus tworzył kolejne trasy, a sięgając również poza polskie granice, dodawał do swej oferty przewozy do Czech, na Litwę, czy Ukrainę. 

Flixbus pl numer telefonu

Flixbus: Kontakt z Działem Obsługi Klienta

Wszelkich informacji dotyczących oferowanych przez Flixbus usług i warunków korzystania z nich, udzieli nam konsultant firmy, z którym skontaktować się możemy pod numerem infolinii: +48 22 307 93 34 (opłata za połączenia jest tożsama ze stawkami operatora obsługującego to połączenie) lub pisząc na adres mailowy: uslugi@flixbus.pl.

Z konsultanetem Flixbusa nawiążemy również poprzez stronę firmy na Facebooku. Wystarczy kliknąć przycisk „Wyślij wiadomość” i w okienku czatu wpisać swoje zapytanie. Odpowiedź uzyskamy w przeciągu godziny.

 

Flixbus obsługi klienta

Chąc wykupić przejazd, należy dokonać rezerwacji i opłaty za na stronie internetowej Flixbusa. Tam też znajdziemy wszystkie niezbędne informacje z zakresu obsługi klienta.

Wystarczy wejść na stronę internetową przewoźnika, z menu na górze wybrać „Usługi”, a następnie „Pomoc”. Znajdziemy tam trzy wygodne guziki, które szybko przekierują nas do interesującego nas tematu:

  • aktualnych informacji o wybranej trasie.
  • zmiany rezerwacji.
  • jak również do formularza dla rzeczy pozostawionych lub zgubionych w autobusie.

Poniżej znajduje się dział FAQ, za pomocą którego uzyskamy informacje na wszelkie tematy dotyczące przewodów: rezerwacje, zmiana lub anulowanie rezerwacji, bagaż, płatności i zwroty pieniędzy, vouchery oraz odjazdy i przyjazdy auobusów.

Wygodnie i w każdym dowolnym momencie, dokonaną rezerwacją na przejazd Flixbusem, można również zarządzać poprzez aplikację na telefon komórkowy. Można ją łatwo pobrać, wchodząc na stronę internetową Flixbusa, w zakładkę „Usługi”, a następnie wybierając opcję „Aplikacje”. 

W przypadku, gdy niezbędny jest kontakt listowny z firmą Flixbus, korespondencję (najlepiej w języku niemieckim lub angielskim) należy kierować na adres: FlixMobility GmbH Friedenheimer Brücke 16, 80639 München.

Datos empresa

Comments
Juz wysylalam o zwrot pieniedzy wiadomosc w grudniu
Dzień dobry, w dniu 22 lutego 2021 otrzymałam informację o odwołaniu moich dwóch przejazdów na trasie Zielona Góra - Zakopane w dniu 11.04.2021 i Zakopane Zielona Góra w dniu 18.04.2021. Poprosiłam o zwrot gotówki, która wg. informacji miała nastąpić w ciągu dwóch tygodni. Kończy się już trzeci tydzień, a ja nie mam przelewu i żadnej informacji. Barbara Jeznach
W czerwcu starałam się o zwrot pieniędzy za bilet , 7 lipca dostałam wiadomość, że dostanę zwrot . Jest 19 lipca ciągle nie mam pieniędzy dodzwonić się nie mogę bo mój numer rezerwacji już jest nieaktualny . Żadnej informacji ani pieniędzy.
Witam wczoraj też miałem wyjazd do Warszawy bus miał wyjechać o 19.30 a pojechał sobie jakieś 10 po bo byliśmy o 19.13 i już go nie było a teraz nie można się do firmy dodzwonić...