Viaplay to rosnący na popularności serwis streamingowy, wypożyczający filmy, seriale, bajki dla dzieci czy wydarzenia sportowe.
Usługa jest dostępna za darmo przez pierwsze 30 dni i co ważniejsze - można z niej korzystać zarówno w trybie online, jak i offline. Subskrypcję można anulować w dowolnym momencie, a korzystanie z dobrodziejstw Viaplay możliwe jest na każdym urządzeniu na terenie całej Unii Europejskiej.
Viaplay Kontakt telefoniczny
W razie jakichkolwiek problemów i pytań, dotyczących ogólnego działania usługi Viaplay i nie tylko, możesz skontaktować się z obsługą klienta pod numerem 855 555 011.
Viaplay to przede wszystkim streaming online Twoich ulubionych seriali, filmów oraz bajek i wydarzeń na żywo - kontakt z obsługą aplikacji jest rozbudowany i dostępny w kilku wariantach.
- Przede wszystkim, wspomniany już kontakt telefoniczny z obsługą klienta jest możliwy od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 22:00, czyli przez całe dwanaście godzin w ciągu dnia. Pozwala to na bezproblemowe połączenie się z konsultantem w celu wyjaśnienia wszelkich niedogodności związanych z działaniem usługi, a także pytaniami dotyczącymi oferty, promocji, rabatów czy problemów z płatnościami. Oczywiście, kontakt telefoniczny nie jest obligatoryjny, bo z Viaplay skontaktujesz się również na kilka innych prostych sposobów.
- Inną opcją kontaktu z Viaplay, a konkretniej z ich działem obsługi klienta jest droga mailowa, a konkretniej kontakt pod adresem: support@viaplay.pl. Konsultanci chętnie i szybko odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania i rozwieją ewentualne wątpliwości, ale warto dodać, że w razie uwag dotyczących danych osobowych, można się też skontaktować z inspektorem ochrony danych Viaplay - jest to możliwe za pośrednictwem adresu e-mail: dpo@nentgroup.com.
Najczęściej zadawanych pytaniach
Oprócz kontaktu drogą telefoniczną i mailową, możliwe jest również zweryfikowanie swoich pytań w tzw. “Najczęściej zadawanych pytaniach” - zakładce znajdującej się na stronie Viaplay.
Wystarczy skierować swoje wirtualne kroki do strony głównej aplikacji, przejść do “Obsługa Klienta” i tam do “Najczęściej zadawane pytania” - w ten sposób możesz szybko i łatwo sprawdzić, czy któryś z innych użytkowników mierzył się z podobnym do Ciebie problemem. Funkcja ta jest stale rozbudowywana i aktualizowana przez dział obsługi klienta Viaplay w taki sposób, aby ułatwić klientom samodzielnie radzenie sobie z zaistniałymi problemami.
Viaplay formularz kontaktowy
Warto również dodać, że usługa Viaplay posiada na swojej stronie formularz kontaktowy w zakładce “Skontaktuj się z nami”, który składa się trzech etapów.
- W pierwszym wystarczy opisać swoje pytanie za pomocą wybranego przycisku, a następnie przejść dalej i sprecyzować temat, w jakim zadawane jest pytanie.
- Dopiero na końcu pojawi się przycisk “wyślij wiadomość”, który prześle nasze zapytanie do obsługi klienta - na odpowiedź możesz czekać do kilku godzin.
Viaplay umożliwia również bezpośredni kontakt z obsługą klienta za pośrednictwem czatu w aplikacji Messenger, dzięki czemu z łatwością możesz skontaktować się z konsultantem podczas przeglądania swojego Facebooka nawet z poziomu smartfona.