Lycamobile to wirtualny operator telefonii komórkowej, który oferuje usługi na zasadach prepaid - jest to również największy na całym świecie operator w zakresie tanich połączeń komórkowych zarówno międzynarodowych, jak i krajowych.
Mowa o ponad 16 milionach klientów - marka funkcjonuje na rynku od 2006 roku w ponad 20 krajach, w tym np. w Polsce, Holandii, Niemczech, Włoszech, Portugalii, Austrii, Irlandii, Stanach Zjednoczonych czy Norwegii.
Marka Lycamobile działa na rynku polskim od listopada 2011 roku, a jej usługi dostępne są we wszystkich popularnych sieciach sklepów i innych punktach sprzedaży - bezpłatny starter można też zamówić droga internetową na oficjalnej stronie operatora.
Kontakty do Lycamobile: Infolinie & Telefony
Jeśli potrzebujesz skontaktować się z Lycamobile, to możesz to zrobić na kilka różnych sposobów - wśród nich jest bezpłatna infolinia.
Konsultant z Biura Obsługi Klienta odpowie na wszelkie pytania i pomoże w rozwiązaniu ewentualnych problemów - wszelkie niezbędne informacje uzyskasz wybierając numer 322 ze swojego telefonu w sieci Lycamobile (wówczas połączenie jest bezpłatne).
Jeśli jednak dzwonisz z innego telefonu, to musisz wybrać numer 729 200 322 - on również przekieruje cię do Działu Obsługi Klienta. Warto pamiętać, że jeśli dzwonisz z zagranicy, to konieczne jest wybranie numeru 729 200 322, ale mogą tu obowiązywać dodatkowe opłaty za połączenie według taryfy operatorów innych sieci.
Dział Obsługi Klienta Lycamobile dostępny jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 18:00 i w soboty od 9:00 do 18:00 - w niedzielę Biuro Obsługi Klienta Lycamobile jest nieczynne. Należy też zaznaczyć, że forma kontaktu telefonicznego zależy od miejsca, w którym numer telefonu został zarejestrowany.
Centrum pomocy Lycamobile
Kontakt z Lycamobile poprzez infolinię Biura Obsługi Klienta to nie jedyny sposób, bo istnieje również możliwość kontaktu przez adres mailowy, formularz kontaktowy oraz wybrane portale społecznościowe.
Formularz kontaktowy znajduje się na stronie głównej Lycamobile - wystarczy podać dane osobowe, czyli: imię, nazwisko, adres mailowy, numer Lycamobile, numer telefonu kontaktowego oraz tytuł zgłoszenia. Następnie wystarczy szczegółowo opisać problem i wysłać wiadomość - konsultanci odpowiedzą możliwie, jak najszybciej.
Lycamobile Polska kontakt e-mail
Alternatywnie można też skontaktować się poprzez adres mailowy cs@lycamobile.pl, choć czas oczekiwania na odpowiedź może być tutaj nieco dłuższy.
Podobnie wygląda sytuacja w przypadku reklamacji - jeśli zostało ono złożone przez Biuro Obsługi Klienta, lecz nie została wysłana satysfakcjonująca odpowiedź zwrotna, to można się kontaktować z Lycamobile poprzez adres e-mail: complaints@lycamobile.pl, ale wszelkie zgłoszenia są weryfikowane i rozwiązywane w ciągu 5 dni roboczych w zależności od rodzaju problemu.
Na stronie internetowej Lycamobile znajduje się także specjalna zakładka z najczęściej zadawanymi przez klientów pytaniami wraz załączonymi na nie odpowiedziami, co znacząco może ułatwić poszukiwanie cennych informacji.
Z Lycamobile można się też skontaktować poprzez Facebooka, Instagrama czy Twittera - można to zrobić poprzez wiadomość prywatną lub komentarz dodany pod wybranym postem, co dla wielu użytkowników portali społecznościowych może być rozwiązaniem niezwykle wygodnym.