Vectra, jako firma posiadająca niespełna milion klientów, stara się wyjść im naprzeciw rozbudowanym i sprawnie działającym Centrum Obsługi Klienta.
Na stronie kontaktu znajdziemy także nietypowe pomoce, które mogą okazać się niezwykle przydatne w wyjątkowych sytuacjach. Jedną z nich jest okienko, w które możemy wpisać swój numer klienta, by sprawdzić, czy problemy z usługami, jakich doświadczamy, są wynikiem jakiejś awarii w naszym rejonie.
Drugim udogodnieniem jest możliwość samodzielnego odnalezienia najbliższych naszemu miejscu zamieszkania punktów sprzedaży – na tej samej stronie trzeba wyszukać odpowiednią lokalizację z rozwijanego menu.
Jeśli rozważamy kupno usługi i zastanawiamy się nad tym, czy miejsce, w którym mieszkamy znajduje się w zasięgu internetu, jaki oferuje Vectra, nie musimy szukać kontaktu z doradcą firmy. Na stronie kontaktu znajdziemy zakładkę Mapa zasięgu. Tam zaznaczamy typ internetu, który chcielibyśmy zakupić, a na mapie pojawią się obszary z jego zasięgiem.
Vectra Infolinia
Dział Telefonicznej Obsługi Klienta czynny jest przez cały tydzień - od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 22.00, a w sobotę i niedzielę od godziny 8.00 do 22.00. Z doradcą połączyć się możemy pod numerami telefonów: 801 080 180 (dla połączeń z telefonów stacjonarnych i komórkowych) i 58 742 65 00 (wyłącznie dla połączeń z telefonów komórkowych).
Dla przyszłych klientów i klientów obecnych, ale zainteresowanych zmianą lub rozszerzeniem wykupionych usług, stworzono infolinię sprzedażową. Konsultanci są do dyspozycji pod numerem telefonu: 601 601 601 - od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7.00. do 22.00, w soboty od godziny 8.00 do godziny 20.00, a w niedziele od godziny 8.00 do 17.00.
W przypadku umów, dokumenty możemy przesyłać do biura Vectry faxem na numer: 58 74 26 600.
Infolinia stworzona specjalnie dla biznesu, czyli dla firm i przedsiębiorstw, dostępna jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 18.00, a w soboty od godziny 8.00 do 16.00, pod numerami: 801 080 188 (dla połączeń ze wszystkich telefonów) i 58 742 69 00 (dla połączeń z telefonów komórkowych). Stawki za połączenia do wszystkich numerów są zgodne z taryfą operatora obsługującego połączenie.
Vectra Polska formularz kontaktowy
Vectra umożliwia komunikację nie tylko poprzez infolinie, ale także poprzez formularz kontaktowy na swojej stronie internetowej. Znajdziemy go w zakładce Kontakt – Napisz do nas. Po zaznaczeniu kilkukrotnie opcji identyfikujących nas (czy jesteśmy klientem, czy nie), możemy przejść do wypełniania formularza. Niezbędne będzie podanie imienia i nazwiska, adresu mailowego, telefonu kontaktowego i wpisanie treści pytania.
Czat na żywo z VECTRA
Jeśli preferujemy natychmiastowy kontakt pisemny, do dyspozycji mamy czat online z konsultantem, okienko którego możemy otworzyć klikając ikonkę w formie łezki w prawym dolnym rogu zakładki kontakt. Szybką odpowiedź możemy także uzyskać pisząc na czacie na facebookowej stronie Vectry.