Pyszne.pl to najpopularniejszy obecnie w Polsce serwis umożliwiający zamówienie jedzenia z okolicznych restauracji. W ostatnich miesiącach lista lokali, które oferują swoje dania za jego pośrednictwem, zwiększyła się w niektórych miastach nawet kilkukrotnie, więc nie dziwi to, że użytkownicy również coraz częściej mają jakieś pytania.
Jeśli nie masz ochoty wychodzić z domu, ale chcesz zjeść to, co podaje twoja ulubiona restauracja, jest spora szansa, że możesz to zamówić przez Pyszne.pl. Dostawy mogą być realizowane albo przez kurierów Pyszne.pl, albo przez zewnętrzne firmy – to zależy od umowy między Pyszne.pl a restauracją.
Nie wpływa to generalnie na ceny dostaw, które są niższe niż w przypadku wielu konkurencyjnych serwisów i to niższe dwu- lub trzykrotnie. Oczywiście zmienność też jest spora, ale nie są to kwoty, które by mogły odstraszać i nie są uzależnione od odległości.
Pyszne.pl Kontakt telefoniczny
Problem polega na tym, że Pyszne.pl w zasadzie nie oferuje sensownej pomocy przez telefon, jeśli chodzi o obsługę konkretnych zamówień. W tej sprawie należy kontaktować się z konkretną restauracją, której dane kontaktowe, w tym również telefon, znajdują się w mailu od Pyszne.pl z potwierdzeniem zamówienia.
Samo Pyszne.pl oczywiście ma własny numer telefonu do kontaktu, 71 707 14 11. Największą zaletą telefonicznego kontaktu z Pyszne.pl jest to, że nawet, jeśli nie da się od razu problemu rozwiązać, to zostaniesz skierowany tam, gdzie będzie to możliwe (to wygodne rozwiązanie, bo Pyszne.pl jest firmą do wszystkiego, natomiast większość usług jest przecież realizowana przez restauracje):
- Dzwoniąc na infolinię Pyszne.pl, od razu dowiesz się, do kogo uderzyć z nierozwiązanym problemem.
- Tutaj można zgłosić na przykład reklamacje co do działania samego serwisu – na przykład jeśli nie uda się załadować strony płatności albo opłata zostanie pobrana, ale zamówienie nie zostanie zatwierdzone.
- Tutaj też należy zgłosić wszystkie istotne problemy związane na przykład z notorycznym niewywiązywaniem się z obowiązku dostawy przez niektóre restauracje.
- Teoretycznie można też zgłosić błędy w menu, ale to nie Pyszne.pl za nie odpowiada, tylko konkretna restauracja, więc kontakt z infolinią będzie potrzebny przede wszystkim wtedy, kiedy menu będzie wprowadzało w błąd, a restauracja nie będzie chętna do naprawy tej sytuacji.
Poza tym oczywiście ten numer telefonu jest też najszybszym kontaktem, jeśli chcesz, aby restauracja, którą prowadzisz, mogła dołączyć do serwisu. Jeżeli masz jakieś pytania z tym związane, to telefon na infolinię Pyszne.pl będzie dobrym pierwszym krokiem. Stamtąd zostaniesz pokierowany dalej.