1. Home
  2. » 
  3. Energia
  4. » 
  5. PGNiG Energia

PGNiG Energia
Kontakt

PGNiG Obsługa Klienta

Average: 2.4 (63 votes)

Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo, PGNiG, powstało w 1982 roku, w wyniku przekształceń Zjednoczonego Górnictwa Naftowego i Gazowniczego (ZGNiG). Będąc przedsiębiorstwem państwowym, składało się ono wówczas z aż 61 samodzielnych zakładów.

W 1996 roku PGNiG stało się spółką akcyjną, której wszystkie udziały należały do skarbu państwa. Wtedy spółka liczyła 6 okręgowych zakładów gazowniczych, mieszczących się w Warszawie, Gdańsku, Zabrzu, Wrocławiu, Poznaniu i Tarnowie.

Dziś PGNiG jest krajowym potentatem w branży poszukiwania i wydobycia gazu ziemnego i ropy naftowej. Działania spółki w głównej mierze skupiają się na terenie Polski, niemniej z biegiem lat rozwinęła ona swój zasięg także na Niemcy, Danię, Czechy, Libię i Pakistan.

Pgnig Warszawa kontakt

 

Numer Infolinii

PGNiG posiada oddzielne numery infolinii dla każdego z regionów, w których znajdują jego oddziały:

  • Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta dla regionu Mazowsza dostępne jest pod numerem: 22 637 46 04 (dla klientów dzwoniących z telefonów stacjonarnych).
  • Region Wielkopolski obsługiwany jest przez dwa numery infolinii: 801 888 989 (dla klientów dzwoniących z telefonów stacjonarnych) i 61 851 46 01 (dla klientów dzwoniących z telefonów komórkowych).
  • Dla regionu Pomorza obowiązuje numer: 58 325 99 02 (dla klientów dzwoniących z telefonów stacjonarnych).
  • Dla regionu karpackiego: 12 687 46 05 (dla klientów dzwoniących z telefonów stacjonarnych).
  • Dla regionu Górnego Śląska: 32 391 23 03 (dla klientów dzwoniących z telefonów stacjonarnych). Wszystkie powyższe numery Telefonicznego Centrum Obsługi Klienta PGNiG czynne są od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7.00 do 19.00.
  • Infolinia dla regionu Dolnego Śląska dostępna jest pod dwoma numerami telefonów: 801 301 801 (dla klientów dzwoniących z telefonów stacjonarnych) oraz (dla klientów dzwoniących z telefonów komórkowych), pod które można dzwonić przez całą dobę, 7 dni w tygodniu (opłaty za połączenia są zgodne z taryfą operatora).

 

Centrum Obsługi Klienta

Na stronie internetowej PGNiG, w zakładce Dla domu/Kontakt, znajdziemy dwa formularze kontaktowe – ogólny i dla przekazania informacji dotyczących podpisanej umowy. Chcąc wysłać ogólne zapytanie, będziemy musieli wpisać do formularza swoje imię i nazwisko, adres e-mail i numer telefonu.

W formularzu dotyczącym konkretnych spraw, wymagane jest podanie nie tylko imienia, nazwiska, adresu mailowego i numeru telefonu, ale także adresu punktu poboru, numeru klienta oraz opcjonalnie numeru umowy lub 3 ostatnich cyfr numeru PESEL lub nazwy i numeru dokumentu tożsamości.

Klienci PGNiG, mają możliwość założenia na stronie internetowej swojego konta eBOK (Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta), dzięki któremu w każdej chwili mogą kontrolować wydatki poprzez dostęp do swoich faktur i salda rozliczeniowego oraz do sprawdzania historii wpłat.

Kontakt z PGNiG i załatwianie formalności jest również znacznie uproszczone, gdyż eBOK ułatwia dokonywanie opłat za gaz, podawanie stanu licznika gazowego, a nawet zamawianie nowych usług i produktów.

Datos empresa

Comments
Proszę o numer telefonu do PGNiG w Zawierciu w celu złożenia pisma o legalizację licznika gazu w budynku mieszkalnym do programu czyste powietrze.
nie mozna dodzwonic sie ,czekalem 20 min az skonczyly sie minuty na karcie
nikt nie odbiera telefonow bardzo nie kompetentna firma
Nie mogę w żaden sposób dodzwonić się i podać stan licznika bo nie dostałam pierwszej faktury na której byłby nr klienta i nr punktu poboru.
Witam ..dostałem kartkę w bramkę w domu który stoi pusty o pilny kontakt ..ponad tydzień próbuję się dodzwonić .. godzinami wysłuchuje komunikatu ..proszę oczekiwać na połączenie ...żenada ..napisałem też do Was dwa maile z prośbą o kontakt ..chciałbym zapłacić rachunki których nie posiadam ..z poważaniem Wasz klient ..
Kiedy w końcu otrzymam fakturę za miesiąc kwiecień. Stan licznika podałem 19.04.2022 i do dnia dzisiejszego nie przysłaliście faktury a zbliża się kolejna data podania stanu licznika za zużyty gaz od 19.04-20.05.2022.
nikt nie odbiera...
Proszę o przysłanie rachunków
dostałam fakturę za gaz z nieprawidłowym rozliczeniem zużycie miesięczne mam 2 metry sześcienne a do zapłaty przyszło 906 zł miałam nadpłatę i wszystko zginęło rozliczam się miesięcznie i do tej pory było wszystko dobrze proszę o weryfikację i kontakt pozdrawiam
Po raz kolejny otrzymałam wezwanie do zapłacenia faktury prognozowej za lipiec pomimo faktu iż dn. 23.06. 2023 założono mi w miejscu poboru prądu licznik dwukierunkowy gdyż mam zainstalowaną fotowoltaikę. Powinnam zatem otrzymać fakturę końcową na wymieniony i zabrany przez was licznik. Z okresu prognozowanego prąd zużywałam jedynie w okresie 05/06/2023-23/06/2023. Dlaczego nalicza mi się opłatę za prąd w okresie od 23/06/2023-05/07/2023, opłatę tę poniosę zgodnie z odczytem z nowego licznika, zatem za powyższy okres zapłacę podwójnie ze starego i z nowego licznika. Czy naprawdę muszę udowadniać, że nie jestem wielbłądem? Czy nie istnieje w PGE żaden system komunikacji pomiędzy działem technicznym, a działem należności? Bożena Dobaj
Wysłaliśmy podpisana umowę na nowy rok 2024 i do tej pory nie mamy zwrotu
Dzień dobry, nie mogę zalogować się do e-bok ponieważ chcę poznać i wydrukować rozliczenie za miesiąc luty.
Żadnego kontaktu z firmą , brak możliwości zalogowania na swoje konto.
Dzisiaj 23/07/2024 otrzymałem "Wezwanie do zapłaty" na kwotę 190,41 zł chociaż wcześniej nie otrzymałem żadnej faktury. Nie zostałem powiadomiony o zmianie numeru konta. Przedtem opłacałem regularnie przysłane faktury za pomocą zlecenia stałego. Chciałem telefonicznie upewnić się co do nowego numeru konta, ale w infolinii nie było to możliwe. PROSZĘ POWIADOMIĆ MNIE SMS NA JAKI NUMER KONTA MAM DOKONAĆ WPŁATY.