EDF to międzynarodowa firma energetyczna, która zajmuje się produkcją, dystrybucją i sprzedażą energii elektrycznej oraz gazowej.
Firma EDF powstała we Francji w 1946 roku, a obecnie działa w ponad 30 krajach na całym świecie. EDF jest jednym z największych producentów energii na świecie, a także liderem w dziedzinie energii odnawialnej.
Firma EDF zatrudnia ponad 160 000 pracowników i obsługuje ponad 40 milionów klientów na całym świecie - firma EDF zdecydowanie wpisuje się w trend ekologicznej transformacji energetycznej, która ma na celu redukcję emisji gazów cieplarnianych i przyspieszenie rozwoju źródeł energii odnawialnej.
EDF inwestuje w projekty związane z energetyką wiatrową, słoneczną, wodną i geotermalną. Firma działa również w dziedzinie badań i rozwoju, mając na celu udoskonalenie technologii związanych z produkcją i dystrybucją energii.
EDF angażuje się także w projekty społeczne i edukacyjne, mające na celu zwiększenie świadomości w zakresie oszczędzania energii i ochrony środowiska
EDF kontakt telefoniczny
Jeśli potrzebujesz skontaktować się z firmą EDF, to możesz to zrobić na kilka różnych sposobów - wśród nich jest kontakt telefoniczny, który został udostępniony na oficjalnej stronie firmy.
Infolinia jest obsługiwana przez Biuro Obsługi Klienta EDF, czyli specjalistów, których zadaniem jest pomaganie w rozwiązaniu wszelkich problemów klienta oraz odpowiadaniu na jego pytania w zakresie świadczonych przez firmę usług. Telefoniczna infolinia BOK EDF działa pod numerem (12) 620 98 98 oraz pod numerem 0333 200 5100 w godzinach od 8:00 do 20:00 w dni robocze oraz w soboty od 8:00 do 14:00 - czas oczekiwania na odpowiedź może się w poszczególnych godzinach znacząco wydłużyć, dlatego zalecana jest cierpliwość.
W Polsce EDF zostało wycofane i sprzedane do Grupy Kapitałowej PGE, dlatego w razie problemów warto spróbować skontaktować się także z infolinią PGE pod numerem +48 422 222 222.
Skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta
To jednak nie wszystko, bo z firmą EDF można się skontaktować także poprzez stronę internetową firmy, a konkretniej poprzez poszczególne sekcje, których zadaniem jest pomoc w rozwiązywaniu problemów lub odpowiedzi na pytania.
Możesz też skorzystać z formularza kontaktowego, który znajduje się na głównej stronie EDF - tam wystarczy przesłać wiadomość do Działu Obsługi Klienta, który wkrótce skontaktuje się w celu udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie.
Z EDF możesz się również skontaktować poprzez wysłanie wiadomości e-mail lub poprzez aplikację mobilną, która oferuje szybki dostęp do konta i otrzymywanie powiadomień o aktualnościach związanych z firmą - to tam znajdują się także opcje kontaktu z Działem Obsługi Klienta EDF.
W razie potrzeby możesz skontaktować się z EDF także drogą tradycyjną , czyli pisemną - list należy wysłać na adres siedziby firmy (ul. Nowy Świat 19, 02-029 Warszawa), który znajduje się na głównej stronie internetowej EDF. W liście trzeba opisać swoją sytuację i zadać pytania, na które poszukuje się odpowiedzi (tę powinno się otrzymać w ciągu następnych kilku dni roboczych). EDF jest międzynarodową firmą energetyczną, dlatego też Obsługa Klienta może być prowadzona w języku angielskim - warto zawczasu przygotować się do rozmowy w tym języku.