Bank Millennium posiada ofertę skierowaną zarówno do klientów indywidualnych, jak i firm oraz przedsiębiorstw. Produkty Banku Millennium obejmują różnorodne konta, dostosowane do każdej grupy wiekowej i społecznej, np. konto dla dzieci poniżej 18 roku życia, konto za zero (bez opłat za jego prowadzenie), konto walutowe, czy konto dla studentów.
Inną, nie mniej ważną grupą produktów Banku Millenium, są kredyty i pożyczki:
- pożyczki hipoteczne.
- pożyczki gotówkowe i konsolidacyjne.
- pożyczki pod aktywa.
- kredyty konsolidacyjne i hipoteczne.
Kolejną znaczącą grupą produktową Banku Millennium, są konta oszczędnościowe i inwestycyjne oraz lokaty, np. lokaty terminowe i strukturyzowane, walutowe konto oszczędnościowe, emerytalne konto oszczędnościowe/inwestycyjne, jak również programy i fundusze i programy.
Bank Millennium oferuje takze różne typy ubezpieczeń, jak np. ubezpieczenia OC/AC, ubezpieczenia turystyczne, ubezpieczenie do kart płatniczych, assistance do kart kredytowych, ubezpieczenia kredytu hipotecznego.
Millenium Kontakt Telefoniczny
Z doradcami Banku Millennium skontaktować się możemy w różny sposób.
Najszybszą metodą jest infolinia, z którą połączymy się, dzwoniąc na 801 331 331 (tylko dla sieci telefonicznych w Polsce) oraz 22 598 40 40 (dla połączeń z Polski i spoza Polski), konsultanci dostępni są całodobowo przez cały tydzień.
Obecni klienci, którzy dzwonią w sprawie posiadanych kont i innych spraw poufnych, obsługiwani są z zachowaniem wyjątkowego bezpieczeństwa, czyli przy pomocy indywidualnego identyfikatora klienta i przypisanego do niego hasła.
Czego możemy dowiedzieć się i co możemy załatwić łącząc się z konsultantem Banku Millennium?
Przede wszystkim otrzymamy poradę specjalisty, zapoznamy się z ofertą produktową banku, ale też otrzymamy informacje dotyczące prowizji, opłat i oprocentowania każdego z produktów, zweryfikujemy stan naszego konta, status operacji wykonywanych na rachunku oraz poznamy wszelkie szczegóły dotyczące bieżących wniosków kredytowych.
Konsultant pomoże nam również zrealizować przelew, wykonać różne operacje na lokatach i w zleceniach stałych, aktywuje lub zastrzeże nam karty, pomoże odblokować hasła Millenet, a nawet złożyć wniosek kredytowy lub reklamację. Z jego pomocą prześlemy również swoje sugestie lub opinie dotyczące banku.
Serwis automatyczny - Kontakt
W Banku Millennium znajdziemy także serwis automatyczny, umożliwiający uzyskanie informacji o produktach banku, już bez konieczności kontaktowania się z doradcą.
W celu połączenia z serwisem, klienci indywidualni powinni wykorzystać swój Millekod wraz z hasłem, natomiast przedsiębiorcy potrzebują Telekodu (dostępny w każdym oddziale) wraz z cyframi ze swojego rachunku.
Serwis automatyczny Millenet Help24, posiada dwa numery telefonu dla klientów indywidualnych: 801 244 357 i +48 22 598 40 50 i oddzielnie dwa numery dla firm: 801 31 31 31 i +48 22 598 41 61.