Czy wiesz, jak Citibank może ułatwić Twoje życie finansowe? Citibank, działający w Polsce od 1991 roku, oferuje szeroki wachlarz usług bankowych. W ofercie znajdują się konta osobiste i firmowe, karty kredytowe, pożyczki oraz produkty inwestycyjne.
Citibank jest znany z innowacyjnych rozwiązań, takich jak bankowość internetowa i mobilna, które umożliwiają szybki dostęp do środków i zarządzanie finansami z każdego miejsca na świecie.
Citi Handlowy infolinia 24h
Jeśli chcesz skontaktować się z Citibank, to możesz to zrobić na kilka różnych sposobów. Jednym z najwygodniejszych jest zadzwonienie pod numer telefonu: +48 (22) 657 72 00.
Konsultanci z Obsługi Klienta Citibank odpowiedzą wówczas na wszystkie twoje pytania i pomogą w rozwiązaniu problemów technicznych. Połączenie z infolinią umożliwi ci uzyskanie pomocy w zakresie wszystkich usług bankowych, takich jak karty kredytowe, konta oszczędnościowe, kredyty hipoteczne itp.
Konsultanci Citibanku są przeszkoleni, aby udzielać wsparcia i rozwiązywać wszelkie problemy, z którymi możesz się spotkać.
Infolinia Citibank jest dostępna całodobowo, przez 7 dni w tygodniu.
Citi Kontakt przez adres e-mail
Alternatywnie możesz wysłać także wiadomość mailową pod adres e-mail: kontakt@citihandlowy.pl. W ten sposób również szybko uzyskasz odpowiedź na zadane pytanie.
Formularzy kontaktowych online
Innym sposobem skontaktowania się z Citibank, jest formularz FAQ na stronie głównej. Znajdziesz tam odpowiedzi na wszystkie najczęściej zadawane przez klientów pytania.
W razie dalszych trudności możesz napisać wiadomość poprzez chat online dostępny na stronie Citibank. Chat online jest szczególnie przydatny, gdy potrzebujesz natychmiastowej pomocy lub szybkiej odpowiedzi na pytanie.
Z Citibank możesz się skontaktować również poprzez Messenger. Wystarczy, że wejdziesz na stronę Citibank, a następnie w zakładkę “Kontakt” i wybierzesz opcję “Napisz do nas”.
Adres korespondencyjny
W razie potrzeby możesz też udać się osobiście do stacjonarnej placówki banku lub wysłać list tradycyjny do głównej siedziby Citibank, która mieści się przy ul. Senatorskiej 16 w Warszawie.
Citibank reklamacje kontakt
Jeśli chcesz złożyć reklamację w Citibank, to możesz to zrobić poprzez adres e-mail: citiservice.polska@citi.com lub telefonicznie poprzez numer telefonu: 801 24 84 24 (w przypadku telefonów stacjonarnych w Polsce) oraz +48 22 690 19 81 (w przypadku telefonów z całego świata). Koszt połączenia uzależniony jest od stawek operatora.
Wszelkie podejrzane sytuacje powinny być zgłaszane do CitiService pod numer: (22) 690 19 81 lub 801 24 84 24. W przypadku transakcji oszukańczych poza godzinami pracy CitiService możliwy jest kontakt pod adresem mailowym: alert.fraud@citi.com.
Citi obsługa klienta
Posiadacze Kart Business mogą dzwonić pod numer 800 12 01 11 (w przypadku telefonów stacjonarnych w Polsce) lub +48 (22) 692 26 62 (w przypadku telefonów z całego świata). Z kolei posiadacze Kart Przedpłaconych mogą dzwonić pod numer +48 22 692 24 39. W razie konieczności warto udać się do jednostki banki — dane adresowe oddziałów znajdują się na stronie Citibank.
Korporacje i przedsiębiorstwa mogą kontaktować się z Doradcami CitiService poprzez infolinię dostępną pod numerem 801 24 84 24 lub +48 (22) 690 19 81. Infolinia jest otwarta od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-17:00. Alternatywnie można też skorzystać z adresu mailowego: citiservice.polska@citi.com.
Posiadacze Kart Visa Business mogą kontaktować się z Citibank poprzez infolinię pod numerem +48 (22) 692 26 62 lub 800 120 11. Doradcy są dostępni w godzinach od 9:00 do 17:00 w dni robocze, ale możliwość zastrzeżenia karty jest dostępna 7 dni w tygodniu przez 24h na dobę.