1. Home
  2. » 
  3. Usługi finansowe
  4. » 
  5. mBank

mBank
Kontakt

mBank infolinia

Average: 2.6 (105 votes)

System obsługi klienta w mBank jest bardzo rozbudowany, a więc możliwe są różnorodne formy kontaktu i uzyskanie pomocy w wielu różnych formach, zarówno dla klientów indywidualnych, jak i dla klientów biznesowych, dla każdej z usług. Klient może więc wybrać tę najbardziej odpowiadającą jego potrzebom i sytuacji.

Infolinia (mLinia) mBank dla klientów indywidualnych i firmowych, to aż trzy numery telefonów, dostępne przez 24 h na dobę, siedem dni w tygodniu.

  • 783 300 800 to numer, pod który można dzwonić z telefonu komórkowego lub stacjonarnego.
  • +48 42 6 300 800 jest specjalnym numerem dla osób dzwoniących z telefonów stacjonarnych na całym świecie, natomiast numer 783 300 800, jest przeznaczony tylko dla użytkowników telefonów komórkowych. Opłaty za połączenia są tożsame z opłatami przewidzianymi przez operatora, według jego aktualnego cennika.
  • W celu uzyskania pomocy biura obsługi klienta mBank, można również wysłać swoje zapytanie drogą mailową na adres kontakt@mbank.pl.

Numer kontaktowy

Na stronie banku, w zakładce „kontakt”, dostępne są też inne bezpośrednie formy komunikacji z mBank, takie jak messenger, czat audio, połączenie wideo, ale również FAQ z gotowymi odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania.

Messengera można używać po zalogowaniu się na swoje konto na stronie mBank lub po zalogowaniu się przez Facebooka. Połączenie wideo jest dostępne przez 24 h na dobę, siedem dni w tygodniu, od poniedziałku do piątku natomiast, w godzinach od 10.00 do 18.00, z opcji wideo mogą skorzystać również osoby posługujące się językiem migowym. W tym czasie obecny jest konsultant udzielający pomocy w tym języku.

Klienci mBank, będący klientami Private Banking, mogą uzyskać pomoc doradczą poprzez stronę internetową banku (w tym celu należy wypełnić wniosek online) lub pod numerem telefonu: 783 300 800. Z Centrum Telefonicznym Private Banking należy kontaktować się pod numerami: + 48 42 637 66 60 (numery te służą również do zastrzegania kart płatniczych).

Bezpośrednie wsparcie dla użytkowników mBank CompanyNet, klientów MSP i korporacji, dostępne jest pod numerami:

  • 783 300 800 (telefony stacjonarne – opłata za całą rozmowę równa jest opłacie tylko za jeden impuls, bez względu na długość połączenia).
  • + 48 22 627 32 73 (telefony stacjonarne i komórkowe z całego świata – opłata za połączenie jest naliczana według aktualnego cennika operatora).

numer telefonu

Klienci MSP i korporacje mają dodatkową możliwość kontaktu z doradcą za pomocą wniosku dostępnego na stronie mBank, w odpowiedniej zakładce.

Dla tych klientów uruchomiono także specjalny numer telefonu do zastrzegania kart płatniczych: +48 22 829 01 12 i oddzielny numer dla kart prepaid i instrumentów pieniądza elektronicznego +48 42 678 05 05.

Datos empresa

Comments
Taaa 24 na h dzwonie i nikt nie odbiera. Z aplikacją same problemy nic nie załatwisz.
zakładasz konto przez interent i zonk - nie da się !!!!!
dobri den muzete mi pomoc z heslem zapomnel sem ho . Achtel sem zistit ucet dekuji .nebo telefon na vas
W momencie kiedy mój operator przesłał mi SMS o tym ile mam jeszcze minut do wykorzystania, połączenie z konsultantką zostalo nagle przerwane, w połowie dokonywania zmian na koncie !!!
Wymysł bota jest totalną porażką.
infolinia porażka próbuje już 40 min na telefonie , a ten bot nic nie załatwi , Porażka szuka innego konta .
Żadnego kontaktu z doradcą klienta. Doradcy nie oddzwaniają i nie odbierają telefonów. Na infolini łączysz się z Botem. "Dziękuję" za taką obsługę - dno.
polecam tego banku.
mBanku bym nikomu nie polecił bo załatwienie sprawy przez czat lub infolinię wiąże się z trudnościami nie do przejścia.