System obsługi klienta w mBank jest bardzo rozbudowany, a więc możliwe są różnorodne formy kontaktu i uzyskanie pomocy w wielu różnych formach, zarówno dla klientów indywidualnych, jak i dla klientów biznesowych, dla każdej z usług. Klient może więc wybrać tę najbardziej odpowiadającą jego potrzebom i sytuacji.
Infolinia (mLinia) mBank dla klientów indywidualnych i firmowych, to aż trzy numery telefonów, dostępne przez 24 h na dobę, siedem dni w tygodniu.
- 783 300 800 to numer, pod który można dzwonić z telefonu komórkowego lub stacjonarnego.
- +48 42 6 300 800 jest specjalnym numerem dla osób dzwoniących z telefonów stacjonarnych na całym świecie, natomiast numer 783 300 800, jest przeznaczony tylko dla użytkowników telefonów komórkowych. Opłaty za połączenia są tożsame z opłatami przewidzianymi przez operatora, według jego aktualnego cennika.
- W celu uzyskania pomocy biura obsługi klienta mBank, można również wysłać swoje zapytanie drogą mailową na adres kontakt@mbank.pl.
Na stronie banku, w zakładce „kontakt”, dostępne są też inne bezpośrednie formy komunikacji z mBank, takie jak messenger, czat audio, połączenie wideo, ale również FAQ z gotowymi odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania.
Messengera można używać po zalogowaniu się na swoje konto na stronie mBank lub po zalogowaniu się przez Facebooka. Połączenie wideo jest dostępne przez 24 h na dobę, siedem dni w tygodniu, od poniedziałku do piątku natomiast, w godzinach od 10.00 do 18.00, z opcji wideo mogą skorzystać również osoby posługujące się językiem migowym. W tym czasie obecny jest konsultant udzielający pomocy w tym języku.
Klienci mBank, będący klientami Private Banking, mogą uzyskać pomoc doradczą poprzez stronę internetową banku (w tym celu należy wypełnić wniosek online) lub pod numerem telefonu: 783 300 800. Z Centrum Telefonicznym Private Banking należy kontaktować się pod numerami: + 48 42 637 66 60 (numery te służą również do zastrzegania kart płatniczych).
Bezpośrednie wsparcie dla użytkowników mBank CompanyNet, klientów MSP i korporacji, dostępne jest pod numerami:
- 783 300 800 (telefony stacjonarne – opłata za całą rozmowę równa jest opłacie tylko za jeden impuls, bez względu na długość połączenia).
- + 48 22 627 32 73 (telefony stacjonarne i komórkowe z całego świata – opłata za połączenie jest naliczana według aktualnego cennika operatora).
Klienci MSP i korporacje mają dodatkową możliwość kontaktu z doradcą za pomocą wniosku dostępnego na stronie mBank, w odpowiedniej zakładce.
Dla tych klientów uruchomiono także specjalny numer telefonu do zastrzegania kart płatniczych: +48 22 829 01 12 i oddzielny numer dla kart prepaid i instrumentów pieniądza elektronicznego +48 42 678 05 05.