1. Home
  2. » 
  3. Ubezpieczeniowe
  4. » 
  5. Luxmed

Luxmed
Kontakt

Luxmed Polska: Kontakt telefoniczny

Average: 3.2 (100 votes)

Grupa LUX MED jest liderem rynku prywatnych usług zdrowotnych w Polsce.

Grupa Lux Med zawiązana została w 2007 roku, a powstała z połączenia kilku placówek medycznych – CM LIM, LUX MED, Medycyna Rodzinna i PROMEDIS.

Od tamtego momentu, do dnia dzisiejszego, organizacja ta stopniowo rozszerzała swoją ofertę nie tylko o kolejne usługi medyczne, ale też i o kolejne placówki specjalistyczne.

Infolinie

Portal Pacjenta dostępny na portalpacjenta.luxmed.pl i w aplikacji mobilnej, dzięki któremu:

  • Łatwo umówisz i odwołasz wizyty, badania i konsultacje telefoniczne.
  • Zyskasz dostęp do konsultacji lekarskich online.
  • Zamówisz recepty na stale przyjmowane leki.
  • Sprawdzisz historię leczenia - m.in. przeszłe wizyty i zalecenia lekarskie.
  • Będziesz widzieć wszystkie nadchodzące wizyty.
  • Sprawdzisz wyniki badań.
  • Zobaczysz i umówisz swoje skierowania.

 

Serwis telefoniczny Luxmed

Kontakt z Centrum Obsługi Klienta:

  • Infolinia ogólna dostępna jest pod numerem 22 33 22 888 (czynna od poniedziałku do piątku, w godzinach od 6.00 do 22.00, w weekend od 7.00 do 21.00).
  • Infolinia Pilnej Pomocy Medycznej dostępna całodobowo pod numerem 22 322 9999 (wezwanie karetki, telefoniczna pomoc medyczna, wizyty domowe)
  • na infolinię stomatologiczną dodzwonimy się pod numerem 224 600 700 (czynna od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7.00 do 19.00, w soboty od 8.00 do 15.00).
  • na rehabilitacyjną22 43 44 848 (czynna od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7.00 do 19.00).
  • a infolinia dla badań medycyny pracy znajduje się pod numerem: 22 33 81 666 (czynna od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7.00 do 19.00).

Stali klienci, mający konto w internetowym serwisie Luxmed, mogą w dziale Portal Pacjenta zarządzać rezerwacjami wizyt, otrzymywać wyniki badań online, zadać lekarzowi pytanie uzupełniające dotyczące odbytej wizyty.

Dodatkowo wszystko to dostępne jest także w aplikacji na telefon.

Datos empresa

Comments
Jest niedziela 15:10 kiedy dzwonię na infolinie, uzyskuje że nie mogę nigdzie już podjechać bo placówki są zamknięte, zostaje przyłączona do lekarza z którym mam się skonsultowac. Po 20 min dalej słucham tej samej muzyczki i zastanawiam die czy czekać dalej. Słabo
Niestety ale brak kompetencji jest na infolinii przypisując pacjenta na oddział gdzie nie przeprowadza się owych badań, stracony cenny mój czas.