Grupa LUX MED jest liderem rynku prywatnych usług zdrowotnych w Polsce.
Grupa Lux Med zawiązana została w 2007 roku, a powstała z połączenia kilku placówek medycznych – CM LIM, LUX MED, Medycyna Rodzinna i PROMEDIS.
Od tamtego momentu, do dnia dzisiejszego, organizacja ta stopniowo rozszerzała swoją ofertę nie tylko o kolejne usługi medyczne, ale też i o kolejne placówki specjalistyczne.
Portal Pacjenta dostępny na portalpacjenta.luxmed.pl i w aplikacji mobilnej, dzięki któremu:
- Łatwo umówisz i odwołasz wizyty, badania i konsultacje telefoniczne.
- Zyskasz dostęp do konsultacji lekarskich online.
- Zamówisz recepty na stale przyjmowane leki.
- Sprawdzisz historię leczenia - m.in. przeszłe wizyty i zalecenia lekarskie.
- Będziesz widzieć wszystkie nadchodzące wizyty.
- Sprawdzisz wyniki badań.
- Zobaczysz i umówisz swoje skierowania.
Serwis telefoniczny Luxmed
Kontakt z Centrum Obsługi Klienta:
- Infolinia ogólna dostępna jest pod numerem 22 33 22 888 (czynna od poniedziałku do piątku, w godzinach od 6.00 do 22.00, w weekend od 7.00 do 21.00).
- Infolinia Pilnej Pomocy Medycznej dostępna całodobowo pod numerem 22 322 9999 (wezwanie karetki, telefoniczna pomoc medyczna, wizyty domowe)
- na infolinię stomatologiczną dodzwonimy się pod numerem 224 600 700 (czynna od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7.00 do 19.00, w soboty od 8.00 do 15.00).
- na rehabilitacyjną – 22 43 44 848 (czynna od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7.00 do 19.00).
- a infolinia dla badań medycyny pracy znajduje się pod numerem: 22 33 81 666 (czynna od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7.00 do 19.00).
Stali klienci, mający konto w internetowym serwisie Luxmed, mogą w dziale Portal Pacjenta zarządzać rezerwacjami wizyt, otrzymywać wyniki badań online, zadać lekarzowi pytanie uzupełniające dotyczące odbytej wizyty.
Dodatkowo wszystko to dostępne jest także w aplikacji na telefon.