Polskie Linie Lotnicze LOT działają na zmieniającym się rynku, obsługując połączenia krajowe i międzynarodowe. Od pewnego czasu w ofercie mają też tanie bilety lotnicze, choć nie jest to przewoźnik niskokosztowy.
Promocyjne ceny obowiązują na wybrane loty i warto zwykle sprawdzać po kilka sąsiednich połączeń, żeby uzyskać najlepszą cenę. Międzynarodowe loty obsługiwane są w normalnych cenach, ale z głównych lotnisk w kraju startu i docelowym.
Oferta LOT-u jest dynamiczna i zmienia się dość często, ponieważ firma stara się optymalizować swoje koszty. To jednak powoduje pewne zamieszanie i sprawia, że trzeba naprawdę na bieżąco sprawdzać swoje możliwości lotu.
LOT Infolinia
Polskie Linie Lotnicze LOT dysponują rozbudowaną siecią placówek i numerów telefonicznych do kontaktu. Numery są wyznaczone nawet dla oddziałów przy poszczególnych lotniskach, ale główna infolinia jest dostępna całodobowo we wszystkie dni tygodnia pod numerem 22 577 77 55.
Jeżeli dysponujesz innym numerem – powiązanym na przykład z biletem, który już kupiłeś – możesz to wykorzystać. Dodatkowe numery telefonów zwykle nie są tak oblegane, od razu też trafisz do jednostki organizacyjnej, która najlepiej zajmie się Twoją sprawą.
Jeśli jednak na żadnym etapie nie odebrałeś dodatkowych numerów telefonu, możesz zadzwonić na infolinię główną. Jej całodobowe otwarcie jest aktualne jeszcze we wrześniu 2021, natomiast w ciągu roku godziny dostępności infolinii PLL LOT zmieniały się kilkukrotnie. Skorzystaj z numeru, zadzwoń, a jeśli konsultanci nie będą dostępni, usłyszysz komunikat o godzinach dostępności.
Infolinia LOT działa, udzielając informacji w kilku językach, w tym polskim, angielskim, francuskim, hiszpańskim, niemieckim i chińskim, aczkolwiek dostępność poszczególnych języków może być różna i zmieniać się w czasie.
Kontakt telefoniczny z PLL LOT jest potrzebny, jeśli chcesz łatwo zarządzać rezerwacjami, ale również wtedy, kiedy chcesz zgłosić reklamację, upewnić się co do statusu lotu czy obsłużyć faktury za zakupione bilety. LOT co prawda zachęca do korzystania z formularza na stronie, ale jeśli zależy Ci na czasie, to zwykle infolinia będzie szybszym rozwiązaniem.
Kontakt przez internet jest dobry wtedy, kiedy masz dużo czasu i możesz poczekać na odpowiedź. Infolinia z jej systemem wybierania automatycznego pozwala sprawnie poruszać się po wszystkich tematach i zapewnia, że trafisz do konsultanta, który będzie umiał rozwiązać konkretny problem.