Jedna z najpopularniejszych w Polsce firm kurierskich, InPost, oferuje swoim klientom kompleksowe wsparcie w postaci przejrzystego i dobrze zorganizowanego działu obsługi klienta.
Infolinia czynna jest przez cały tydzień, także w niedziele i święta, od poniedziałku do piątku dzwonić możemy w godzinach od 7.00 do 22.00, w soboty od godziny 8.00 do godziny 20.00, natomiast w niedziele i święta (konsultanci obsługują wówczas wyłącznie usługę paczkomatową), od godziny 8.00 do godziny 16.00.
Numer Kontaktowy do InPost
Dzwonić można na dwa numery telefonów: 746 600 000 (dla połączeń z telefonów stacjonarnych) i 722 444 000 (dla połączeń z telefonów komórkowych). Koszty rozmowy naliczane są zgodnie z taryfą operatora obsługującego połączenie.
Najczęściej zadawane pytania
Na stronie internetowej Inpost, dostępny jest dział pomocy nazwany „Najczęściej zadawane pytania”, w którym niezbędne informacje w formie rozszerzonej pogrupowane są tematycznie. Nie ma potrzeby ręcznego wyszukiwania, ponieważ dział ten zaopatrzono w wyszukiwarkę tematów, w którą wystarczy wpisać interesujące nas zagadnienie.
Kontakt przez adres e-mail
Inpost nie udostępnia klientom do korespondencji adresu mailowego, ale w zamian za to na stronie internetowej firmy znajduje się formularz kontaktowy, w którym trzeba zaznaczyć temat rozmowy oraz wpisać swoje imię, adres mailowy, numer przesyłki i adres doręczenia, jak również swoje zapytanie.
InPost Adres
Pocztą tradycyjną możemy korespondować z główną siedzibą Inpost na adres: InPost SA, ul. Wielicka 28, EQUAL BUSINESS PARK Budynek B, 30-552 Kraków.
Sprawy wymagające załatwienia w biurze Inpost w Warszawie natomiast, trzeba kierować na adres: InPost SA, ul. Cybernetyki 10, NEOPARK, 02-677 Warszawa.
Telefon do sekretariatu warszawskiego biura: 12 619 98 00.
Kontakt przez Internet
Inpost posiada swój fanpage na Facebooku, poprzez który można nawiązać kontakt z konsultantem, Czat znajduje się pod guzikiem „Wyślij wiadomość”.
Firma, wychodząc naprzeciw swoim klientom, posiada również konto na Twitterze i Instagramie. Nowością jest kanał na YouTube, na którym klienci mogą śledzić nowości, aktualności, promocje, ogłoszenia, zapoznać się z podstawowymi informacjami o usługach Inpost, jak również podejrzeć pracę i funkcjonowanie firmy od zaplecza.
InPost Reklamacje
W przypadkach, gdy zachodzi potrzeba złożenia reklamacji, można zrobić to w bardzo prosty sposób, korzystając z formularza dostępnego na stronie internetowej Inpost.
Jest on duży i szczegółowy, gdyż trzeba tam wpisać nie tylko swoje dane kontaktowe (nazwa zgłaszającego, numer telefonu i adres mailowy) i dane reklamowanej przesyłki (rodzaj przesyłki, ubezpieczenie, numer listu przewozowego), ale także datę nadania, dane nadawcy (nazwa klienta, adres, miasto, kod pocztowy), dane adresata (nazwa klienta, adres, miasto, kod pocztowy) i szczegóły reklamacji (powód, typ dokumentu potwierdzającego wartość szkody, swoje roszczenie finansowe, numer konta bankowego, zawartość przesyłki, opis reklamacji).
Do formularza można dołączyć do trzech załączników.