1. Home
  2. » 
  3. Kurierskie
  4. » 
  5. InPost

InPost
Kontakt

Jaki jest kontakt do Działu Obsługi Klienta?

Average: 2.4 (183 votes)

Jedna z najpopularniejszych w Polsce firm kurierskich, InPost, oferuje swoim klientom kompleksowe wsparcie w postaci przejrzystego i dobrze zorganizowanego działu obsługi klienta.

Infolinia czynna jest przez cały tydzień, także w niedziele i święta, od poniedziałku do piątku dzwonić możemy w godzinach od 7.00 do 22.00, w soboty od godziny 8.00 do godziny 20.00, natomiast w niedziele i święta (konsultanci obsługują wówczas wyłącznie usługę paczkomatową), od godziny 8.00 do godziny 16.00.

InPost kontakt

 

Numer Kontaktowy do InPost

Dzwonić można na dwa numery telefonów: 746 600 000 (dla połączeń z telefonów stacjonarnych) i 722 444 000 (dla połączeń z telefonów komórkowych). Koszty rozmowy naliczane są zgodnie z taryfą operatora obsługującego połączenie.

 

Najczęściej zadawane pytania

Na stronie internetowej Inpost, dostępny jest dział pomocy nazwany „Najczęściej zadawane pytania”, w którym niezbędne informacje w formie rozszerzonej pogrupowane są tematycznie. Nie ma potrzeby ręcznego wyszukiwania, ponieważ dział ten zaopatrzono w wyszukiwarkę tematów, w którą wystarczy wpisać interesujące nas zagadnienie.

 

Kontakt przez adres e-mail

Inpost nie udostępnia klientom do korespondencji adresu mailowego, ale w zamian za to na stronie internetowej firmy znajduje się formularz kontaktowy, w którym trzeba zaznaczyć temat rozmowy oraz wpisać swoje imię, adres mailowy, numer przesyłki i adres doręczenia, jak również swoje zapytanie.

 

InPost Adres

Pocztą tradycyjną możemy korespondować z główną siedzibą Inpost na adres: InPost SA, ul. Wielicka 28, EQUAL BUSINESS PARK Budynek B, 30-552 Kraków.

Sprawy wymagające załatwienia w biurze Inpost w Warszawie natomiast, trzeba kierować na adres: InPost SA, ul. Cybernetyki 10, NEOPARK, 02-677 Warszawa.

Telefon do sekretariatu warszawskiego biura: 12 619 98 00.

InPost Warszawa kontakt telefoniczny

Kontakt przez Internet

Inpost posiada swój fanpage na Facebooku, poprzez który można nawiązać kontakt z konsultantem, Czat znajduje się pod guzikiem „Wyślij wiadomość”.

Firma, wychodząc naprzeciw swoim klientom, posiada również konto na Twitterze i Instagramie. Nowością jest kanał na YouTube, na którym klienci mogą śledzić nowości, aktualności, promocje, ogłoszenia, zapoznać się z podstawowymi informacjami o usługach Inpost, jak również podejrzeć pracę i funkcjonowanie firmy od zaplecza.

 

InPost Reklamacje

W przypadkach, gdy zachodzi potrzeba złożenia reklamacji, można zrobić to w bardzo prosty sposób, korzystając z formularza dostępnego na stronie internetowej Inpost.

Jest on duży i szczegółowy, gdyż trzeba tam wpisać nie tylko swoje dane kontaktowe (nazwa zgłaszającego, numer telefonu i adres mailowy) i dane reklamowanej przesyłki (rodzaj przesyłki, ubezpieczenie, numer listu przewozowego), ale także datę nadania, dane nadawcy (nazwa klienta, adres, miasto, kod pocztowy), dane adresata (nazwa klienta, adres, miasto, kod pocztowy) i szczegóły reklamacji (powód, typ dokumentu potwierdzającego wartość szkody, swoje roszczenie finansowe, numer konta bankowego, zawartość przesyłki, opis reklamacji).

Do formularza można dołączyć do trzech załączników.

Datos empresa

Comments
Przeczytajcie sobie ten wpis. KPINY SOBIE ROBICIE Z KLIENTA InPost Reklamacje W przypadkach, gdy zachodzi potrzeba złożenia reklamacji, można zrobić to w bardzo prosty sposób, korzystając z formularza dostępnego na stronie internetowej Inpost. Jest on duży i szczegółowy, gdyż trzeba tam wpisać nie tylko swoje dane kontaktowe (nazwa zgłaszającego, numer telefonu i adres mailowy) i dane reklamowanej przesyłki (rodzaj przesyłki, ubezpieczenie, numer listu przewozowego), ale także datę nadania, dane nadawcy (nazwa klienta, adres, miasto, kod pocztowy), dane adresata (nazwa klienta, adres, miasto, kod pocztowy) i szczegóły reklamacji (powód, typ dokumentu potwierdzającego wartość szkody, swoje roszczenie finansowe, numer konta bankowego, zawartość przesyłki, opis reklamacji). Do formularza można dołączyć do trzech załączników.
Kpina to zbyt łagodne słowo. Firma chyba za bardzo "obrosła w piórka" zwłaszcza w czasach pandemii i uważa, że wszystko im wolno. Maja gdzieś klienta, który szybko i sprawnie chce rozwiązać kłopot powstały wyłącznie z winy InPost. Nawet nie ma możliwości odbycia rozmowy z konsultantem - utrudniają świadomie kontakt aby cześć petentów po prostu sobie odpuściła a reszta w nieskończoność czekała aż In Post łaskawie się skontaktuje i zajmie się realnym problemem. Ja już mam dziś kolejny problem wyłącznie z winy In Post i tym razem już ciągnę temat dalej ze zgłoszeniem skargi do UOKiK włącznie a zastanawiam się nad złożeniem doniesienia o przestępstwie (InPost zagubił mi przesyłkę z kartami SIM umożliwiającymi dostęp do danych wrażliwych oraz narażając mnie na duże koszty).
Celowa robota brak inforlinii i możliwości złożenia reklamacji w Inpost. Bez przerwy dopytują o kolejne załączniki zamiast napisać od razu co jest wymagane... Zawsze piszą z jednego maila z prośbą o dosłanie wymaganych dodatkowych dokumentów, ale trzeba je odesłać na INNY adres mailowy, niż ten z którego piszą. Celowa robota, żeby się pomylić i żeby minął termin składania reklamacji i odzyskania odszkodowania za uszkodzoną przesyłkę...
Jest pewien problem, panowie dostarczający przesyłki, mają manierę pana i władcy nad klientem. Nie bardzo wiem o co chodzi, czy trzeba im dawać sowite napiwki? To wygląda jak Strajk Włoski. Ostatnio wiele razy kurier z tej firmy nie dostarczył mi paczki na wartość koło 50 zeta, udawał że nie ma wydać, jak dałem stówę to mówi że nie ma wydać 50 zł. Siedzę na Giełdzie i czasem sprawdzamy dostawców , gdyż benzyna droga, a ja mam kilka razy dostarczaną jedną przesyłkę przez tą właśnie firmę, ile benzyny spala za jedną zapłatę kurier? Ja czekam na przesyłkę nawet tydzień, a zabawa trwa, taki Włoski Strajk. A kurierzy z innych dostawców paczek takich problemów nie mają.
Zgłaszałam już zagubienie konsultant wziął wszystkie informacje odetnie jak wyglądała e-mail i nr tel ale nikt się nie odzywa w sprawie paczki .
Witam I mam pytanie ,kiedy mogę otrzymać przesyłkę po zmianie adresu. Dzwonilem do Państwa na infolinię kilku krotnie ale nikt nie odbierał.Przesylka jest dla mnie ważna ponieważ teraz przebywam w Szpitalu.Firma która ja wysłała za Państwa pośrednictwem mówi że podała nowy adres ,a przesyłki nie otrzymałem.Bardzo proszę o załatwienie sprawy.Pozdrawiam Dariusz Tulczyński.
Ja mam to samo paczka była już w Brzegu i dopiero kiedy paczka została zwrucony wysli mail że nie pełne dane są ale był nr tel ale nikt nie zadzwonił a teraz mnie zbywają dają nr tel kturych nikt nie odbiera a panie z i postu to jakieś debilki masakra.
Jak i gdzie mogę odebrać paczkę?
z lublina do motycza jest około 20 km paczka nie dotarła w ciągu ponad dobę nie na czas czy w lubline wymarli kurierzy
Kurier po odbiór przesyłki został zamówiony 22.12.2022 i nie wiem, czy w końcu podjedzie po przesyłkę
Stałam przy paczkomacie 1,5 godziny i dzwoniłam na infolinię od 7:00 do 8:30 i nikt nie odebrał zgłaszał się tylko mat
Sprzedaję produkt przez olx, dostałem od olx etykietę do nadania paczki Waszej firmy. Chciałem zapytać czy ona jest prawdziwa?
Witam mam takie pytanie jak załatwic paczkomat w mojej miejscowosci Równe pod Głubczycami Moge udostepnić miejsce i internet a paczkomat u nas by sie przydal zamiast jeździc do miasta można by u nas paczke odebrac po pracy
oddział częstochowa ,szczególnie kierownictwo ...do wymiany..Wraz z co niektórymi kierowcami którzy pomyłkowo robią w tej firmie nie dysponując sprawnymi terminalami.
nie otrzymuje powiadomien tel o dodtarczanej przesyłce - a takze niekiedy powiadomien meilowych - prosze sprawdzic moje dane - korespondencyjne
Jawna kpina, nie są w stanie określić terminu dostawy, zasłaniają się 2 dniowym terminem dni roboczych, czyli mam siedzieć w domu przez dwa dni i oczekiwać na jaśnie pana kuriera.
Moja paczka została dostarczona do Trzebinii , zamiast do Warszawy.
Dzień dobry podejrzewam próbę wyłudzenia. Dostałam informację sygnowaną logiem InPost.