Innogy to jeden z dostawców energii elektrycznej działających na polskim rynku. Już samo to czyni z tej marki firmę o szczególnym znaczeniu i wymusza zapewnienie odpowiednio skutecznych kanałów komunikacyjnych dla klientów.
A jest tu co załatwiać, ponieważ Innogy jako jeden z pierwszych dystrybutorów na szerszą skalę włączył się też w działania w ramach branży PV. Instalacje fotowoltaiczne można realizować przy wsparciu Innogy, specjalna oferta dla osób prywatnych i firm jest na tyle bogata, że klienci tego dostawcy często właśnie tutaj szukają pierwszych informacji.
Poza tym zawsze dostępne są programy i promocje, które pozwalają w perspektywie kilku lat lepiej kontrolować wysokość rachunków. To sprawia, że choć zasadniczo zasięg terytorialny usług Innogy jest ograniczony, to o firmę coraz częściej pytają także osoby spoza jej rejonu działania.
W rankingach jest to jeden z najwyżej ocenianych dostawców energii i jedna z nielicznych małych, ale prężnie działających firm w tej branży.
Innogy Infolinia
I choć teoretycznie istnieje ich kilka, to zdecydowanie najlepiej w praktyce sprawdza się infolinia telefoniczna Innogy.
Obecnie firma zdecydowała się na uruchomienie dwóch numerów telefonów:
- Jeden z nich dedykowany jest mieszkańcom Warszawy 22 821 46 46 i działa 7 dni w tygodniu od 8 do 22
- A drugi obsługuje wszystkich innych klientów, to numer 22 821 48 48. Pracownicy tej infolinii są do dyspozycji klientów między 8 a 18 od poniedziałku do piątku.
Skąd taki podział? Po pierwsze wynika to z zasięgu działania firmy, a po drugie – istnieją pewne różnice infrastrukturalne, które sprawiają, że taki podział usprawnia pracę konsultantów i umożliwia sprawniejsze obsługiwanie klientów. Dzwonić można praktycznie w każdej sprawie – zarówno jeśli chodzi o ofertowanie, jak i wyjaśnienia dotyczące rachunków oraz płatności, a także w związku z reklamacjami lub awariami, które podlegają zgłoszeniu do firmy.
Innogy Kontakt telefoniczny
Temat rozmowy należy wybrać po połączeniu z systemem wywołującym, żeby połączenie zostało przekierowane do odpowiedniej osoby, mającej dostęp do danych potrzebnych do rozwiązania danego problemu. Te same numery infolinii pozwolą uzyskać połączenie w sprawie instalacji fotowoltaicznych Innogy, realizowanych programów dotacji na czystą energię itd.
Słowem – wszystko, czym się ta firma zajmuje, jest zebrane na jednej infolinii. To na pewno ułatwia życie klientom, którzy nie muszą zapamiętywać mnóstwa różnych numerów telefonów.
Co ważne, jeśli masz do załatwienia kilka spraw, to często wystarczy zadzwonić tylko raz. Po rozwiązaniu pierwszego problemu konsultant ma możliwość przełączenia rozmowy do innego działu, którym sam się nie opiekuje, a z którym klient musi się skontaktować w kolejnych sprawach.
Taki sposób organizacji infolinii Innogy zdecydowanie sprzyja łatwemu i szybkiemu załatwianiu wszystkich spraw.