To ważne, ponieważ InterRisk to firma ubezpieczeniowa obsługująca firmy i osoby prywatne w pełnym zakresie ubezpieczeń:
- komunikacyjne.
- mienia.
- nieruchomości.
- na życie.
- NNW.
Oferta jest rozbudowana i – tak przy okazji – można ją też poznać po wybraniu odpowiedniej opcji w czasie kontaktu z infolinią. Interrisk oferuje także ubezpieczenia dla profesjonalistów i korporacji – w tym segmencie firma jest jednym z najważniejszych graczy na rynku i oferuje naprawdę konkurencyjne warunki polisowe.
Interrisk Infolinia
Kontakt z firmą ubezpieczeniową musi być błyskawiczny i bezproblemowy, dlatego Interrisk cały czas jako główny kanał komunikacji proponuje infolinię telefoniczną. Dzwoniąc pod numer 22 575 25 25 można dalej przełączyć się do odpowiedniego działu.
Ta sama infolinia obsługuje wszystkie typy oferowanych ubezpieczeń – przełączenie nastąpi po wyborze odpowiedniej opcji w menu połączenia. Na późniejszym etapie także konsultant ma możliwość przełączenia rozmowy, aczkolwiek jest to dłuższa droga i z przyczyn technicznych nie zawsze się to udaje. Infolinia działa przez całą dobę, warto więc w miarę możliwości wybierać mniej oblegane godziny kontaktu, jeśli sprawa nie jest pilna.
Dodatkowy numer, jaki został uruchomiony dla klientów zgłaszających szkodę, to 22 212 20 12 (korzystanie z niego nie jest konieczne). Można z powodzeniem przejść całą procedurę, dzwoniąc na numer głównej infolinii, natomiast wykorzystanie dedykowanego numeru może nieco przyspieszyć sprawę.
Warto też wspomnieć o tym, że niektórzy klienci – korzystający z Assistance w ramach OC – będą mieli na dokumentach polisowych podane jeszcze inne numery, pod którymi będą mogli zgłosić potrzebę skorzystania ze wsparcia w drodze. Również w tym przypadku można jednak zadzwonić na główną infolinię.
Jeśli tam z jakichś przyczyn przełączenie rozmowy nie będzie możliwe, konsultanci podadzą numer, pod którym można będzie skontaktować się bezpośrednio z obsługą Assistance.
Czas oczekiwania na połączenie na głównej infolinii Interrisk rzadko rpzekracza dwie minuty, ale jest mocno zmienny w ciągu doby.
Generalnie nie czeka się długo, a rozmowy prowadzone są zgodnie ze schematami dla danej sprawy, więc jest to prefereowana forma kontaktu, ponieważ konsultant na bieżąco będzie dopytywał o potrzebne informacje i w miarę możliwości udzieli instrukcji postępowania, co nie byłoby możliwe przy kontakcie mailowym czy przez czas.
Numer na infolinię Interrisk znajdziesz we wszystkich dokumentach polisowych. Jeśli dla Twojego ubezpieczenia wyznaczony został też dedykowany numer, również on się tam znajdzie, ale zwykle korzystanie z wydzielonej linii nie jest koniecznością, tylko opcją. Poza tym numer telefonu do Interrisk jest pierwszą informacją, która rzuca się w oczy na stronie internetowej towarzystwa ubezpieczeniowego. Z kontaktem nie powinno być problemu.