ING Bank Śląski to firma z ponad dwudziestoletnią tradycją i ponad 4 milionami klientów.
Obecni klienci ING, mając dostęp do internetu, w każdej sytuacji mogą łatwo odnaleźć najbliżej znajdującą się placówkę banku, bankomat, wpłatomat, wrzutnię lub oddziały dla korporacji. Na stronie ING znajduje się bowiem specjalna wyszukiwarka z mapą, na której znajdziemy szukany obiekt.
System ten pokazuje także wyszukiwanie zaawansowane - w zależności od opcji, które zaznaczymy – oddziały czynne w weekendy, placówki z obsługą w języku migowym i lokale z udogodnieniami dla niepełnosprawnych.
Ogromnym ułatwieniem dla osób, które chciałyby założyć konto, ale nie mają możliwości zrobienia tego w oddziale banku, jest zdalny system tworzenia kont, okno którego znajduje się w odpowiedniej zakładce na stronie internetowej banku. Złożenie wniosku online zajmuje jedynie 5 minut, a niezbędnym dokumentem jest tylko dowód osobisty.
ING Obsluga Klienta
Doskonały system obsługi klienta zapewnia różnorodne formy kontaktu z bankiem:
- Z infolinią ING połączyć się możemy dzwoniąc na jeden z numerów: 801 222 222 lub (32) 357 00 69.
- Na stronie internetowej banku jest też możliwość pozostawienia swojego numeru telefonu, a wówczas konsultant do nas oddzwoni.
- Czat, który również dostępny jest na stronie internetowej, pozwoli nam w szybki i niekłopotliwy sposób uzyskać pomoc i informacje. Kontakt z ekspertem nawiązać możemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 24.00, a w soboty od godziny 8.00 do godziny 22.00.
- Od doradcy dowiedzieć się możemy o tym, jak poruszać się po stronie internetowej banku, jak szukać konkretnych produktów i usług oraz jak złożyć wniosek, kupić produkt lub usługę.
W zależności od podejmowanego tematu, niezbędne okazać się może podanie swojego imienia, nazwiska, numeru telefonu oraz numeru PESEL. Swoje zadowolenie/niezadowolenie dotyczące pracy konsultanta i działania czatu, można zgłosić wpisując swoje uwagi w odpowiednie okienko opinii, wyskakujące po zakończeniu konsultacji.
Czat z doradcą znajdziemy również na fanpage banku ING na Facebooku. Wystarczy kliknąć guzik z napisem „Wyślij wiadomość”.
Korespondencję pocztą tradycyjną możemy prowadzić z bankiem na adres ING Bank Śląski S.A. ul. Sokolska 34, 40-086 Katowice.
Obsługa kart
W przypadkach, gdy chcemy zastrzec kartę lub dokumenty, mamy do wyboru trzy rodzaje kontaktu z bankiem:
- Pierwszym z nich jest ING infolinia, która czynna jest 24 h na dobę, 7 dni w tygodniu, pod numerem telefonu: 32 357 00 12.
- Drugą metodą zastrzegania jest zalogowanie się do systemu bankowości internetowej w odpowiednim miejscu na stronie banku i zgłoszenie sprawy.
- Trzecią metodą jest osobista wizyta w oddziale ING Bank Śląski.
Dodatkowe wsparcie informacyjne i pomocowe, przyszli i obecni klienci znajdą także na stronie specjalnie stworzonej społeczności, gdzie użytkownicy usług ING i konsultanci dyskutują na różne tematy. Strona ta zawiera dwa działy – forum i bloga. Na forum zapytamy i podyskutujemy, a na blogu przeczytamy o ważnych i aktualnych kwestiach dotyczących nie tylko banku i kont, ale także spraw podatkowych i inwestycyjnych.