Ergo Hestia Spółka Akcyjna, to Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń, które zostało założone w 1991 roku i zorientowane było wyłącznie na sektor wielkoprzemysłowy.
Już trzy lata później, w 1994 roku, Hestię przejmować zaczął kapitał zagraniczny, a w 2000 roku Hestia stała się członkiem grupy ERGO, będącej jednym z największych konsorcjów finansowych w Europie.
Na przestrzeni lat, Hestia rozwijała się, wprowadzając do swojej oferty nowe produkty i usługi. Najważniejszym krokiem był ten podjęty w 1998 roku, kiedy to firma powołała spółkę Hestia Kontakt, otwierając się tym samym na rynek ubezpieczeń indywidualnych.
Dziś możemy wybierać spośród bogatej oferty, która przewiduje zarówno ubezpieczenia indywidualne, jak i te dla biznesu, obejmujące samochód, dom i mieszkanie, zdrowie i życie, podróż i sport, firmę, a nawet drony.
Ergo Hestia Kontakt telefoniczny
Ergo Hestia posiada kilka infolinii telefonicznych, dzięki którym możemy zapoznać się z pełną ofertą firmy. Są to: 801 107 107.
Drogą telefoniczną możemy również szybko zgłosić szkodę. Wystarczy zadzwonić na jeden ze specjalnych numerów: 801 107 107 lub 58 555 5 555.
Ergo Hestia Polska formularz kontaktowy
Na stronie internetowej Ergo Hestia znajdziemy dobrze zorganizowany system obsługi klienta, opierający się wyłącznie na rozbudowanym systemie formularzy, który jednak pozwoli nam natychmiast znaleźć odpowiedź na każde pytanie i załatwić niemal każdą sprawę.
Stali klienci mają możliwość założenia konta na stronie internetowej Ergo Hestii i za pomocą panelu klienta załatwić wszelkie niezbędne sprawy dotyczące wykupionych usług i pakietów.
Dla przyszłych i obecnych klientów, firma przygotowała szereg dodatkowych ułatwień i pomocy.
- Na stronie głównej znajdziemy przycisk do zainstalowania aplikacji na telefonie, dzięki której w każdej chwili możemy się zgłosić po pomoc online, gdy np. chcemy zgłosić szkodę.
- Na stronie znajdziemy także prostą wyszukiwarkę, umożliwiającą wpisanie tematu, który nas interesuje. Zostaniemy szybko przekierowani do odpowiedniego działu pomocowego.
- Pod wyszukiwarką znajdziemy przyciski tematyczne, które są skrótem przejścia do tematów: Zgłoszenie i obsługa szkody/roszczenia, Obsługa on-line, Znajdź agenta i Sprawdź ofertę.
- Obsługa on-line to miejsce, w którym możemy wybrać interesujący nas temat interwencji, szczegółowo opisać go w formularzu i zgłosić za pomocą jednego kliknięcia. Otrzymamy w ten sposób informacje od eksperta, które dotyczyć mogą: wykupionej przez nas polisy (informacje o umowie, kopia dokumentacji, zmiana danych, rezygnacja z polisy), kupna i sprzedaży samochodu (kontynuacja lub rezygnacja z polisy, zgłoszenie sprzedaży), oferty Hestii (pomoc w znalezieniu klienta lub ubezpieczenia dopasowanego do indywidualnych potrzeb), możliwości złożenia reklamacji lub odwołania, jak również ubezpieczenia przedłużonej gwarancji (informacja o produktach RTV i AGD).
Na samej górze strony internetowej znajdziemy zakładkę Rzecznik klienta. Jest to rzadka i bardzo pomocna opcja, gdy chcemy zwrócić się do osoby kompetentnej z nietypową lub trudną sprawą. Z rzecznikiem kontaktujemy się również za pomocą formularza.
Osoby posługujące się językiem migowym, mają na stronie Ergo Hestia specjalną podstronę, na której mogą porozmawiać z konsultantem w czasie rzeczywistym, za pomocą połączenia audio i video.