1. Home
  2. » 
  3. Transport
  4. » 
  5. eSky

eSky
Kontakt

eSky Obsługa klienta

Average: 3.2 (40 votes)

eSky to jeden z największych serwisów umożliwiających rezerwację lotów w każdy zakątek świata. Serwis eSky jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych w swojej branży głównie dzięki temu, że obsługuje mnóstwo portów początkowych i docelowych, a także dlatego, że współpracuje z wieloma przewoźnikami zarówno low cost, jak i tradycyjnymi.

Na eSky można również zarezerwować hotel lub pakiet lot+hotel, co sprawia, że serwis ten stanowi niezłą alternatywę dla wielu popularnych biur podróży i jest chętnie wykorzystywany przez osoby szukające bardziej elastycznych opcji spędzania wakacji.

Kontakt

Baza obiektów noclegowych liczy sobie 1,3 miliona pozycji, a to już spory potencjał.

Obsługa klienta działa sprawnie, więc można mieć pewność, że bookując lot tą drogą, zawsze można uzyskać wsparcie, jeśli pojawią się jakieś wątpliwości lub pytania.

 

eSky kontakt numer telefonu

Jest znany przede wszystkim z niskich cen i tego, że zdecydowaną większość operacji można przeprowadzić błyskawicznie bez konieczności proszenia konsultantów o wsparcie.

Gdyby jednak okazało się, że jakaś operacja nie jest możliwa albo masz pytania, na które nie można znaleźć odpowiedzi na stronie internetowej, możesz skorzystać z numeru infolinii. Do eSky można zadzwonić, wybierając numer 32 728 3000 (numer telefonu jest dostępny w godzinach od 8 do 16, tylko w dni powszednie).

 

eSky Infolinia

Infolinia eSky to wygodny sposób zarządzania rezerwacjami lub uzyskiwania informacji o statusie lotów i zamówień. To również droga zgłaszania reklamacji.

Przede wszystkim jednak klienci kontaktują się z konsultantami na infolinii eSky, jeśli zdarzają się problemy z płatnościami. Nie chodzi o to, że firma źle je obsługuje – czasem po prostu zamknięcie karty w przeglądarce lub korzystanie z adblocka sprawia, że użytkownik nie otrzyma informacji o procesowaniu płatności.

Jeśli nie będzie ona widoczna od razu w systemie, to jeden telefon na infolinię pozwala rozwiać wszystkie wątpliwości. To ważne, zwłaszcza że niektóre bilety są tym droższe, im mniej miejsc zostaje na pokładzie lub im bliższa jest data odlotu, więc możliwość szybkiego zweryfikowania statusu płatności jest wręcz niezbędna.

Na infolinii eSky można również zgłosić reklamacje lub zarządzać biletami z lotów, które się nie odbyły. Co ważne, niektóre linie lotnicze, choćby popularny Ryanair, wymagają, aby to z nimi bezpośrednio się kontaktować w sprawie zwrotu.

Konsultanci na infolinii eSky są w stanie obsłużyć tylko niektóre zwroty, ponieważ serwis jest w praktyce jedynie pośrednikiem w transakcji. Nawet w tych przypadkach jednak na infolinii można uzyskać na przykład informacje o tym, do kogo się zgłosić, żeby dany problem rozwiązać.

Datos empresa

Comments
Telefonicznie w dniu 04-04-2022r zamówiłem w imieniu żony miejsce siedzące w przejściu i niezwłocznie opłaciłem 105,80zł. Po wydrukowaniu biletu i odprawie biletowej okazało cię że miejsce jest przy oknie a z uwagi na stres wysokości lot okazał się nie do zniesienia a winne są osoby dokonującej rezerwacji ( przyjmował to Pan nie pamiętam imienia ) . W związku z powyższym Bardzo proszę o zmianę nr. fotela na bilet powrotny oraz zwrot poniesionych kosztów oraz rekompensaty za wywołany stres w locie do Liverpoolu . Proszę o pilną odpowiedź . Z poważaniem Jan Barański
Witam nie otrzymałem biletu do rezerwacji , oraz faktury ani potwierdzenia . prosze o wyjaśnienie sorawy
Zakup biletu na 05.05. Do dziś nie otrzymałam ani biletu, śni potwierdzenia zakupu .i zero odzewu.. Infolinia pomimo że są podane godziny pracy nie działa.. Dzień przed wylotem,nie jestem pewna czy lot jest możliwy.
Witam, Opłaciłam rezerwację dla 6 osób w dniu 07.02.2022, do dnia dzisiejszego rezerwacja nie została potwierdzona ze względu na brak płatności. Proszę o anulowanie rezerwacji oraz zwrot wpłaconych środków. Ze względu na brak potwierdzenia rezerwacji zmuszona zostałam do zakupu nowych biletów, dlatego że termin mojej podróży przypada na początek przyszłego tygodnia, a kontakt z Infolinią Esky by wyjaśnić sytuacje był utrudniony. Proszę o niezwłoczne wyjaśnienie sprawy
Mam rezerwacje od 5.05 ale nadal bilet nie dotarl. Nie moge sie z Panstwem skontaktowac. Platnisc trafila do Panstwa od razu. Prosze o doslanie pilnie biletow. Lot krakow -piza. Wylot 19.05a powrot 23.05. Dwie osoby
Witam. Zarezerwowałam u państwa bilet na 13 sierpnia dla dwóch osób tam i z powrotem warszawa Algieria wylot 6.30 z warszawa do dnia dzisiejszego nie otrzymałam biletów. Proszę o moje bilety. Zaczynam się niepokoić.
Zarezerwowałem u państwa bilet na 17 czerwca dla 5 osób tam i z powrotem Kraków Rzym wylot 13;00 z kraków do dnia dzisiejszego nie otrzymałam biletów. Proszę o moje bilety. Zaczynam się niepokoić.
Zarezerwowałam bilety z Kraków do Zurych (obsługiwany przez Swiss) na 04.07.22 i powrót 09.07.2022 z Zurych przez Wiedeń do Kraków.(obsługiwany przez Austrian lot poranny o 8.20) Odwołano jeden z lotów czyli Zurych- Wiedeń. Chciałabym zamienić lot poranny na popołudniowy w tym samym dniu bo jest taki. Prosze o pomoc. Maria
Nie wiem dlaczego nie działa infolinia. jest już po 8.00.
Kupiłem kolejny bilet i nie dostałem żadnej informacji aby się odprawić
Dzień dobry, nie mam jeszcze kart pokładowych a odprawę zrobiłam u waszego konsultanta on wpisywał ręcznie bo nie mogłam online a jutro jest wylot
Kiedyś wybierając hotel w biurze esky, można było normalnie włączyć filtry od opcji najdrożej do najtańszej, od najlepszej - do... itp. Teraz nie ma żadnego wyboru. Wszystko jest w takiej kolejności, w jakiej biuro sobie życzy pod warunkiem że to biuro dyktuje kolejność na zasadzie dziwnej molejnosci i po swojemu (na pewno nie tak jak klient sobie życzy). Pamiętam korzystałam min z biura esky w 2014 (wyjazd do Budapesztu) i byłam b. zadowolona, normalny kontakt telefoniczny w j. polskim i uzyskałam pomoc w szybkiej rezerwacji hotelu a miałam problem z kartą (to byla nagła zmiana rezerwacji na miejscu z powodu impertynencji właściciela lokum). Teraz nie wiem czy kiedykolwiek skorzystam. Nawet nie mogę znaleźć kontaktu do biura tylko piszę chyba to na forum.
Mam rezerwację i jutro wylot. Dlaczego nie można zrobić odprawy online. Zachęcacie Państwo do założenia konta, które właściwie w ogóle nie jest pomocne. Informacja, że nie jest wymagana odprawa online, dlaczego nie można sie odprawić?i
Mám rezervovanou a zaplacenou letenku QJ1WVD původně na 12.4 2023 z Prahy do Benátek se společností Wizz Air přes váš esky servis. Letecká společnost mi dala na vědomí, že let se překládá na datum 11.4.. Mám potvrdit, zdali souhlasím s změnou. Již několikrát jsem vám hlásila tuto změnu pomocí daného formuláře, avšak v přehledu mé rezervaci stále figuruje původní datum 12.4. Potvrd´te, prosím, že jste přijali změnu data letu na 11.4. a že mi zařídíte on-line boarding pass , kteroužto službu jsem si u vás zaplatila.
Dwukrotnie probowalam zakupic bilety na trasie Warszawa-Boston-Warszawa i dwukrotnie okazywalo sie, że na moich kartach platniczych jest nizszy limit zakupow internetwych. Jak moge teraz wykuic te bilety (mam juz podwyzszoy limit) i jak zlikwidowac drugą rezerwację.
Kupiłam bilet,ale nie dodałam dziecka Jak mogę dokupić bilet dla dziecka do mojej rezerwacji
Witam mam lot z Honolulu do wankuwer ,z wankuwer do Amsterdamu, i z Amsterdamu do Warszawy a nie mam możliwości wyboru ani zobaczenia swojego miejsca w samolocie. Proszę o szybkie kontakt pozdrawiam
!3 PAŻDZIERNIKA 2022 przelałyśmy płatność za lot do Bari dla 2 osób.
Witam mam pytanie odnośnie tego czy dziecko lat 10 obligatoryjnie dostaje miejsce w samolocie przy opiekukunie czy musimy wykupić wybór miejsc ? Lot wykupiony na linie wizz air.
taka wielka "Światowa" forma a jak przychodzi co doczego to infolinnia czynna do 22 a ty człowieku z problemami zostajesz sam!!!!!!