eSky to jeden z największych serwisów umożliwiających rezerwację lotów w każdy zakątek świata. Serwis eSky jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych w swojej branży głównie dzięki temu, że obsługuje mnóstwo portów początkowych i docelowych, a także dlatego, że współpracuje z wieloma przewoźnikami zarówno low cost, jak i tradycyjnymi.
Na eSky można również zarezerwować hotel lub pakiet lot+hotel, co sprawia, że serwis ten stanowi niezłą alternatywę dla wielu popularnych biur podróży i jest chętnie wykorzystywany przez osoby szukające bardziej elastycznych opcji spędzania wakacji.
Baza obiektów noclegowych liczy sobie 1,3 miliona pozycji, a to już spory potencjał.
Obsługa klienta działa sprawnie, więc można mieć pewność, że bookując lot tą drogą, zawsze można uzyskać wsparcie, jeśli pojawią się jakieś wątpliwości lub pytania.
eSky kontakt numer telefonu
Jest znany przede wszystkim z niskich cen i tego, że zdecydowaną większość operacji można przeprowadzić błyskawicznie bez konieczności proszenia konsultantów o wsparcie.
Gdyby jednak okazało się, że jakaś operacja nie jest możliwa albo masz pytania, na które nie można znaleźć odpowiedzi na stronie internetowej, możesz skorzystać z numeru infolinii. Do eSky można zadzwonić, wybierając numer 32 728 3000 (numer telefonu jest dostępny w godzinach od 8 do 16, tylko w dni powszednie).
eSky Infolinia
Infolinia eSky to wygodny sposób zarządzania rezerwacjami lub uzyskiwania informacji o statusie lotów i zamówień. To również droga zgłaszania reklamacji.
Przede wszystkim jednak klienci kontaktują się z konsultantami na infolinii eSky, jeśli zdarzają się problemy z płatnościami. Nie chodzi o to, że firma źle je obsługuje – czasem po prostu zamknięcie karty w przeglądarce lub korzystanie z adblocka sprawia, że użytkownik nie otrzyma informacji o procesowaniu płatności.
Jeśli nie będzie ona widoczna od razu w systemie, to jeden telefon na infolinię pozwala rozwiać wszystkie wątpliwości. To ważne, zwłaszcza że niektóre bilety są tym droższe, im mniej miejsc zostaje na pokładzie lub im bliższa jest data odlotu, więc możliwość szybkiego zweryfikowania statusu płatności jest wręcz niezbędna.
Na infolinii eSky można również zgłosić reklamacje lub zarządzać biletami z lotów, które się nie odbyły. Co ważne, niektóre linie lotnicze, choćby popularny Ryanair, wymagają, aby to z nimi bezpośrednio się kontaktować w sprawie zwrotu.
Konsultanci na infolinii eSky są w stanie obsłużyć tylko niektóre zwroty, ponieważ serwis jest w praktyce jedynie pośrednikiem w transakcji. Nawet w tych przypadkach jednak na infolinii można uzyskać na przykład informacje o tym, do kogo się zgłosić, żeby dany problem rozwiązać.