1. Home
  2. » 
  3. Transport
  4. » 
  5. eSky

eSky
Kontakt

eSky Obsługa klienta

Average: 4 (1 vote)

eSky to jeden z największych serwisów umożliwiających rezerwację lotów w każdy zakątek świata. Serwis eSky jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych w swojej branży głównie dzięki temu, że obsługuje mnóstwo portów początkowych i docelowych, a także dlatego, że współpracuje z wieloma przewoźnikami zarówno low cost, jak i tradycyjnymi.

Na eSky można również zarezerwować hotel lub pakiet lot+hotel, co sprawia, że serwis ten stanowi niezłą alternatywę dla wielu popularnych biur podróży i jest chętnie wykorzystywany przez osoby szukające bardziej elastycznych opcji spędzania wakacji.

Kontakt

Baza obiektów noclegowych liczy sobie 1,3 miliona pozycji, a to już spory potencjał.

Obsługa klienta działa sprawnie, więc można mieć pewność, że bookując lot tą drogą, zawsze można uzyskać wsparcie, jeśli pojawią się jakieś wątpliwości lub pytania.

 

eSky kontakt numer telefonu

Jest znany przede wszystkim z niskich cen i tego, że zdecydowaną większość operacji można przeprowadzić błyskawicznie bez konieczności proszenia konsultantów o wsparcie.

Gdyby jednak okazało się, że jakaś operacja nie jest możliwa albo masz pytania, na które nie można znaleźć odpowiedzi na stronie internetowej, możesz skorzystać z numeru infolinii. Do eSky można zadzwonić, wybierając numer 32 728 3000 (numer telefonu jest dostępny w godzinach od 8 do 16, tylko w dni powszednie).

 

eSky Infolinia

Infolinia eSky to wygodny sposób zarządzania rezerwacjami lub uzyskiwania informacji o statusie lotów i zamówień. To również droga zgłaszania reklamacji.

Przede wszystkim jednak klienci kontaktują się z konsultantami na infolinii eSky, jeśli zdarzają się problemy z płatnościami. Nie chodzi o to, że firma źle je obsługuje – czasem po prostu zamknięcie karty w przeglądarce lub korzystanie z adblocka sprawia, że użytkownik nie otrzyma informacji o procesowaniu płatności.

Jeśli nie będzie ona widoczna od razu w systemie, to jeden telefon na infolinię pozwala rozwiać wszystkie wątpliwości. To ważne, zwłaszcza że niektóre bilety są tym droższe, im mniej miejsc zostaje na pokładzie lub im bliższa jest data odlotu, więc możliwość szybkiego zweryfikowania statusu płatności jest wręcz niezbędna.

Na infolinii eSky można również zgłosić reklamacje lub zarządzać biletami z lotów, które się nie odbyły. Co ważne, niektóre linie lotnicze, choćby popularny Ryanair, wymagają, aby to z nimi bezpośrednio się kontaktować w sprawie zwrotu.

Konsultanci na infolinii eSky są w stanie obsłużyć tylko niektóre zwroty, ponieważ serwis jest w praktyce jedynie pośrednikiem w transakcji. Nawet w tych przypadkach jednak na infolinii można uzyskać na przykład informacje o tym, do kogo się zgłosić, żeby dany problem rozwiązać.

Datos empresa

Comments
Telefonicznie w dniu 04-04-2022r zamówiłem w imieniu żony miejsce siedzące w przejściu i niezwłocznie opłaciłem 105,80zł. Po wydrukowaniu biletu i odprawie biletowej okazało cię że miejsce jest przy oknie a z uwagi na stres wysokości lot okazał się nie do zniesienia a winne są osoby dokonującej rezerwacji ( przyjmował to Pan nie pamiętam imienia ) . W związku z powyższym Bardzo proszę o zmianę nr. fotela na bilet powrotny oraz zwrot poniesionych kosztów oraz rekompensaty za wywołany stres w locie do Liverpoolu . Proszę o pilną odpowiedź . Z poważaniem Jan Barański
Witam nie otrzymałem biletu do rezerwacji , oraz faktury ani potwierdzenia . prosze o wyjaśnienie sorawy
Zakup biletu na 05.05. Do dziś nie otrzymałam ani biletu, śni potwierdzenia zakupu .i zero odzewu.. Infolinia pomimo że są podane godziny pracy nie działa.. Dzień przed wylotem,nie jestem pewna czy lot jest możliwy.