Idea Bank wyróżnia się spośród innych banków istniejących na rynku polskim, ponieważ swoje produkty, usługi i innowacje, dedykuje w większości przyszłym i obecnym przedsiębiorcom.
Doradcy firmy służą wsparciem na każdym etapie – od planów budowy biznesu, przez założenie firmy, po wszelką pomoc w jej rozwijaniu. Wśród licznych usług Idea Bank znajdziemy kasę fiskalną online, terminale płatnicze, specjalną platformę do zarządzania sprzedażą i firmą, chmurę faktur, kantor internetowy oraz ubezpieczenia.
Produkty Idea Bank to różnorodne finansowanie dla firm (kredyty i leasingi) o bardzo niskim lub zerowym oprocentowaniu, konta dla klientów indywidualnych, firm i spółek oraz różne, ciekawie skonfigurowane lokaty na preferencyjnych warunkach, wśród których każdy może znaleźć tę idealnie dopasowaną do własnych potrzeb.
Skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta
Idea Bank umożliwia swoim klientom różne formy kontaktu.
- Najprostszą z nich jest infolinia banku, która jest czynna przez siedem dni w tygodniu, w godzinach od 8.00 do 20.00, pod numerem (22) 101 10 10 (koszt połączenia z infolinią będzie zgodny z taryfą naszego operatora). Według informacji podanych na stronie Idea Bank, najszybciej dodzwonimy się w godzinach od 13.00 do 15.00, natomiast godziny, w których oczekiwanie na połączenie z konsultantem może trwać długo, to czas między 10.00, a 11.00 oraz między 16.00, a 17.00.
- Poprzez odpowiednią zakładkę na stronie internetowej Idea Bank, mamy możliwość połączenia się z konsultantem na videoczacie. Wcześniej należy jedynie wybrać temat rozmowy, wpisać swoje imię lub nick oraz zaznaczyć zgodę dotyczącą klauzuli informacyjnej.
- Dla osób, które potrzebują szybkiej odpowiedzi na pytanie dotyczące produktów banku, logowania do bankowości internetowej, przelewów, zmiany danych teleadresowych, reklamacji, windykacji, elektronicznego przesyłania dokumentów finansowych oraz innych spraw, bardzo pomocny będzie dział Centrum Pomocy FAQ, który znajdziemy pod guzikiem Kontakt.
- Chcąc uzyskać szczegółowe informacje dotyczące konkretnego produktu Idea Bank, trzeba wypełnić prosty formularz znajdujący się pod przyciskiem Kontakt. Z rozwijanej listy należy wybrać interesujący nas produkt, wpisać swoje imię i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail, NIP oraz treść wiadomości. Po przesłaniu formularza, pracownicy Idea Bank skontaktują się z nami w najkrótszym możliwym czasie.
- W przypadku, gdy potrzebna jest osobista wizyta w siedzibie firmy lub listowne przesłanie dokumentów, należy skorzystać z adresu Idea Bank: ul. Przyokopowa 33, 01-208 Warszawa.
Infolinia Idea Bank
Jeśli zdarzy nam się zgubić lub w inny sposób stracić naszą kartę bankową i chcemy ją zastrzec, Idea Bank przychodzi nam z pomocą w postaci infolinii pod dwoma numerami telefonu: (22) 101 10 10 i 801 999 111.
Zatrzeżenia karty możemy również dokonać w najbliższym oddziale Idea Bank lub poprzez bankowość internetową, klikając w zakładkę Karty. Aby móc zastrzec swoją kartę, musimy mieć przygotowane swoje dane osobowe i dane dotyczące zastrzeganej karty.