1. Home
  2. » 
  3. Online
  4. » 
  5. Ikea

Ikea
Kontakt

Kontakty do firm: Infolinie & Telefony

Average: 4 (2 votes)

Ikea jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek sklepów meblowych i z wyposażeniem. Choć sklepów w Polsce nie ma wiele, bardzo często jest wręcz marką stawianą za wzór.

Pewna rewolucyjność oferty – przynajmniej w czasie, w którym marka ta wchodziła do Polski – pozwoliła zająć określoną niszę na rynku. Ikea jako marka dążąca do nowoczesności, w dużej mierze przerzuciła kontakt telefoniczny na formy online, ale infolinia nadal działa i wspomaga tradycyjne sklepy oraz sklep internetowy w sprawnej obsłudze zamówień z odbiorem i dostawą.

Każdy sklep działa dość niezależnie i wprowadza własne promocje, ale zarządzanie zamówieniami prowadzone jest centralnie.

serwis telefoniczny

 

Ikea obsługa klienta

Ikea stara się kontakt przerzucić do przestrzeni wirtualnej, ale w wielu sprawach zdecydowanie wygodniej będzie użyć zwyczajnej infolinii, jest ona dostępna pod numerem telefonu 22 275 00 00. Jest to jedyny numer udostępniony klientom, a więc będzie służył do załatwienia wszystkich spraw.

Od poniedziałku do piątku można do Ikea dzwonić między 8 a 21, natomiast w soboty i niedziele (handlowe) między 9 a 21. Infolinia nie działa w dni ustawowo wolne od pracy i niedziele niehandlowe.

Oznacza to, że w kolejce na infolinię Ikea znajdą się zarówno osoby, które szukają informacji o bieżącej ofercie, złożonych zamówieniach, reklamacjach, jak i danych dotyczących poszczególnych sklepów, np. ich godzin pracy. Infolinia Ikea jednak działa dość sprawnie.

Po dodzwonieniu się na infolinię trzeba będzie w automatycznym systemie doprecyzować cel połączenia, co pozwoli na skierowanie go do właściwej osoby. Choć z początku trzeba sporo wybierać na klawiaturze, sumarycznie przekłada się to na szybsze uzyskanie odpowiedniej pomocy.

Warto przy tym pamiętać, że infolinia Ikea nie o każdej porze jest tak samo obłożona. Aktualny stan kolejki można podejrzeć na podstronie kontaktu serwisu Ikea. Tam też dostępne są inne formy kontaktu.

Oczywiście część problemów można rozwiązać samodzielnie, przez kontakt z pracownikiem na czacie albo przez wysłanie formularza, jednak w bardziej zawiłych kwestiach albo tam, gdzie kontakt online zawiódł, infolinia Ikea stanowi zwykle najlepsze i najsprawniejsze rozwiązanie. Jeden numer jest właściwy dla wszystkich sklepów w całej Polsce, co oznacza, że trafia tam dość sporo spraw.

 

B2B numer telefonu

Wyjątkiem jest współpraca B2B, dla której powstała oddzielna infolinia 22 275 01 23. Pod tym numerem można upewnić się co do statusu zamówienia na firmę, a także ustalić warunki współpracy biznesowej.

Kontakt biznesowy udostępniają też wszystkie sklepy osobno, natomiast jest to forma wyłącznie dla klientów B2B i sprawy klientów indywidualnych nie mogą być tą drogą rozwiązane.

Comments
Prosze o kontakt telefoniczny w sprawie zrealizowanego zamówienia.