1. Home
  2. » 
  3. Online
  4. » 
  5. H&M

H&M
Kontakt

Serwis telefoniczny H&M

Average: 2.6 (12 votes)

H&M jest szwedzkim przedsiębiorstwem odzieżowym, którego główna siedziba znajduje się w Sztokholmie, choć - warto tutaj dodać - firma posiada placówki stacjonarne na całym świecie.

Marka funkcjonuje na rynku już 1968 roku, a pierwszy sklep w Polsce otworzono w 2003 roku - firma z miejsca podbiła serca osób, ceniących charakterystyczne modowe rozwiązania.

Infolinia H&M

Obecnie H&M ma na całym świecie ponad 5000 sklepów i zatrudnia blisko 150 tysięcy osób w Europie, Chinach, Azji, USA, Kanadzie i nie tylko. Główna placówka sieci sklepów H&M w Polsce mieści się w Warszawie przy ulicy Marszałkowskiej 104/122.

 

Kontakty do H&M: Infolinie & Telefony

Jeśli chcesz się skontaktować ze sklepem H&M, aby uzyskać jakiekolwiek informacje związane ze sprzedażą produktów w placówkach stacjonarnych czy online, to możesz zadzwonić pod numer telefonu 800 999 888.

Kontakt z obsługą klienta jest szybki i bezproblemowy, a infolinia działa od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 21:00 oraz w soboty i w niedzielę od 9:00 do 17:00. Infolinia jest też dostępna dla wszystkich klientów H&M w święta - również w godzinach od 9:00 do 17:00.

Warto tutaj dodać, że wszelkie połączenia z obsługą klienta sieci sklepów H&M są całkowicie bezpłatne, dlatego też nie trzeba się martwić ewentualnymi opłatami - wystarczy zadzwonić, a konsultant z pewnością odpowie na wszelkie nurtujące cię pytania.

 

Centrum pomocy H&M Polska

Oprócz infolinii istnieją również inne formy kontaktu z siecią sklepów H&M, a mowa tutaj przede wszystkim o mediach społecznościowych.

Konsultanci na bieżąco monitorują wszelkie zgłoszenia napływające do systemu zarówno w wiadomościach prywatnych, jak i komentarzach pod postami na Instagramie, Twitterze czy Facebooku. To bardzo wygodna i szybka forma kontaktu, która pozwala zaoszczędzić sporo czasu, który jest niezbędny w przypadku tradycyjnych połączeń telefonicznych.

 

Kontakt z H&M przez Czat

Warto tutaj zaznaczyć, że obsługa sklepów H&M posługuje się językiem polskim, dlatego nie musisz się obawiać, że któryś z konsultantów nie zrozumie Twojego zgłoszenia - wszystko działa sprawnie i naprawdę szybko.

Z siecią sklepów H&M można się skontaktować także za pośrednictwem strony internetowej, gdzie udostępniony został wirtualny asystent w postaci czatu na żywo - jest on dostępny przez całą dobę, a dzięki odpowiedniemu zaprogramowaniu zna on odpowiedzi na najczęściej zadawane przez klientów pytania.

Na stronie internetowej H&M znajdziesz też szereg przydatnych informacji dotyczących zwrotów w sklepach online oraz zwrotów towarów w sklepach stacjonarnych - warto zaznajomić się z tymi wskazówkami przed zamówieniem produktu.

Co ciekawe, H&M pozwala również konsultować się z obsługą firmy Klarna, ale wyłącznie w ramach pytań, dotyczących płatności. Aplikacja ta w znacznej mierze zastępuje tradycyjny kontakt e-mailowy, co dla wielu osób może być sporym ułatwieniem, bo cały kontakt odbywa się za pośrednictwem aplikacji mobilnej lub strony internetowej.

Warto więc rozważyć wszystkie dostępne opcje, bo niekiedy obciążona infolinia może odpowiadać ze sporym opóźnieniem.

Datos empresa

Comments
dzień dobry, dlaczego zostałam pozbawiona darmowej dostawy, jestem klientem premium od 2 lat???
dzwonię od kilku dni, w różnych godzinach, po kilka razy dziennie, połączenia po 5-10min
Pomimo opłacenia przesyłki nie otrzymałam zamówienia.