Enea jest jedną z wiodących polskich firm, działających w branży energetycznej – jej działalność opiera się na wytwarzaniu, dystrybucji i sprzedaży ciepła oraz świadczeniu usług oświetleniowych tak klientom indywidualnym, jak i firmom.
Enea: Kontakt telefoniczny
Z doradcą Enei skontaktować się możemy za pomocą jednego z numerów infolinii: 611 111 111 lub 61 850 40 00 (numery obowiązują tak dla klientów indywidualnych, jak i dla przedsiębiorstw), które są czynne od poniedziałku do piątku, w godzinach od godz. 7.00 do godz. 19.00.
- Wszelkie awarie i usterki związane z prądem, należy zgłaszać na numer telefonu pogotowia energetycznego: 991.
- W sprawach związanych z lokalnym wyłączeniem prądu, będąc poza obszarem OSD, należy dzwonić na numer: (61) 846 32 99.
Enea Polska Kontakt przez Internet
Na stronie internetowej Enei, w zakładce „ENERGIA + dla domu”, znajdziemy również szereg innych sposobów na kontakt z firmą i uzyskanie wszelkich potrzebnych nam informacji.
- Stali klienci mają możliwość założenia indywidualnego konta na stronie internetowej Enei, czyli tzw. eBoku (Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta), za pośrednictwem którego mogą zarządzać swoimi usługami i płatnościami przez internet.
- W zakładce „ENERGIA + dla domu”, znajdziemy również specjalny przycisk inicjujący czat z konsultantem Enei oraz formularz kontaktowy, za pomocą którego nawiążemy kontakt z firmą. Wymaga on, oprócz napisania wiadomości do konsultanta, wybrania tematu rozmowy z rozwijanej listy, wpisania swojego imienia i nazwiska, pełnego adresu zamieszkania, adresu e-mailowego oraz numeru telefonu.
- Mamy tu również możliwość dodania załącznika, a na koniec musimy wyrazić zgodę na przetwarzanie naszych danych osobowych. W tym samym miejscu na stronie internetowej, znajduje się przycisk przekierowujący do eBok.
Pytania i odpowiedzi
Enea posiada również własne biura stacjonarne, jednak by mieć możliwość odwiedzenia któregokolwiek z nich, należy na stronie internetowej Enei (zakładka „ENERGIA + dla domu”) wypełnić specjalny formularz lub zadzwonić na infolinię, by wcześniej umówić się na wizytę.
Na stronie internetowej Enei, zarówno w zakładce „Dla domu”, jak i w zakładce „Dla firmy”, wybierając w menu „Obsługa klienta i kontakt”, znajdziemy zasobny dział FAQ („Pytania i odpowiedzi”), gdzie szybko zapoznamy się z odpowiedziami na najważniejsze i najbardziej powszechne pytania:
- te dotyczące praw odbiorcy.
- obowiązków i praw dystrybutora energii.
- jak również szeroko obejmujące tematykę kosztów związanych z użytkowaniem sieci.
Kontakt mailowy z Enea
Poprzez pocztę elektroniczną z Eneą skontaktujemy się, pisząc na adres: kontakt@operator.enea.pl, natomiast listowną korespondencję należy kierować na adres: Enea Operator Sp, ul. Strzeszyńska 58, 60-479 Poznań.