Empik jest siecią sklepów, które działają w Polsce od lat 90’ XX wieku, choć historia tej sieci jest znacznie dłuższa i sięga jeszcze 1947 roku.
Firma specjalizuje się w sprzedaży książek, filmów, gier, audiobooków, akcesoriów komputerowych i kulinarnych, gadżetów, przyborów szkolnych, zabawek, odbitek, muzyki i nie tylko. W 2021 roku Empik posiadał aż 289 placówek stacjonarnych w całej Polsce, co czyni go jednym z najpopularniejszych sklepów w kraju.
Empik Infolinia
Ze sklepem Empik można skontaktować się na wiele różnych sposobów - przykładowo możesz to zrobić za pośrednictwem infolinii kontaktowej (Empik posiada call center w wielu miastach w Polsce).
Wystarczy, że zadzwonisz pod numer 22 462 72 50, a konsultant odpowie na wszystkie Twoje pytanie i pomoże Ci rozwiązać wszelkie potencjalne problemy. Weź jednak pod uwagę, że infolinia czynna jest od poniedziałku do niedzieli w określonych godzinach tj. od godziny 8:00 do 23:00 - dodatkowo, wszystkie dane dotyczące możliwości kontaktowych z Empikiem znajdziesz na stronie głównej sklepu.
Dzięki infolinii kontaktowej możesz w szybki sposób uzyskać pomoc w wyborze prezentu, problemów technicznych na stronie oraz rzeczy związanych z realizacją zamówienia. To jednak nie jedyny sposób, w jaki możesz skontaktować się z siecią Empik - warto tutaj również zaznaczyć, że w przypadku kontaktu mediowego lub firmowego forma kontaktu będzie się nieco różnić.
Empik formularz kontaktowy
Oprócz tego istnieje jeszcze jeden sposób, a mianowicie kontakt za pośrednictwem formularza kontaktowego na stronie www.
Wystarczy szczegółowo opisać, jakiego problemu dotyczy treść wiadomości, a odpowiedź zwrotna powinna się pojawić się stosunkowo szybko - co więcej - możesz tam jasno skonkretyzować rodzaj problemu z podziałem na: ofertę produktową, fakturę, salony Empik, informacje o zamówieniu, składanie zamówienia, reklamacje i zwroty, Empik Premium, Aplikacja Empik Go i Empik Music, zgłoszenie błędu w opisie produktu oraz Twoje konto.
Czat na żywo z Empik
Dla osób, które mają problem z formularzem kontaktowym przewidziano jeszcze inną formę kontaktu w postaci czatu online - rozwiązanie to jest niezwykle intuicyjne i proste w obsłudze, dzięki czemu w kilka chwil można skontaktować się z konsultantem sklepu Empik.
Kontakt mailowy z Empik
To jednak nie koniec, bo Empik pozwala również na zgłaszanie problemów oraz wszelkich pytań poprzez adres e-mail tj. obslugaklienta@empik.com.
Firmy, które chcą się skontaktować z siecią w ramach zakupu kart prezentowych, powinny dzwonić pod numer +48 22 551 33 03, a we wszelkich innych sytuacjach pod numer +48 22 462 72 55 (infolinia działa od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 9:00 do 17:00).
Media proszone są o kontakt z Biurem Prasowym Empik poprzez mail: media@empik.com.
Messenger
Inną metodą kontaktu ze sklepem Empik jest wysłanie wiadomości poprzez aplikację Messenger - to obecnie jeden z najszybszych sposobów na uzyskanie odpowiedzi na nurtujące pytania.
Jest on też niezwykle wygodny - wystarczy z poziomu Facebooka przejść na stronę Empiku i tam napisać wiadomość prywatną (w ciągu kilkunastu minut powinniśmy otrzymać odpowiedź).