Historia Credit Agricole rozpoczęła się w 1885 roku we Francji. Wtedy to uruchomiono pierwszą kasę lokalną, aby wspomóc rolników - zwiększyć ich możliwości rozwoju poprzez zwiększenie wydolności finansowej.
Pierwszym produktem kasy były pożyczki krótkoterminowe. Ofertę sukcesywnie powiększano, udostępniając klientom kolejno pożyczki długoterminowe i średnioterminowe, by następnie rozszerzyć ją na usługi również dla przemysłu rolno-spożywczego i rzemieślników.
Dziś Credit Agricole posiada swoje oddziały w Europie, Afryce i Ameryce Południowej, a jego oferta obejmuje nie tylko kredyty i różne rodzaje kont, ale także ubezpieczenia, programy oszczędzania i fundusze inwestycyjne, przeznaczone tak dla klientów indywidualnych, jak dla i małych i średnich firm oraz przedsiębiorstw. Bank nie zmienił przy tym swego pierwotnego profilu, ponieważ nadal oferuje szereg produktów kredytowych dla rolnictwa.
Credit Agricole Klienci indywidualni: bezpłatna infolinia
Kontakt z doradcą banku najszybciej nawiążemy dzwoniąc na jeden z numerów infolinii.
- Klienci indywidualni załatwią wszystkie swoje sprawy (czy to dotyczące kont, ubezpieczeń, oszczędności, inwestycji, czy wziętych kredytów) oraz zapoznają się z pełna ofertą banku, dzwoniąc na numer: 19 019 (połączenia z telefonów stacjonarnych w Polsce) lub +48 713 549 009 (połączenia z telefonów komórkowych i z zagranicy).
- Oba numery obowiązują także dla zastrzegania kart, przy czym wybierając do tego celu numer +48 713 549 009, należy po połączeniu z bankiem wybrać tonowo cyfrę 3.
- Posiadacze karty Visa Auchan, dla zastrzeżenia karty powinni dzwonić na numery: 801 700 170 (połączenia z telefonów stacjonarnych z Polski) i +48 717 997 001 (połączenia z telefonów komórkowych i z zagranicy), natomiast dla posiadaczy karty Visa Leroy Merlin uruchomiono następujące numery: 801 700 207 (połączenia z telefonów stacjonarnych w Polsce) i +48 717 997 007 (połączenia z telefonów komórkowych i z zagranicy).
- Wszelkie informacje dotyczące kredytów mieszkaniowych dla klientów indywidualnych, dostępne są pod numerami: 801 333 777 (połączenia z telefonów stacjonarnych z Polski) oraz +48 713 549 016 (połączenia z telefonów komórkowych i z zagranicy).
Credit Agricole Infolinia dla małych i średnich firm
Infolinia dla małych i średnich firm (obsługa zakupionych produktów, pełna oferta i zastrzeganie kart) obejmuje także dwa numery: 801 333 666 (połączenia z telefonów stacjonarnych z Polski) oraz +48 713 549 035 (połączenia z telefonów komórkowych i z zagranicy).
Numery infolinii obowiązujące dla przedsiębiorstw, to: 801 706 550 (połączenia z telefonów stacjonarnych z Polski) i +48 719 997 149 (połączenia z telefonów komórkowych i z zagranicy).
Rolnicy, jako ważny sektor klientów Credit Agricole, posiadają osobne numery infolinii, pod którymi załatwią sprawy dotyczące zakupionych produktów bankowych, zastrzegą karty oraz otrzymają informacje o ofercie banku: 801 700 000 (połączenia z telefonów stacjonarnych z Polski) i +48 717 997 159 (połączenia z telefonów komórkowych i z zagranicy).