Compensa obecnie jest jedną z tych firm ubezpieczeniowych, które budzą największe zainteresowanie, ponieważ swoim klientom oferuje może nie najtańsze ubezpieczenia, ale przynajmniej takie o stabilnych regulaminach.
W ofercie jest wiele ubezpieczeń majątkowych i na życie wycenionych według różnych scenariuszy i podzielonych na grupy produktowe o spójnych, dobrze napisanych regulaminach.
Oczywiście samodzielne poszukiwanie odpowiedniego produktu ubezpieczeniowego nadal jest skomplikowane, natomiast bardzo pomaga znalezienie swojego agenta. Wtedy można nie tylko znaleźć lepsze ubezpieczenie, ale często też skorzystać ze zniżek, które nie są dostępne w czasie samodzielnej konfiguracji produktu ubezpieczeniowego od Compensa na stronie internetowej.
Pamiętaj, że infolinia sprzedażowa też może nie dysponować ofertą tak rozbudowaną, jak agenci.
Compensa kontakt telefoniczny
Compensa to część konsorcjum ubezpieczeniowego Vienna Insurance Group. Produkty oferowane polskim klientom obsługują tak naprawdę dwie spółki:
- Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
- Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
W związku z tym różne będą też numery telefonów w zależności od tego, z którą z tych firm chcesz się skontaktować.
- Ubezpieczenia na życie obsługuje infolinia 22 867 66 67 (działa od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 - 17:30).
- Natomiast wszystkie ubezpieczenia majątkowe są obsługiwane na infolinii 22 501 61 00 (ten numer jest czynny od poniedziałku do soboty w godzinach od 7 do 20).
To nie są jedyne telefony, które warto znać, natomiast pozostałe nie są dostępne w wyszukiwarce.
Chodzi przede wszystkim o numer do agenta, który pozwoli Ci kupić najkorzystniejszy wariant ubezpieczenia. Ten numer znajdziesz, korzystając z wyszukiwarki agentów na stronie internetowej, a jeśli już wcześniej kupowałeś w ten sposób ubezpieczenia, to z pewnością masz go również gdzieś w dokumentach (agenci nie mają ścisłej rejonizacji, więc możesz kupić ubezpieczenie również u agenta spoza swojego miasta).
Drugi ważny numer znajduje się na dokumentach polisowych i będzie to numer centrum alarmowego, pod którym można będzie na przykład zgłosić potrzebę skorzystania a assistance. Compensa nie podaje go w widocznym miejscu na stronie, żeby konsultanci na tej infolinii nie musieli mierzyć się z mnóstwem telefonów na mniej istotne tematy.
Kontakt z infolinią Compensa oznacza oczywiście konieczność przebicia się przez system automatycznego wybierania tematu. Działa on na szczęście w miarę precyzyjnie i przekierowuje przeważnie tam, gdzie powinien, a na połączenia z konsultantami nie czeka się strasznie długo, choć oczywiście w godzinach największego obłożenia trzeba mieć kilkanaście minut wolnego czasu.
Infolinia Compensa będzie w stanie pomóc w większości spraw związanych z bieżącymi ubezpieczeniami. Najwygodniej będzie zawsze posługiwać się numerem polisy, choć jest też możliwe odszukanie spraw po nazwisku i numerze PESEL.