Cyfrowy Polsat, to duża platforma wielousługowa, która zaopatruje swoich klientów w telewizję, internet i telefon. Dostępne są różne pakiety i promocje, a tak obszerna oferta wymaga dobrej i rozbudowanej obsługi klienta.
Z konsultantami Cyfrowego Polsatu, możemy skontaktować się na wiele różnych sposobów:
- Na stronie internetowej platformy mamy do dyspozycji formularz kontaktowy, w którym należy umieścić swój adres mailowy, numer telefonu i wpisać temat rozmowy, by w krótkim czasie otrzymać odpowiedź na swoje zapytanie.
- Możemy także napisać do konsultanta bezpośrednio, za pomocą okienka czatu umieszczonego w prawym dolnym rogu strony (w tym miejscu możemy dowiedzieć się przede wszystkim o aktualnych promocjach na telewizję i internet, ale uzyskamy także pomoc w innych sprawach).
- Centrum Obsługi Klienta Cyfrowego Polsatu dostępne jest również telefonicznie, pod trzema numerami telefonów: 801 08 08 08 (numer dla dzwoniących z telefonów stacjonarnych, opłata za połączenie jest zgodna z taryfą operatora obsługującego połączenie), oraz 222 127 222 i 699 002 222 (numery dla dzwoniących z telefonów komórkowych, opłata za połączenie jest zgodna z taryfą operatora obsługującego połączenie).
- Chcąc uzyskać pomoc i/lub informacje drogą mailową, powinniśmy napisać na adres: kontakt@cyfrowypolsat.pl.
Skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta
Dla klientów Cyfrowego Polsatu przewidziana jest specjalna internetowa aplikacja ICOK (Internetowe Centrum Obsługi Klienta), do której dostęp możliwy jest dopiero po zalogowaniu. Klient uzyskuje dzięki niej całodobowy dostęp do informacji dotyczących wszelkich usług i promocji oferowanych przez Cyfrowy Polsat, a także do swojego konta, gdzie znajdują się zawarte umowy, wybrane i opłacane usługi.
Centrum umożliwia również dokonywanie zmian na kontach abonenckich i kontaktowania się z firmą.
Na stronie internetowej, w zakładce Oferta/Warto wiedzieć, znajdziemy także dział FAQ. Zamieszczono tam bardzo szczegółowe informacje, dotyczące nie tylko oferty, ale również sposobów korzystania z niej, różnic w poszczególnych usługach i pakietach, rozwiązywania problemów technicznych, montażu sprzętu, przepisów prawnych i płatności.
Cyfrowy Polsat posiada swoją stronę na Facebooku, przez którą również możemy kontaktować się z doradcą, do wyboru mamy czat z konsultantem i przycisk Kup Teraz -przekierowuje nas on na odpowiednią stronę, gdzie możemy zostawić swój numer telefonu. Konsultant sam skontaktuje się z nami, by omówić sprawę podpisania nowej lub przedłużenia starej umowy.
Adres korespondencyjny
Osoby, które potrzebują załatwić różne sprawy za pomocą tradycyjnej poczty, mogą napisać na adres siedziby głównej Cyfrowego Polsatu, pod którym znajduje się także Centralny Punkt Obsługi Klienta (czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:30 do 16:30): Cyfrowy Polsat, Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa.
Z siedzibą główną skontaktujemy się także pisząc na adres e-mail: recepcja@cyfrowypolsat.pl, dzwoniąc na jeden z numerów telefonu: (+48-22) 356 66 00 lub (22) 356 67 00, bądź też wysyłając fax na numer (+48-22) 356 60 03.