1. Home
  2. » 
  3. Usługi finansowe
  4. » 
  5. Bank Millennium

Bank Millennium
Kontakt

Jaki jest kontakt do Działu Obsługi Klienta?

Average: 3.5 (2 votes)

Bank Millennium jest bankiem, który swoją ofertę kieruje do klientów indywidualnych, firm i przedsiębiorstw. Wśród produktów Banku Millennium znajdziemy różne rodzaje kont, w tym konto za zero, konto dla studentów, jak również konto dla dzieci poniżej 18 roku życia i konto walutowe.

Trzecim filarem produktowym Banku Millennium są lokaty i konta oszczędnościowe i inwestycyjne, wśród których znajdują się:

  • lokaty strukturyzowane i terminowe.
  • konto oszczędnościowe walutowe.
  • konto emerytalne oszczędnościowe/inwestycyjne oraz fundusze i programy inwestycyjne.

kontakt

W Banku Millennium można również wykupić różne rodzaje ubezpieczeń, np. ubezpieczenie turystyczne, ubezpieczenie OC/AC, ubezpieczenie kredytu hipotecznego, ubezpieczenie do kart płatniczych oraz assistance do kart kredytowych.

 

Bank Millennium Kontakt telefoniczny

Przyszli i obecni klienci Banku Millennium mogą skontaktować się z jego doradcami na różne sposoby:

  • najszybszym z nich jest telefon na infolinię, z którą połączymy się pod numerami telefonu801 331 331 (numer wyłącznie dla telefonów sieci w Polsce) i 22 598 40 40 (numer również dla połączeń spoza Polski). Konsultanci dostępni są przez cały tydzień, przez całą dobę, połączenia inicjowane przez obecnych klientów, które dotyczą posiadanych kont i innych poufnych spraw, realizowane są w bezpiecznym systemie z zastosowaniem identyfikatora klienta i przypisanego mu hasła.

 

Jakie informacje można uzyskać i co można załatwić poprzez połączenie z doradcą Banku Millennium?

Bank Millennium oferuje również serwis automatyczny, który umożliwia otrzymanie różnorodnych informacji dotyczących produktów banku, bez rozmowy z doradcą. Aby połączyć się z serwisem, klienci indywidualni muszą posłużyć się Millekodem i hasłem, natomiast firmy potrzebują Telekodu (można uzyskać go w każdym oddziale) oraz cyfr znajdujących się na rachunku.

Serwis automatyczny Millenet Help24, dostępny jest pod numerami telefonu: 801 244 357 i +48 22 598 40 50, natomiast ten sam serwis dla firm - 801 31 31 31 i +48 22 598 41 61. Łącząc się z serwisem IVR, wybieramy potrzebne nam działy i informacje poprzez komendy głosowe lub odpowiednie klawisze na klawiaturze telefonu.

Nie tylko uzyskamy poradę specjalisty, ale też zapoznamy się z ofertą produktową banku, dowiemy się, jakie są opłaty i prowizje oraz oprocentowanie poszczególnych produktów. Z pomocą konsultanta mamy możliwość zrealizowania przelewu, wykonania wszelkich operacji na lokatach i w zleceniach stałych, aktywowania lub zastrzeżenia karty, odblokowania swoich haseł Millenet, a nawet złożenia wniosku kredytowego.

To jednak nie wszystko – tą drogą możemy także złożyć reklamację, przesłać swoją sugestię lub opinię.