Bank Millennium jest bankiem, który swoją ofertę kieruje do klientów indywidualnych, firm i przedsiębiorstw. Wśród produktów Banku Millennium znajdziemy różne rodzaje kont, w tym konto za zero, konto dla studentów, jak również konto dla dzieci poniżej 18 roku życia i konto walutowe.
Trzecim filarem produktowym Banku Millennium są lokaty i konta oszczędnościowe i inwestycyjne, wśród których znajdują się:
- lokaty strukturyzowane i terminowe.
- konto oszczędnościowe walutowe.
- konto emerytalne oszczędnościowe/inwestycyjne oraz fundusze i programy inwestycyjne.
W Banku Millennium można również wykupić różne rodzaje ubezpieczeń, np. ubezpieczenie turystyczne, ubezpieczenie OC/AC, ubezpieczenie kredytu hipotecznego, ubezpieczenie do kart płatniczych oraz assistance do kart kredytowych.
Bank Millennium Kontakt telefoniczny
Przyszli i obecni klienci Banku Millennium mogą skontaktować się z jego doradcami na różne sposoby:
- najszybszym z nich jest telefon na infolinię, z którą połączymy się pod numerami telefonu801 331 331 (numer wyłącznie dla telefonów sieci w Polsce) i 22 598 40 40 (numer również dla połączeń spoza Polski). Konsultanci dostępni są przez cały tydzień, przez całą dobę, połączenia inicjowane przez obecnych klientów, które dotyczą posiadanych kont i innych poufnych spraw, realizowane są w bezpiecznym systemie z zastosowaniem identyfikatora klienta i przypisanego mu hasła.
Jakie informacje można uzyskać i co można załatwić poprzez połączenie z doradcą Banku Millennium?
Bank Millennium oferuje również serwis automatyczny, który umożliwia otrzymanie różnorodnych informacji dotyczących produktów banku, bez rozmowy z doradcą. Aby połączyć się z serwisem, klienci indywidualni muszą posłużyć się Millekodem i hasłem, natomiast firmy potrzebują Telekodu (można uzyskać go w każdym oddziale) oraz cyfr znajdujących się na rachunku.
Serwis automatyczny Millenet Help24, dostępny jest pod numerami telefonu: 801 244 357 i +48 22 598 40 50, natomiast ten sam serwis dla firm - 801 31 31 31 i +48 22 598 41 61. Łącząc się z serwisem IVR, wybieramy potrzebne nam działy i informacje poprzez komendy głosowe lub odpowiednie klawisze na klawiaturze telefonu.
Nie tylko uzyskamy poradę specjalisty, ale też zapoznamy się z ofertą produktową banku, dowiemy się, jakie są opłaty i prowizje oraz oprocentowanie poszczególnych produktów. Z pomocą konsultanta mamy możliwość zrealizowania przelewu, wykonania wszelkich operacji na lokatach i w zleceniach stałych, aktywowania lub zastrzeżenia karty, odblokowania swoich haseł Millenet, a nawet złożenia wniosku kredytowego.
To jednak nie wszystko – tą drogą możemy także złożyć reklamację, przesłać swoją sugestię lub opinię.