Biedronka, jeden z największych sklepów w Polsce, już od dnia otwarcia swojej pierwszej placówki w 1995 roku, jest jednym z najpopularniejszych marketów w kraju.
Założycielem sieci jest przedsiębiorca z Polski, jednak w wyniku jej sprzedaży w 1997 roku konsorcjum Jerónimo Martins, dziś jest ona kapitałem portugalskim. Asortyment sklepu jest bardzo szeroki, chociaż nadal opiera się przede wszystkim o produkty spożywcze.
W wyniku zmiany strategii firmy w 2011 roku, dziś w Biedronce znaleźć możemy nie tylko pieczywo, słodycze, warzywa, owoce, nabiał, produkty mięsne i alkohol, ale też kosmetyki, chemię gospodarczą, meble, narzędzia, artykuły papiernicze, sprzęty do wyposażenia domu, zabawki, ubrania, a nawet program telewizyjny i książki dla dzieci, cyklicznie wydawane wyłącznie przez Biedronkę.
Telefony Biedronka
Firma zatroszczyła się o łatwy i bezproblemowy kontakt ze swoimi klientami, oferując im wiele możliwości komunikacji.
- Podstawowym i najprostszym z nich, jest specjalna infolinia, z którą połączymy się, dzwoniąc na jeden z numerów: 800 080 010 (dla dzwoniących z telefonów stacjonarnych, połączenie bezpłatne) lub (22) 205 33 00 (dla dzwoniących z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłaty za połączenie według taryfy operatora).
- W przypadku konieczności przesłania dokumentów, możemy skorzystać z numeru faxu Biedronki: (22) 205 33 01, z adresu mailowego: bok@biedronka.eu lub z jednego z adresów centrali firmy: Siedziba Jeronimo Martins Polska, ul. Żniwna 5, 62-025 Kostrzyn.
Biedronka: Najczęściej zadawane pytania
Na stronie internetowej Biedronki, w zakładce Kontakt, znajdziemy również formularz kontaktowy, w którym opisać możemy dowolną sprawę i o wszystko zapytać, obowiązkowo wpisując jedynie swoje imię i wybierając kategorię oraz typ zgłoszenia.
W dziale FAQ natomiast, znajdziemy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Są one podzielone tematycznie na grupy:
- Oferta.
- Produkty.
- Sklep.
- Karta Moja Biedronka.
- Praca.
- JMP SA.
Potrzebujesz pomocy
Biedronka posiada też dobrze rozwinięte zaplecze w mediach społecznościowych, za pomocą którego rozszerza ona swoje możliwości kontaktu z klientami i dostarcza informacji o najnowszych produktach i aktualnościach.
- Strona Biedronki na Facebooku sprawi, że bardzo szybko nawiążemy kontakt z konsultantem i uzyskamy potrzebną pomoc. Wystarczy kliknąć przycisk Wyślij wiadomość, wpisać swoje zapytanie, a doradca zgłosi się w ciągu kilku minut.
- Na kanale YouTube natomiast, znajdziemy wszystkie – starsze i nowsze - reklamy telewizyjne, dzięki którym lepiej poznamy stałe i tymczasowe produkty sklepu; krótkie filmy dla dzieci z maskotkami Biedronki oraz filmy dotyczące prowadzonych przez firmę akcji społecznych.
- Idąc z duchem czasu, Biedronka stworzyła aplikację mobilną Twoja Biedronka, po zainstalowaniu której jednym kliknięciem zapoznamy się z najnowszą ofertą sklepu, stworzymy własne listy zakupów, znajdziemy najbliższy sklep Biedronki oraz uzyskamy dostęp do coraz to nowszych przepisów kulinarnych.