Wonga jest jednym z liderów rynku pożyczkowego w Polsce. Początkowo firma zajmowała się udzielaniem chwilówek, dziś większą popularnością cieszą się pożyczki ratalne.
W ich przypadku kontrakt z firmą obowiązuje przez dłuższy czas, nawet kilka lat, więc sprawnie działające centrum obsługi telefonicznej jest przydatne choćby jako awaryjna forma kontaktu. Jeśli jesteś klientem Wonga, warto, żebyś zapisał sobie numer na infolinię w książce telefonicznej.
Być może nigdy nie będzie potrzebny, ale na wszelki wypadek warto mieć. Wonga daje dostęp do konta online, jednak pamiętaj, że nie zawsze będziesz w zasięgu sieci – jeden telefon pozwoli uniknąć wielu problemów.
Wonga Infolinia
Wiele firm robi wszystko, żeby zniechęcić klientów do kontaktu telefonicznego, ale są na tej mapie chlubne wyjątki i Wonga jest jednym z nich.
Jest to jedna z największych firm pożyczkowych w Polsce, która jako pierwszą formę kontaktu sugeruje swoim klientom infolinię. Kontakt telefoniczny jest możliwy pod jednym z dwóch numerów telefonów: 22 388 88 88 oraz 660 168 100 (infolinia Wonga działa przez cały tydzień, również w niedziele).
Infolinia Wonga jest dostępna dla klientów w godzinach od 8 do 22 w dni powszednie oraz od 9 do 17 w pozostałe dni. Przerwy w pracy są wprowadzane jedynie w dni ustawowo wolne od pracy.
Kontakt z Centrum Obsługi Klienta
Konsultanci na infolinii Wonga są kompleksowo przeszkoleni i albo sami będą w stanie pomóc, albo od razu przełączą dzwoniącego wewnątrz systemu do odpowiedniego specjalisty, który pomoże uporać się z konkretnym problemem. Nie mam tutaj rozbudowanej listy numerów telefonicznych w zależności od charakteru sprawy, co zdecydowanie ułatwia życie.
Warto natomiast w czasie wywoływania połączenia wybrać odpowiednią opcję w menu systemu telefonicznego. Dzięki temu można od razu trafić do konsultanta, który będzie umiał lepiej zająć się konkretną sprawą.
Lista rzeczy, które można załatwić na infolinii Wonga, jest naprawdę bardzo długa:
- Począwszy od uzyskania informacji o ofercie.
- przez weryfikację postępów w pracach nad wnioskiem.
- aż po bieżącą obsługę chwilówek i pożyczek udzielanych przez Wonga i kontakt z działem windykacji.
Jedyne, czego w Wonga nie da się załatwić przez telefon, to samo złożenie wniosku – to z przyczyn technicznych, ze względu na konieczność dołączenia skanów dokumentów – jest możliwe tylko przez stronę internetową. Jeśli jednak w czasie składania wniosku masz jakiekolwiek pytania albo potrzebujesz wyjaśnienia któregoś zapisu z regulaminu, to możesz śmiało dzwonić na infolinię.
Pracownicy infolinii Wonga mają też dostęp do informacji o bieżących zobowiązaniach klientów, więc możesz uzyskać pomoc w spłacie nawet bez dostępu do internetu.