Przedsiębiorstwo Tauron Polska Energia założone zostało w 2006 roku, pod nazwą Energetyka Południe, swoją siedzibę ma w Katowicach. Tauron Polska Energia S.A. jest obecnie jedną z największych firm w Polsce i wiodącą spółką w całej grupie kapitałowej Tauron.
Działalność Tauronu obejmuje wszystkie obszary rynku energetyki – wydobywanie węgla kamiennego, wzbogacanie go i sprzedaż jako paliwa stałego, wytwarzanie i sprzedaż ciepła i energii elektrycznej, pozyskiwanie i sprzedaż paliwa gazowego, sprzedaż urządzeń grzewczych.
Dział obsługi klienta Tauron, oferuje wiele różnorodnych form kontaktu z doradcą firmy. Do dyspozycji mamy kilka numerów infolinii, adekwatne do spraw, jakie chcemy załatwić.
Infolinia Tauron
Do tych związanych z prądem przypisane są dwa numery telefonu:
- 991, który przeznaczony jest dla osób dzwoniących z obszaru objętego działalnością Tauron Dystrybucja S.A., a który jest całkowicie bezpłatny i czynny całą dobę (zgłaszanie awarii, uszkodzeń sieci elektrycznej i urządzeń energetycznych, uzyskanie informacji o planowanym i awaryjnym wyłączeniu prądu).
- 32 303 0 991, który również czynny jest przez całą dobę, ale płatny według taryfy operatora obsługującego połączenie (zgłaszanie awarii i braku prądu oraz uzyskanie informacji o przerwie w dostawie prądu).
- W przypadku awarii instalacji gazowej, dzwonić należy na numer 992, jest on bezpłatny i czynny całodobowo.
- Informacje o usługach i produktach Tauron, uzyskamy pod numerem: 555 444 555.
Centrum pomocy Tauron
Oprócz numerów infolinii, z konsultantem nawiązać kontakt możemy poprzez okno czatu online, które znajduje się z prawym dolnym rogu na stronie Tauron, jak również pisząc na fanpage Tauronu na Facebooku – trzeba kliknąć przycisk Wyślij wiadomość.
Korespondencję przesyłaną pocztą tradycyjną, należy adresować: Tauron Obsługa Klienta, ul. Lwowska 23, 40-389 Katowice.
Strona internetowa Tauron daje nam dodatkowe możliwości kontaktu z firmą. Dział „Obsługa i pomoc”, zawiera między innymi zestaw tematycznych formularzy, dotyczących np. przyłączenia prądu, zawarcia nowej lub zmiany istniejącej umowy, czy płatności za energię.
Znajdziemy tam również różnego rodzaju przydatne dokumenty, regulaminy i taryfy opłat, informacje o awariach i przerwach w dostawie prądu, a także dział z najczęściej zadawanymi pytaniami. Stali klienci mogą założyć sobie na stronie internetowej konto Mój Tauron, dzięki któremu mają możliwość zarządzania swoimi umowami, płatnościami i danymi w prosty i szybki sposób.
Opcja ta dostępna jest również na telefonie – w tym wypadku trzeba zainstalować aplikację, która znajduje się na stronie internetowej Tauron.